CzarekJ Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Na pierwszy rzut oka spora różnica w turbinkach. Jak wyglądają koła zębate? Czy są pełne czy z 4 otworami?
elmer80 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 W tej chwili nie odpowiem na to pytanie bo ta pompa siedzi w aucie a zdjęć z tej strony nie mam. Znalazłem też kiedyś wątek o tym że swego czasu dokładnie taka pompa była do ARL a do reszty inna... wysłane z Commodore 64
CzarekJ Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Z pompą wody trzeba uważać bo były dwa bardzo podobne do siebie rodzaje pomp montowanych w tych silnikach.
elmer80 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Ta "inność" miała polegać na lepszej wydajności co miało niby sens w odprowadzaniu ciepła z wysilonego ARL. wysłane z Commodore 64
machina Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Jeżeli chodzi o AJM to ta inność polega również na lekkim przypiłowaniu krawędzi korpusu pompy by weszła na swoje miejsce. Nie trzeba tego robić jak zakupi się pompę o numerze 038 121 011 C która ma trochę inny kształt korpusu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się