bulinek Opublikowano 23 Stycznia 2007 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Witam, wymienilem panewki na korbowodach boo i tutaj ciekawostka upierdzielila sie śruba mocujaca korpus panewki (czy jakos tak) , remoncik niedrogi na szczescie w aucie super cicho ... ale qrde nie ma takiego powera jak przedtem, moze trzeba go podlaczyc do VAGA i ustawic wszystko, w momencie obr okolo 3500 jest malutka przerwa sek i auto dalej gna (jednak jest taka mala przerwa), wydaje mi sie ze jest top zwiazane z regulacja wszystkiego a szczegolnie wtryskow itd ... Macie moze jakies porady ? (auto gna jak gnalo ponad 200km/h ale przed remontem jadac okolo 160 mialem jeszcze ze 4 cm luzu na pedale a teraz musze wcisnac do kity zeby zaczal sie bujac .... jeszcze nie wiem jak spalanie czy sie podwyzszylo czy nie ... acha i wymienialem tez przewody wysokiego nap.
platiniumm Opublikowano 24 Stycznia 2007 Opublikowano 24 Stycznia 2007 kolego a nie uważasz ze na nowych panewkach to trzeba troszke spokojniej pojezdzic zeby sie ulozyly. a ty piszesz ze od razu jedziesz 200km/h
bulinek Opublikowano 24 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2007 qrde juz mam ponad 1000 km zrobione na nowych panewkach, a myslisz ze moga byc zabardzo spasowane ? (szczerze mechanik nie mowil nic o docieraniu jakims) ale i tak oszczedzalem go przez okolo 700km
platiniumm Opublikowano 24 Stycznia 2007 Opublikowano 24 Stycznia 2007 a skoro 700 przejechales spokojnie to oki myslalem ze odrazu tak katujesz. co do docierania to tak samo jak wymieniasz klocki w samochodzie musisz przejechac ok 400-500 km zeby sie klocek ulozyl do tarczy
Gość TURBOPABLO Opublikowano 24 Stycznia 2007 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Ja bym Ci proponował podjechać do ASO Audi.Wezmą VAS'a pojadą na próbę i będą wiedzieć.Brak mocy i takie przerwy(dziury) kiedy przyspieszasz sugerują,że to przepływomierz. Pozdrawiam. P.S. sprawdź jeszcze wszystkie wężyki od podciśnień.
bulinek Opublikowano 31 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2007 a czy wiadomo ile bedzie kosztowac podlaczenie w audi pod vaga ? jak cops to moge jutro podjechac do krakowa tylko nie wiem ile to bedzie kosztowac ... bo slyszalkem cos o 400 zł
golab24 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Opublikowano 31 Stycznia 2007 Pytanko, co cie sklonilo do wymiany panewek? Jakie efekty miales podczas jazdy? Pytam bo moj 1.8 przy jakis 3.5 k obrotow strasznie wyje szukam przyczyn i nic, nie sa to tlumiki, troche podejrzewalem uszczelke pod kolektorem wydechowym ale chyba nic nie przepuszca. A ty wspomniales ze po naprawe jest cicho az milo.
bulinek Opublikowano 31 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2007 Pytanko, co cie sklonilo do wymiany panewek? Jakie efekty miales podczas jazdy? Pytam bo moj 1.8 przy jakis 3.5 k obrotow strasznie wyje szukam przyczyn i nic, nie sa to tlumiki, troche podejrzewalem uszczelke pod kolektorem wydechowym ale chyba nic nie przepuszca. A ty wspomniales ze po naprawe jest cicho az milo. od poczatku jak go nabylem slyszlem cos w pewnej granicy obrotow np 3 tys km dobiegalo cos z silnika po przekroczeniu byla cisza i gdy byly wolniejsze obroty tez nie docieralo nic z silnika, ale po przejechaniu okolo 15000 km, zaczelo dawac sie we znaki niezaleznie od obrotow i w sumie przy ruszaniu bylo najgorzej ... tylko tyle ze u mnie byl ewenement bo urwala sie w koncu sroba od spodu ktora laczy panewke z korbowodem - zmeczenie materialu. Teraz faktycznie jest GIT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się