Gribsem Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Logi: DYNAMICZNE/BASIC: Grupa 011: <a href="http://vaglog.pl/log_200349.html">http://vaglog.pl/log_200349.html</a><br/> STATYCZNE: Grupa 023: <a href="http://vaglog.pl/log_200348.html">http://vaglog.pl/log_200348.html</a><br/> Grupa 013, 004, 003: <a href="http://vaglog.pl/log_200350.html">http://vaglog.pl/log_200350.html</a><br/> Grupa 013: <a href="http://vaglog.pl/log_200347.html">http://vaglog.pl/log_200347.html</a><br/> Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_200346.html">http://vaglog.pl/log_200346.html</a><br/> Zdaję sobie sprawę, że mam problem z podciśnieniem i dlatego nie zmienia się geometria. Jeżeli i to chodzi - nie wiem gdzie znajduje się czujnik. Szukać winy w pompie vacum, czy bardziej w przewodach? Czy przy tak dużych korektach samochód powinien dymić, jeżeli byłaby to wina samych pompek? P.S. Wiem, że mam kąt do poprawy, dopiero co wymieniłem rozrząd - mechanik się nie postarał - więc szukam nowego. Korekty na pompkach były takie same przed wymianą rozrządu - a wtedy kąt był na -0,5 Naprawdę nikt nie pomoże? Diagnoza Brak podciśnienia i sztangi ciągle na dole. Rozrząd poprawiony na 0. Będziemy szukać dlaczego takie korekty na pompkach. Edytowane 16 Stycznia 2015 przez Gribsem
lukaszooo Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) Najpierw uruchom turbo potem martw sie korekcjami. Dlaczego myslisz ze masz problemy z podcisnienie, moze to N75 lub kierownice stoją. Zrób tak zaloguj grupe 03 w BS podczas logowania zdejmij wężyk z EGRa i przyłuż palec powinno zasysac i puszczac mniej więcej co 5s. Nastepnie zaloguj grupe 11BS i sprawdz czy zasysa powietrze w przewodzie z gruszki turba powinno byc analogicznie. Jesli tak jest wiesz ze zaworki N18 i N75 działają czyli podcisnienie jest ok, gdybys miał wakuometr było by prościej. Jesli okaze sie ze jest ok to zaloguj 11BS i obserwuj czy sztanga porusza sie o ok18mm jesli nie to kierownice masz zapieczone. Co do korekcji do prawie napewno pompki masz do wymiany, mozna by jeszcze wymienić uszczelnienia PD jesli są popękane to mogło by pomóc ale watpie, daj jeszcze grupe 18 statycznie. Edytowane 26 Stycznia 2015 przez lukaszooo
kosmo.a3 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Co do korekcji do prawie napewno pompki masz do wymiany albo regeneracja, ale wszystkich jeśli coś
lukaszooo Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) Puki co niech uruchomi turbo, EGR tez nie działa Jak je ogarniesz daj nowe kompletne logi, ciekaw jestem jak działa przepływka. Edytowane 26 Stycznia 2015 przez lukaszooo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się