Skocz do zawartości
IGNOROWANY

spadaja obroty i gasnie na zimnym


jancio1953

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od kilku dni mam taki problem - na "zimnym " przy pierwszym hamowaniu [ ok 400m ] spadaja obroty i gasnie . Po lekkim rozgrzaniu bez problemu.Pomoc i sugestie mile widziane w miare szybko . Dzis zgasl mi przed tramwajem . cale szczescie bez sensacji. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vag i błędy? Może być przepustnica, sonda,przepływomierz. Dlatego najpierw błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odpalasz po nocy wchodzi na 1200/ tj na ssanie??

Edytowane przez sebidi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej czujnik temp do wymiany albo przepustnica do czyszczenia

tapnięte z budki telefonicznej

A najlepiej zrób to i to tylko czujnik orginal zamienniki są do d*py

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz klimatronik to sprawdź przed odpaleniem jaką temperaturę pokazuje czujnik zanim zaczniesz bawić się w wymianę. U mnie jak jest grubo na minusie to wchodzi na 1100 a tak jak jest teraz czyli dość przystępnie jak na styczeń to 1000 obr/min. Ja to sobie tłumaczę tak: skoro po odpaleniu nie ma aż tak wysokich obrotów to znaczy, że tego nie potrzebuje, gdyby tego potrzebował a ssania by nie było to po prostu miałbyś problemy z odpaleniem już na początku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U.mnie zawsze są 1200 po nocy tylko jak ciepło szybciej schodzi na nominalne mój pokazywał niby ok ale jednak ECU dostawał pierdoly zamiast odczytów wiec wymienilem i problem zniknal

Aaa i problem był na nagrzanym silniku odpalic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U.mnie zawsze są 1200 po nocy tylko jak ciepło szybciej schodzi na nominalne mój pokazywał niby ok ale jednak ECU dostawał pierdoly zamiast odczytów wiec wymienilem i problem zniknal

Aaa i problem był na nagrzanym silniku odpalic

Witam wszystkich . Problem chyba rozwiazany [ drugi dzien ok ] . Przyczyna to brudne i niedocisniete styki na wtyku i blad na przepustnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...