Daduś Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Witam , czy moze ktos powiedzieć co to za sprezyny ? byly w moim aucie audi a4 b5 przedlift sedan 1.9 tdi
tomaszstn Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Na pewno nie seria, po kolorze wygląda na sprężyny vogtland-a
Mesiah Opublikowano 13 Stycznia 2015 Opublikowano 13 Stycznia 2015 100% vogtland. Pewnie dość komfortowe jak na obniżone.
Mesiah Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Musisz się upewnić ile obniżają auto. Ciężko powiedzieć. Gdybym szukał takich nie dałbym więcej niż 250-300 z wysyłką.
damian111 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 (edytowane) jak na nich audi wygląda dodaj fotkę jak możesz i jak z komfortem jazdy jest Edytowane 14 Stycznia 2015 przez damian111
Mesiah Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Kolego jeśli myślisz o ich zakupie a auto u zakładającego wątek stało równo to po założeniu tych sprężyn będziesz miał motorówkę. Masz 1.8 a on 1.9 tdi. Ok tydzień temu założyłem 3 kit z tdi i żaden mi nie podszedł do 1.8 bo stało to dużo wyżej niz w dieslu.Nie wiem ile jest różnicy w wadze tych silników ale wygląda to w 1.8 komicznie. Dysponuje zdjęciami jak to wyglądało w dieslu a jak u mnie. Jeśli u założyciela tematu auto stoi sporo niżej z przodu to u ciebie będzie równo.
tomaszstn Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Do 1.8 ADR trzeba szukać sprężyn jak do 1.6, w innym przypadku będzie przód stał wyżej. Niech kolega napisze jak się zachowuje autko na tych sprężynach, jak twardość, sam jestem ciekaw.
Mesiah Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 (edytowane) Twardość pewnie zbliżona do Eibacha a nawet i mniejsza. Vogtland i KAW to raczej komfort springi (przy małych obniżeniach). Kolego napisałeś , że te sprężyny "były" w Twoim aucie. Tzn już je wyjąłeś? Jeśli tak przetrzyj je czymś i zrób normalne foty. Wtedy ktoś obeznany może Ci podpowie coś więcej. Ja stawiam na Vogtlanda -30 lub -35 taki odpowiednik pro kita Edytowane 15 Stycznia 2015 przez Mesiah
Daduś Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 Według mnie jezdzilo mi sie na nich bardzo dobrze dodajac to ze byl duzo nizej niz seryjne
tomaszstn Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Bardziej mi chodziło o wybieranie nierówności, twarde, miękkie one, teraz co masz bo piszesz w czasie przeszłym.
Daduś Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 twardsze , teraz mam gwint ta-techniks
tomaszstn Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 I w porównaniu do TA było sztywniej? W B5 TA to beton. Coś mi się nie chce wierzyć.
Mesiah Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Coś tu się kupy nie trzyma. Vogtland nie jest twardy. Jeździłem na -35 w B5 była bajka. TA to beton dopiero.
Daduś Opublikowano 15 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2015 moze ja jeszcze twardym nie jeździłem ale mowie tak bo teraz dalem gwint i jest miękki bardziej
Mesiah Opublikowano 15 Stycznia 2015 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Gwint TA miększy od springów vogtlanda. Kolego ten gwint to nowy kupiłeś czy może używkę z drugiej ręki?
damian111 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Opublikowano 16 Stycznia 2015 to jak z tymi springami vogtlanda. komfortowe czy betony???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się