Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zwrotnice alu w b5


pioteros

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak już chcesz być czegoś pewien to nei sugeruj się w 100% katalogami hurtowni motoryzacyjnych...

jedyne dolne wahacze w passacie b5 polift miały numery
4B3407151K
4D0407151P
8D0407151E
4B0407151

i żaden z nich nie miał 16mm sworznia WEDŁUG etki

Edytowane przez pioteros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam q wiec nie miałem problemów ;)

Jak masz Q, bo z opisu wynika co innego, to po co pchałeś się w jakieś 269? Bez sensu. Odnośnie zwrotnic nie lepiej Ci wsadzić z S4? Faktem jest że masz trochę gratów do zmiany, w B5 2.5TDI nie trzeba było nic zmieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niemozliwe bo ja mam z paska b5fl 2.5tdi 2003r i maja nr 4B 3407155A i maja maly sworzen :wink:

dobrze wiedzieć na przyszłość :) ale zwrotnice masz żeliwną? dziwne że ETKa nie pokazałe również i tego numeru a patrzyłem dla rocznika 2005 nawet

mam q wiec nie miałem problemów ;)

Jak masz Q, bo z opisu wynika co innego, to po co pchałeś się w jakieś 269? Bez sensu. Odnośnie zwrotnic nie lepiej Ci wsadzić z S4? Faktem jest że masz trochę gratów do zmiany, w B5 2.5TDI nie trzeba było nic zmieniać.

a w jakie inne miałem się pchać w rozsądnych pieniądzach plugnplay ? :)

zwrotnic z S4 nie chce bo są cięższe od alu a chodzi mi o zbicie masy z przodu auta szczególnie tej która jest pod amorem, póki co jest plan na dobre 320mm które nie będą też ciężkie :) do tego dobre lekkie koło 16 cali na dobrej oponie żeby móc zwijać asfalt też na dziurach jakie mam we wsi, bo mój priorytet to sprawne poruszanie się a wygląd w między czasie

w 2.5tdi masz duże łożysko i przegub i tam faktycznie zmieniając na zwrotnice z S4 nic więcej nie ruszasz

Edytowane przez pioteros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano racja, w Q to tylko kasa Cię ogranicza, teraz jeździłem B5, przód 345, tył 300 i felga 18" ale ciężki silnik i skrzynia tip. Rzeczywiście trochę czuć tą masę nieresorowaną :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dostać tył 300x22 to teraz ciężko a jak jest to za cenę 1000zl i więcej, do tego musiałbym zmieniać linki na dłuższe i przewody na inne wiec w 1500 bym się nie zamknął na pewno

269 wyszły mnie z regeneracja i tarczami klockami używanymi ale dobrymi 750zl i to z przewodami w oplocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że dobry tył robi większą robotę niż przesadzony przód, oczywiście jeśli poprzestaniesz na 320 to tył może być. jeśli jednak zmienisz na 345 bądź więcej to tył i tak będzie do zrobienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest zle, uwazam ze wentylowana 269 na nieco mniejszym klocku i tak jest lepsza jak lita 288 z b7, a znajac zycie zagotowac 300x22 i tak bym umial bez problemu ;) w trasy jezdze bardzo rzadko zeby czesto hamowac z predkosci >100km/h prawie do zera, ale nie o tym temat ;0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z b6 alu zwrotnice podejda do b5? Oczywiście zmieniając potrzebne rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby tak ale mimo wszystko jakos mam obawy ze może kat pochylenia kola minimalnie ulec zmianie bo nikt nie udowodni ze sa identyko na wymiar jak zeliwne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To będę testował Piotrek, biorę od Marcina komplet i zobaczymy jak to będzie z b6 z zwrotnicami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czekam na wasze przeboje bo ja rusze z tematem pewnie dopiero w kwietniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie orientuje kos sie jak wyglada taki swap z b6 V6 do b5 V6Q? Heble i przeguby z b5 podejda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po to sie wymienia zwrotnice zeby nowsze heble pasowaly do b5tek


chyba ze skombinujesz sobie samo jarzmo pod 288mm na alu zwrotnice wtedy wszystko bedziesz mogl sobie przelozyc, i zaciski i tarcze i klocki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek, do alu zwrotnic potrzebujesz kompletnych półosi z V6-ki (nie S4), AJLa lub ATJta, prosty wahacz, wiadomo.

kabel od ABSu przelutujesz i to wszystko.

ale zanim to zrobisz to piasty trzeba dawac do tokarza bo 90% jest skoślawionych.

U mnie leżą juz takie zwrotnice ale jakos nie bardzo chce.mi się za to brać.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...