Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie do wiary... czary-mary ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to jestesmy po zabiegu :> Nie bylo lekko bo zaraz po pierwszym pomiarze okazalo sie ze moj AWX jest juz zawirusowany :shocked: o czym poprzedni wlasciciel slowem nie wspomnial. Jako ze chips ten do mnie nie bardzo przemawial (bylo zdecydowanie slabiej niz w moim Golfie) zapadla szybka decyzja - overwrite it! :evil:

Wirus byl na tyle paskudny, ze nie pozwalal sie nadpisac. No ale jak Witek zlapie laptopa to nie ma ch*** we wsi ;) Czary mary i juz 170 kucy mamy.

Dzieki stokrotne Witek! Jest dobrze... bardzo dobrze ;)

Przy okazji pozdrowienia dla chopakow z Krakowa, ktorzy przyjechali zarazic Leona ;)

Opublikowano

No to super, gratki, a ile bylo wczesniej przed wirusem Rogala ?

Opublikowano

moment był wyższy przy niższych obrotach jak widzę ... sprawnie teraz biega??

Opublikowano

moment był wyższy przy niższych obrotach jak widzę ... sprawnie teraz biega??

ale tylko do 2300 obrotów :) śmiga i ciągnie równiej chyba teraz :kox: gratki :good:

Opublikowano

fakt krzywa momentu rozciągnięta bardziej i bardziej płaska :) powinno być lepiej..tamten virus jakiś nie teges..zrobiony chyba na "odwal się"

Opublikowano

no to gratki :)

a czy w Rogalotti zrobili by cos z najnowsza A4 B8 czy nie bardzo by sie chcieli podjac czegos takiego ??

Opublikowano

trochę masz silniczek mało podatny... ale jak się ma kasę to "klient nasz Pan" :>

pewnie by zawirusował jak się da i polecił zmianę turbo (bo te rumuńskie to jakieś papierowe podobno)

Opublikowano

no to gratki :)

a czy w Rogalotti zrobili by cos z najnowsza A4 B8 czy nie bardzo by sie chcieli podjac czegos takiego ??

chyba CR-ow jeszcze nie robia .. problem z sumami kontrolnymi ... [ale moze juz mam przeterminowane info]

Opublikowano

moment był wyższy przy niższych obrotach jak widzę ... sprawnie teraz biega??

Wbrew pozorom sam start byl slabszy, pozniej w okolicach 1800-2000 byl nagly strzal mocy, ktory bardzo szybciutko sie konczyl. Wogole jakos tak nierowno przyspieszal. Teraz jest zdecydowanie lepiej - zdecydowanie dluzej mozna go pociagnac i przyspiesza rowniotko. Chcialem co prawda troszke wyzszy moment uzyskac, ale coz - nie zawsze mechanika slucha sie elektroniki jak to Witek powiedzial ;)

Generalnie jestem zadowolony.

Opublikowano

tak tak :) no to widać .. że strzał jeden był tylko. A jak spalanie??

Opublikowano

Spalanie jakby spadlo ;) Z tym, ze mam uszkodzony czujnik temperatury, wiec jezdze na niedogrzanym silniku i zzera troche wiecej niz powinien. Musze szybko sie tym zajac :(

Opublikowano

no to gratki :)

a czy w Rogalotti zrobili by cos z najnowsza A4 B8 czy nie bardzo by sie chcieli podjac czegos takiego ??

Na chwilę obecną niestety nie mam możliwości. Trzeba sie trochę uzbroić w cierpliwość...

Natomiast co do A4 z tematu przewodniego to miała wcześniej moda pewnej znanej firmy tuningowej. Do sterownika wlutowana była podstawka kodująca która miała zapewne uniemożliwić odczyt programu (efekt był odwrotny dało się zczytać natomast nie dało się zapisać nowego programu :kox:). Musieliśmy wymontować sterownik, zdjąć fabryczne blachy zabezpieczające (które normalnie są skręcone na śruby samo zrywalne, gdzie tutaj były one zastąpione śrubami z normalnym "łbem" :kox:) i wykonać od nowa modyfikacje.

Wykres oczywiście dałoby się przebudować, ale ze względu na zacinajace sie kierownice spalin to była jedyna możliwość na uzyskanie liniowości pracy turbo. Kolejna sprawa to to, że auto ma silnik AWX i seryjne małe sprzegło.

Pozdrawiam

Opublikowano

to jak to jest z tymi sprzęgłami?

bo już spotkałem się z informacją że AVF ma mocniejsze sprzęgła i niewiem ile w tym prawdy...

Opublikowano

AWX ma sprzęgło 228 mm, a AVF 240 mm więc większe i mocniejsze.

Opublikowano

to jeszcze jedno pytanko - z przeprosinami za OT

sprzęgła już wiem... a dwumas? wszędzie widzę ogłoszenia AWX/AVF jednocześnie... czyli tu już różnicy nie ma

Opublikowano

Jeżeli tarcza i docisk są mniejsze... to koło także :wink4:

Wiesz w ogłoszeniach różne rzeczy piszą, ostatnio Klient kupił ARLa, sprzedawca motoru powiedział, że wyjął go z Passata :evil:

Pozdrawiam

Opublikowano

Jeżeli tarcza i docisk są mniejsze... to koło także :wink4:

Wiesz w ogłoszeniach różne rzeczy piszą, ostatnio Klient kupił ARLa, sprzedawca motoru powiedział, że wyjął go z Passata :evil:

Pozdrawiam

moze zanim byl w Passacie to obskoczyl jeszcze A4 zanim wyjeli go np.z Golfa ... :polew:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...