qba_lle Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Powoli dochodzę z autem do ładu, nie mam już żadnych błędów w ecu. Wymieniona lambda i czujnik oleju. Filtr powietrza to wkładka Pipercross. 2 logi na podmienionej przepływce (podobno sprawnej)003, 115, 118 - http://vaglog.pl/log_200411.html002, 115, 118 - http://vaglog.pl/log_200411.htmlNo i żeby wykluczyć błąd pomiaru spowodowany warunkami na dworze, po chwili z powrotem wsadziłem swoją i jeszcze raz się przejechałem002, 115, 118 - http://vaglog.pl/log_200417.htmlLogi robione w całkiem ciepłą styczniową sobotę, sucho na dworze od kilku dni, temepratura ok 8 stopni na dworze. Przepływ delikatnie niższy na tej mojej. A co powiecie o pracy n75 i tym jak auto wchodzi i trzyma boost ? W ogóle dobre bloki loguje czy czegoś tu jeszcze brakuje ?
gregor10 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 (edytowane) Wszystko w porządku , wygląda na zdrową sztuke. Idealna baza do modów Turbo wstaje klasycznie dla 2.7Bit. Chcący żeby wstawało niżej turbiny musiałyby być nówki funkiel jesli o to pytasz. Sprawdz jeszcze korekte na 32 bloku i wklej tutaj. Na postoju odczytaj. Edytowane 22 Stycznia 2015 przez gregor10
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się