Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Długo kręci w wyższych temperaturach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Z góry przyznaję, iż znalazłem kilka podobnych tematów na forum, ale różnią się od mojego problemu lub go nie rozwiązują.

W możliwym skrócie i po kolei.

Auto zdecydowanie dłużej (około 3-4 sekund) kręci gdy temperatura powietrza jest nieco wyższa.

Co zostało sprawdzone:

- pod vagiem temperatura podawana jest prawidłowo (temp. otoczenia, po krótkim czasie od odpalenia normalnie rośnie)

- jw. sprawdzone obroty podczas odpalania - niemal od razu 150-200Rpm, czyli +/- obroty rozrusznika - odrzucam tym samym czujnik położenia wału etc.

- padło podejrzenie na gaz, ale zakręcony zawór i jazda na benzynie nic nie zmieniły. Wtryski, podciśnienia sprawdzone.

- palenie awaryjne z gazu jest mniej-więcej takie same jak było wcześniej - ciężko wysnuć wniosek

- pompowanie zapłonem nic nie zmienia, bo jak wiadomo w tym typie i tak pompuje tylko raz

- zrobiłem kabelek do pompy paliwa, żeby przed odpaleniem dłużej podpompować paliwo, ale to też nic nie zmienia

- sama pompa nie hałasuje etc.

- po odpaleniu nie kopci etc.

Z grubsza tyle, jakby mi się coś przypomniało dopiszę.

Związek z temperaturą odkryłem stosunkowo niedawno.

Dodam, iż jeśli auto zostanie już raz odpalone to cały dzień pali z dotyku. W temperaturach minusowych również pali normalnie. Silnik - 1.8t.

Edytowane przez piratdread
Opublikowano

odłącz czujnik temp g2/g62 przed przypuszczanym problemowym odpalaniem i sprawdz czy jest ok

Opublikowano

Może puszcza reduktor,przez co zalewa i są takie objawy. Zakręcenie zaworu gazu nie pomoże bo w instalacji nadal pozostaje ciśnienie. Zaklęć gaz, potem niech pochodzi na gazie aż do wypalenia,następnie zostaw do drugiego dnia i wtedy sprawdzaj jak pali. Jeśli od kopa to nieszczelność.

Opublikowano (edytowane)

odłącz czujnik temp g2/g62 przed przypuszczanym problemowym odpalaniem i sprawdz czy jest ok

Ok, dzięki. Sprawdzę jutro rano.

Może puszcza reduktor,przez co zalewa i są takie objawy. Zakręcenie zaworu gazu nie pomoże bo w instalacji nadal pozostaje ciśnienie. Zaklęć gaz, potem niech pochodzi na gazie aż do wypalenia,następnie zostaw do drugiego dnia i wtedy sprawdzaj jak pali. Jeśli od kopa to nieszczelność.

Nie puszcza, dokładnie tak sprawdzałem + dmuchanie kompresorem w podciśnienia, więc gaz można odrzucić.

Czy ktoś ma jeszcze jakieś sugestie?

Edytowane przez piratdread
Opublikowano

Ja sprawdzałem inaczej. Żadne dmuchanie tylko zdejmowałem wąż z listwy wtryskowej tak że nie było mowy o dostaniu się gazu do układu.( oczywiście butla zakręcona) No i wyszło że reduktor. Po wymianie paliło na dotyk.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...