kondri 0 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Witam ! Mam następujący problem/zapytanie: Temperatura wskazywana na liczniku pokazuje wartość gdzieś ok. 75 stopni, podczas jazdy spada nawet do ok. 68 stopni. Termostat zmieniony, czujnik zmieniony. Podczas pomiaru temperatury płynu chłodniczego przy pomocy termometra również otrzymywany jest wynik w granicach 70-ciu paru stopni. Tak chyba nie powinno być, wiele osób mówi mi, że ma być na zegarze 90 stopni. Czekam na pomysły w jaki sposób to rozwiązać. Z góry dziękuję za pomoc, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 To że wymieniłeś termostat i czujnik to o niczym jeszcze nie świadczy. Były przypadki że nowe były wadliwe. Oczywiście montujemy tylko ory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondri 0 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Jeśli czujnik i termostat są ok, to co może być przyczyną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Babel 0 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Niestety ale wychodzi na to, że nie są ok. Jest wiele tematów na ten temat. Wątpię aby komuś chciało się znów powtarzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondri 0 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Czy przyczyną może być uszkodzona wiskoza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Babel 0 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Nie. Wisko chłodzi chłodnicę, a nie bezpośrednio silnik. Za utrzymywanie temp. na poziomie ok. 90 st. odpowiedzialny jest termostat.Wisko mogłoby być problemem gdyby w naprawdę upalne dni w ruchu miejskim grzałby Ci się silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cheetos1989 0 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Miałem to samo...termostat walniety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kejsi 32 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Jedyna słuszna rada, rano zapalisz auto, łapiesz za dolny wąż i na czują sprawdzasz czy powoli robi się ciepły. Ze jest nowy to nic nie świadczy mógł być wadliwy fabrycznie i zablokować się awaryjnie(czyt w pozycji NO, czyli cały czas otwarty) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MŁODZIAN 0 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 na pewno termostat. miałem taką sytuację że wymieniłem termostat bo temperatura była w granicach 60st. i po wymianie taka sama sytuacja.zrób tak jak podpowiada ci kejsi to na 100% wina wadliwego termostatu pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xILukaszeKIx 0 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Witam. Jaki kolor czujnika powinien być w silniku1.6 adp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebidi 1 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 Ja mam taki zgnily zielony kolor wtyczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się