Skocz do zawartości
IGNOROWANY

zerwane mocowanie siłownika tylnej klapy avant a4 b6- spawanie?


mario.mario

Rekomendowane odpowiedzi

załatwiłem to nitonakrętką bez rozbierania, tym razem stalową z kołnierzem M8, trzeba było delikatnie rozwiercić ale traz trzyma jak diabeł sołtysa :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam koledzy, mnie również spotkała taka awaria siłownika, też jak inni załatwiłem to nitonakrętką nierdzewną M8, kombinowałem żeby wyjąć urwaną nakrętkę i ustawić do heftnięcia migomatem ale samemu bardzo trudno i dałem sobie na luz, teraz leży gdzieś w słupku, jeżdżę już chwilę i jest gicio


witam koledzy, mnie również spotkała taka awaria siłownika, też jak inni załatwiłem to nitonakrętką nierdzewną M8, kombinowałem żeby wyjąć urwaną nakrętkę i ustawić do heftnięcia migomatem ale samemu bardzo trudno i dałem sobie na luz, teraz leży gdzieś w słupku, jeżdżę już chwilę i jest gicio

no i stało się, dziś zauważyłem że nitonakrętka po prawie pól roku puściła, może aluminiowa lepiej by się zacisnęła ?, teraz już będę tak kombinował żeby tą urwaną nakrętkę jednak szczepić migomatem, mam za mocno wrobiony otwór pod nitonakrętką :thumbdown:


witam ponownie, tak jak pisałem wcześnij szczepiłem nakrętkę migomatem do blachy w klapie, szczerze powiem ciężko było załapać i usadowić ori nakrętkę w odpowiednim miejscu, zajęlo mi to ze 2-3 godz. z podmalowaniem podkładu, ale jest frajda że znowu działa jak powinno :)

Edytowane przez miron 667
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z mocowaniem siłownika w klapie bagażnika... zerwało tą nakrętkę w profilu zamkniętym... Próbowałem patentu z nitonakrętką, ale przy pierwszej próbie znowu wyrwało.. Drugie podejście jeszcze raz z nitonakrętką dodatkowo z podkładką (bo wcześniej powiększył się otwór) tym razem dodatkowo złapałem ją magiem do blachy.. Wyrwało... Brakuje mi już pomysłów co zrobić, żeby to było na tyle mocne, żeby siłownik nie wyrwał tego znowu.. Zamieszczam poniżej link z przykładowym zdjęciem (zaznaczam, że otwór mam większy niż ten który jest na zdjęciu).

http://static.pokazy...28-14-08-06.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może słaby nit był?

Bo jakby taki nit puścił po 2 miesiącach, to tym bardziej ten zgrzany kawałeczek gwintu.

Szkoda że nie widziałem tego filmu zanim montowałem taką w zwrotnicy!

Toż to, to samo co ma czujnik samopoziomu! już wiem jak należy ją montować.

W opisie nie ma a WARTO O TYM WIEDZIEĆ!!!!

Biorę twój filmik do tego wątku....DZIĘKI ZA LINKA!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic z tego, nitonakrętka była stalowa, dobrze sie ułożyła. Po prostu siłownik ją wyrwał. Kombinowałem z podkładkami ale nic nie pomogło... brak mi pomysłu co zrobić żeby było to dobrze..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy nie siejcie fermentu. jaki spaw. Później lamenty że rdzewieje itp. Tam idą jakieś kable przy słupku. popalicie będziecie dochodzić później co się stało.

Da się to zrobić w słupku Bromchit zrobił i ja z jego podpowiedziami też.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/194578-silownik-tylnej-klapy-avant/

w tym wątku opisałem co i jak. od tamtego czasu tj 4 lata tylko co jakiś czas patrzę czy się nie odkręca ale nic się nie działo.

Trochę cierpliwości i wszystko się da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...