Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI do wymiany


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy ktoś z szanownych forumowiczów wymieniał silnik 2.0 TFSI. Nie chce ryzykować naprawy która może okazać się droższa od używanego kompletnego silnika. Problem? Znany - pobór oleju. Audi oczywiście umywa ręce bo auto ma ponad 5 lat. Proszę o ewentualne namiary na sprawdzonych sprzedawców takich silników i godnych polecenia mechaników. Lokalizacja najlepiej mazowieckie. Pozdrawaim.

Opublikowano (edytowane)

Mam dokładnie ten sam problem pożera nawet 1l- 2l na 1000 km, turbo sprawdzane - w pełni sprawne nie wyciąga oleju. Nie wiadomo co robić w takiej sytuacji: Czy wymiana samych pierścieni olejowych coś da czy np trzeba wymieniać wszystko: tłoki, korbowody itp

Edytowane przez qbass95
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

pRODUCENT ZALECA WYMIANE TŁOKÓW KORBOWODÓW I PIERŚCIENI, ale to zawyczaj nie pomaga, lub pomaga na jakiś przebieg, lecz problem wraca (każdy przyapdek należy brac indywidualnie) niektóre biorą niektóre nie. Robiliśmy wiele razy taki myk. I niestety silnik do wymiany

Ale jeśli chcesz robić w aso koszt takiej naprawy około 12k możesz zwrócić się o indywidualna dobra wole. W audi masz ma to 10 lat pokrycie 50% producent 15% aso i 35% klient . Wtedy warto bo masz 2 lata nowej GW na podzespoły

Edytowane przez rodzyn889
Opublikowano

Heh, to już wiem Rodzyn skąd wiesz o tych żarówkach :wink:


każdy przyapdek należy brac indywidualnie

Na to czy STAGE II pomoże, czy nie, ma wpływ kilka czynników. Przede wszystkim kiedy zareagowano na ten problem. Jeżeli jeżdżono autem na LongLifie, a kierowca tylko dolewał oleju(niestety zdecydowana większość aut polasingowych) , to po jakimś czasie pierścienie się zapiekały i tłok tarł po gładziach cylindra. W tym wypadku silnik nadaje się z reguły do wymiany. Natomiast jeżeli właściciel próbował ratować sytuacje poprzez częste wymiany i lanie lepszego oleju jest spora szansa ze wymiana tłoków przyniesie pożądany efekt. Nie wiem czy przypadkiem nie zmienili tez sposobu honowania cylindrów. Najlepiej spytać jakiegoś Madziara z Györ gdzie te silniki są produkowane.

Jeżeli wymiana silnika, to produkowane od 01.06.11. Dokładna data produkcji jest na pokrywie rozrządu. Sam bym chciał wiedzieć czy i gdzie jest bity Nr silnika/Part Nr bloku na EA888.

Opublikowano

Heh, to już wiem Rodzyn skąd wiesz o tych żarówkach :wink:

:naughty:

Opublikowano

pRODUCENT ZALECA WYMIANE TŁOKÓW KORBOWODÓW I PIERŚCIENI, ale to zawyczaj nie pomaga

Chyba Ci sie kolego pomylilo z Stage 1 ,to co wedlug Ciebie ma pomoc jak nie wymiana tlokow i pierscieni ?

Opublikowano

to co wedlug ma pomoc jak nie wymiana tlokow i pierscieni ?

Marcin , jak cylindry porysowane, to co ci nowe tłoki pomogą?...

Opublikowano

pRODUCENT ZALECA WYMIANE TŁOKÓW KORBOWODÓW I PIERŚCIENI, ale to zawyczaj nie pomaga

Chyba Ci sie kolego pomylilo z Stage 1 ,to co wedlug Ciebie ma pomoc jak nie wymiana tlokow i pierscieni ?

Tylko i wyłącznie nowy kpl + blok, bo po pierścień zamiast uszczelniacz i zbierać będzie działać jak pompka. Przeciez to na potęge leci czy audi czy vw czy skoda...

Opublikowano

Nowe, mocne diesle maja być na tym samym bloku. Zobaczymy niedługo co z tego się wykluje :grin:

Opublikowano

Nie no jasne ze jak juz cylindry sa porysowane to zaden remont nie ma sensu ,ale napewno nie jest to wiekszosc przypadkow.

Ale nie zgodze sie z tym ze wymiana tlokow i pierscieni (jesli blok jest wporzadku) nic nie pomaga jesli przed remontem bral 1-2l/1000km a po remoncie wezmie powiedzmy 0,5l/5000km

Opublikowano

Można tutaj dywagować czy mniejszość,czy większość. Przy naprawie na pewno wiemy co mamy :wink: . Przeszczep to zawsze spore ryzyko.

U tutaj pozwolę sobie na mala dygresje. Mieliśmy na początku dziewięćdziesiątych lat Poldka akwarium 1.6. Silnik skończył się przy 93kkm. Wtedy śmiałem się z taty ze kupił Poloneza zamiast jakiegoś używanego Passaciaka. Żebyście widzieli jaki miał ubaw w ubiegłym roku jak mu powiedziałem ze muszą mi silnik wymienić przy niecałych 90kkm. :grin: I to w aucie wielokrotnie droższym od Poldka.

Opublikowano

Panowie ponawiam pytanie jakieś namiary na godne polecenia używane 2.0 TFSI lub na kogoś kto robi generalki?

Opublikowano

Jakie miasto? FV czy bez?

Opublikowano

Najlepiej woj. mazowieckie okolice Warszawy. Czy FV? Nie będę tego odliczał, ale gwarancja oczywiście by się przydała.

Opublikowano (edytowane)

Części dostarczysz sam? Nowe używki?

Edytowane przez rodzyn889
Opublikowano

Ok do robocizny należy doliczyć części uszczelki, Głowica do regeneracji tłoki do regeneracji . Wszystko oprócz pierścieni i uszczelek zostaje . graty około 2 tys zł. Gwarancja 6 miesięcy

Opublikowano

Witam, ja kupiłem w RS-parts w Warszawie, silnik regenerowany, przejechałem na nim już 6000 km i odpukać ...

Opublikowano

Oni handlują głównie fantami na Allegro. Naprawiają tez silniki? Jak po sześciu tysiącach nic nie ubyło, to będzie dobrze :)

Opublikowano

Ja robiłem remont. Może zamiast wymyślać to trzeba by rozebrać i zobaczyć do środka jakie koszty.

U mnie doszedł rozrząd, napinacz, odma. Oczywiście głowica do regeneracji cała. Można jeszcze przy okazji turbo ale ja się wstrzymałem. "Nowy używany" motor masz goły, cały osprzęt taki jak np. turbina zostaje twoja. Robię pierwsze kilometry i jestem zadowolony. Bierze mi jak na pierwsze kilometry 0,3l/3500-4000km. Może jak bym jeszcze turbo dał do regeneracji to nawet by tych 3 setek nie brał.

Nowy-uzywany silnik to ryzyko i w ostateczności bym brał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...