Akme Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 No to jestesmy po zabiegu :> Nie bylo lekko bo zaraz po pierwszym pomiarze okazalo sie ze moj AWX jest juz zawirusowany o czym poprzedni wlasciciel slowem nie wspomnial. Jako ze chips ten do mnie nie bardzo przemawial (bylo zdecydowanie slabiej niz w moim Golfie) zapadla szybka decyzja - overwrite it! Wirus byl na tyle paskudny, ze nie pozwalal sie nadpisac. No ale jak Witek zlapie laptopa to nie ma ch*** we wsi Czary mary i juz 170 kucy mamy. Dzieki stokrotne Witek! Jest dobrze... bardzo dobrze Przy okazji pozdrowienia dla chopakow z Krakowa, ktorzy przyjechali zarazic Leona
wojtas-audi Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 No to super, gratki, a ile bylo wczesniej przed wirusem Rogala ?
Akme Opublikowano 3 Października 2008 Autor Opublikowano 3 Października 2008 Dzieki! Momento... za chwilke wrzuce wykresa Bylo 155/370 edit: wykresik...
skubiszek Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 moment był wyższy przy niższych obrotach jak widzę ... sprawnie teraz biega??
Piechol Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 moment był wyższy przy niższych obrotach jak widzę ... sprawnie teraz biega?? ale tylko do 2300 obrotów śmiga i ciągnie równiej chyba teraz gratki
skubiszek Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 fakt krzywa momentu rozciągnięta bardziej i bardziej płaska powinno być lepiej..tamten virus jakiś nie teges..zrobiony chyba na "odwal się"
Tobi_one Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 no to gratki a czy w Rogalotti zrobili by cos z najnowsza A4 B8 czy nie bardzo by sie chcieli podjac czegos takiego ??
GRazny Opublikowano 4 Października 2008 Opublikowano 4 Października 2008 trochę masz silniczek mało podatny... ale jak się ma kasę to "klient nasz Pan" :> pewnie by zawirusował jak się da i polecił zmianę turbo (bo te rumuńskie to jakieś papierowe podobno)
spanky Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 no to gratki a czy w Rogalotti zrobili by cos z najnowsza A4 B8 czy nie bardzo by sie chcieli podjac czegos takiego ?? chyba CR-ow jeszcze nie robia .. problem z sumami kontrolnymi ... [ale moze juz mam przeterminowane info]
Akme Opublikowano 6 Października 2008 Autor Opublikowano 6 Października 2008 moment był wyższy przy niższych obrotach jak widzę ... sprawnie teraz biega?? Wbrew pozorom sam start byl slabszy, pozniej w okolicach 1800-2000 byl nagly strzal mocy, ktory bardzo szybciutko sie konczyl. Wogole jakos tak nierowno przyspieszal. Teraz jest zdecydowanie lepiej - zdecydowanie dluzej mozna go pociagnac i przyspiesza rowniotko. Chcialem co prawda troszke wyzszy moment uzyskac, ale coz - nie zawsze mechanika slucha sie elektroniki jak to Witek powiedzial Generalnie jestem zadowolony.
skubiszek Opublikowano 6 Października 2008 Opublikowano 6 Października 2008 tak tak no to widać .. że strzał jeden był tylko. A jak spalanie??
Akme Opublikowano 6 Października 2008 Autor Opublikowano 6 Października 2008 Spalanie jakby spadlo Z tym, ze mam uszkodzony czujnik temperatury, wiec jezdze na niedogrzanym silniku i zzera troche wiecej niz powinien. Musze szybko sie tym zajac
Rogalotti Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 no to gratki a czy w Rogalotti zrobili by cos z najnowsza A4 B8 czy nie bardzo by sie chcieli podjac czegos takiego ?? Na chwilę obecną niestety nie mam możliwości. Trzeba sie trochę uzbroić w cierpliwość... Natomiast co do A4 z tematu przewodniego to miała wcześniej moda pewnej znanej firmy tuningowej. Do sterownika wlutowana była podstawka kodująca która miała zapewne uniemożliwić odczyt programu (efekt był odwrotny dało się zczytać natomast nie dało się zapisać nowego programu ). Musieliśmy wymontować sterownik, zdjąć fabryczne blachy zabezpieczające (które normalnie są skręcone na śruby samo zrywalne, gdzie tutaj były one zastąpione śrubami z normalnym "łbem" ) i wykonać od nowa modyfikacje. Wykres oczywiście dałoby się przebudować, ale ze względu na zacinajace sie kierownice spalin to była jedyna możliwość na uzyskanie liniowości pracy turbo. Kolejna sprawa to to, że auto ma silnik AWX i seryjne małe sprzegło. Pozdrawiam
GRazny Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 to jak to jest z tymi sprzęgłami? bo już spotkałem się z informacją że AVF ma mocniejsze sprzęgła i niewiem ile w tym prawdy...
jaro4444 Opublikowano 7 Października 2008 Opublikowano 7 Października 2008 AWX ma sprzęgło 228 mm, a AVF 240 mm więc większe i mocniejsze.
GRazny Opublikowano 8 Października 2008 Opublikowano 8 Października 2008 to jeszcze jedno pytanko - z przeprosinami za OT sprzęgła już wiem... a dwumas? wszędzie widzę ogłoszenia AWX/AVF jednocześnie... czyli tu już różnicy nie ma
Rogalotti Opublikowano 8 Października 2008 Opublikowano 8 Października 2008 Jeżeli tarcza i docisk są mniejsze... to koło także Wiesz w ogłoszeniach różne rzeczy piszą, ostatnio Klient kupił ARLa, sprzedawca motoru powiedział, że wyjął go z Passata Pozdrawiam
spanky Opublikowano 8 Października 2008 Opublikowano 8 Października 2008 Jeżeli tarcza i docisk są mniejsze... to koło także Wiesz w ogłoszeniach różne rzeczy piszą, ostatnio Klient kupił ARLa, sprzedawca motoru powiedział, że wyjął go z Passata Pozdrawiam moze zanim byl w Passacie to obskoczyl jeszcze A4 zanim wyjeli go np.z Golfa ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się