Oskarro Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 WITAM! Nie spotkałem się z podobnym tematem na forum dotyczącym a4. Mam taki problem a raczej pytanie związane ze światłami mijania, ponieważ wydaje mi się iż świecą stanowczo za krótko. Podczas włączania się świateł poziomuja się wszystko moim zdaniem przebiega prawidłowo a jednak światła świecą wyraźnie krócej niż w mojej a6 c6. W a6 światła sie tak jakby rozplywaja nie widać granicy w którym miejscu się kończą wszystko jest pięknie oświetlone a w a4 wyraźnie widzę granice świecenia świateł mniej więcej 30-40 metrów przed autem. Czy te miejsca na klucz impulsowy umiejscowione na lampach służą do podnoszenia świateł? ;>
Oskarro Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 Jednak w a6 mam także dobrze ustawione światła bo sprawdzałem na stacji diagnostycznej a jednak świecą całkiem inaczej.
Fido Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Więc sprawdź A4 na stacji. Jak będą za nisko to ci podregulują ręcznie.
Oskarro Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 A jak uznają ze są prawidłowo ustawione to mam przestać jeździć samochodem..bo dalej będą mi świecic za krótko
Fido Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Jak będą prawidłowo ustawione to będziesz musiał się przyzwyczaić. Nie tylko ty chcesz w nocy dobrze widzieć. Ci z przeciwka też.
Oskarro Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 No proste. Jednak chciałbym wiedzieć w dalszym ciągu do czego służy ta regulacja w lampie na klucz impulsowy
Fido Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Nie ma takich kluczy. Są imbusowe. Regulacja służy do regulacji ręcznej reflektora. Jedne do pionowej drugie do poziomej.
Oskarro Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 Dziękuję bardzo udam się na stacje i zobaczymy co powiedzą gdyż i tak przegląd się zbliża.
jacek70 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Ta śruba jest dla diagnosty na stacji kontroli pojazdów. Sam jak nimi pokręcisz (bo są dwie do jednej lampy)to dobrze na pewno nie będzie. Podejdź na stację do sprawdzenia. Może przy poprzedniej regulacji miałeś załadowany bagażnik?
Oskarro Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 Rozumiem, przecież wiem o co chodzi sam to rozleguluje zupełnie wszystko.. Niestety nie regulują się za każdym razem tam samo, może po prostu za bardzo przyzwyczaiłem się do swiatel w a6 i dlatego trudno i mi się doskoku czasami przestawić
GreGoriO Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) Jak cię dalej męczy, w innym wątku kilka dni temu podałem jak możesz sobie sprawdzić i w ciągu kliku minut rozwiać wątpliwości. ściana i linijka wszystko ci powiedzą Edytowane 12 Stycznia 2015 przez GreGoriO
Oskarro Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 Aktualnie dostęp do internetu mam tylko poprzez smartfona wiec jestem troszkę ograniczony w możliwości poszukiwacze stąd moja prośba czy mógłbyś podać link do wątku albo tytuł tematu.?
GreGoriO Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 proszę bardzo. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/302440-podnoszenie-samemu-lamp/ wpisz sobie w google ustawianie świateł daj na grafikę i będzxiesz miał mnóstwo zdjęć i rysunków.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Jaki masz przelot w tym B6 a jaki w C6 ? Zmień soczewki na B8 zobaczysz wtedy różnicę
Oskarro Opublikowano 12 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2015 A ja mam pojęcia jaki mam przelot Nie mam bladego pojęcia, ale pewnie znacznie różnią się od siebie tak wywnioskować mogę z Twojej wypowiedzi;)
GreGoriO Opublikowano 12 Stycznia 2015 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Wysokość Lini światłocienia nie zależy od przebiegu pojazdu tylko od ingerencji w ustawienia. żeby to sprawdzić ma dwa wyjścia, DIAGNOSTA lub własne działanie. ja wybieram własne działanie. druga sprawa którą podniósł Dominik to jasność samych soczewek a raczej stopień ich wypalenia. zacząłbym jednak od sprawdzenia podstawowych nastaw w sterowniku xenonów, a potem dopiero regulował. Być może są ustawione nisko i załadowanie auta dodatkowo je obniża.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się