Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Felga 16", 17", a moze 18" do A4 B6 Sedan


kodzak0

Rekomendowane odpowiedzi

A jak już zaczniesz to zobaczysz, że nie będziesz mógł przestać :P Mi tam już po głowie chodzi gwint :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konrad pozwolisz, że podepnę się pod temat bo akurat szukam felg i nagle zacząłem zastanawiać się nad innym wariantem więc przydałaby mi się rada :)

Sprawa wygląda tak, że w swoim Avancie mam jakże wspaniałe zawieszenie 1BA :facepalm: Aktualnie samochód stoi na 16" felgach aluminiowych które kojarzą mi się ze stalówkami:

IMGP3929.jpg

Jako, że do tego zawieszenia nie włożę 18", to zacząłem rozglądać się za 17". Jestem jednak ciekaw, jak wtedy wyglądałby samochód na 17-tkach z zawieszeniem 1BA - ktoś rzuci jakimś zdjęciem?

Dzisiaj wpadłem na jeszcze inny pomysł - rezygnacja kupna nowych felg na ten sezon (czyli przemęczę się na tych co mam), a za rok obniżyć samochód (jaki byłby koszt? Kompletnie nie ogarniam tematu zawieszenia :facepalm:) i kupić 18-stki. Jednak nie wiem czy wytrzymam na tych aluminiowych 16-tkach a'la stalówki... Tragiczne są, kompletnie mi nie podchodzą :grin:

Chyba że kupić teraz 17" i za rok spróbować je sprzedać :mysli: Ktoś coś doradzi? :hi:

Edytowane przez kokonekus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupować, kombinować i sprzedawać nie ma sensu. zrób raz a porządnie. Czy to 16 , 17 czy 18 wyglądać będzie tak samo do kitu. Obwód koła jest ten sam. Zacznij od ładnego kółka z dobra opona a później ogarnij zawias.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konrad pozwolisz, że podepnę się pod temat bo akurat szukam felg i nagle zacząłem zastanawiać się nad innym wariantem więc przydałaby mi się rada :)

Sprawa wygląda tak, że w swoim Avancie mam jakże wspaniałe zawieszenie 1BA :facepalm: Aktualnie samochód stoi na 16" felgach aluminiowych które kojarzą mi się ze stalówkami:

IMGP3929.jpg

Jako, że do tego zawieszenia nie włożę 18", to zacząłem rozglądać się za 17". Jestem jednak ciekaw, jak wtedy wyglądałby samochód na 17-tkach z zawieszeniem 1BA - ktoś rzuci jakimś zdjęciem?

Dzisiaj wpadłem na jeszcze inny pomysł - rezygnacja kupna nowych felg na ten sezon (czyli przemęczę się na tych co mam), a za rok obniżyć samochód (jaki byłby koszt? Kompletnie nie ogarniam tematu zawieszenia :facepalm:) i kupić 18-stki. Jednak nie wiem czy wytrzymam na tych aluminiowych 16-tkach a'la stalówki... Tragiczne są, kompletnie mi nie podchodzą :grin:

Chyba że kupić teraz 17" i za rok spróbować je sprzedać :mysli: Ktoś coś doradzi? :hi:

Witaj,

Tak jak piszą Koledzy, na 1BA to jedynie 16".

Każde większe koło przy tej zawieszce nie ma większego sensu.

Jeśli nie chcesz wrzucać kasy w zawiechę 1BE lub 1BV to kup chociaż dobre sprężyny np. H&R czy Eibach a dopiero potem znajdź 17" lub 18" według uznania,

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałem. Spraw sobie porządne koła 18 na ładnych oponach. Do tego szukaj od razu np eibacha pro kit -30 (może zostać fabryczny amor) za jakieś 400zł w używce i gra gitara..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A fabryczny amor przy eibach pro kit -30 nie padnie mi zaraz? Bo jak mocno sie to na nim odbije to wole zainwestować całkowicie inne zawieszenie, a dopiero na kolejny sezon walnąc jakies 18-tki :)

Wysłane z jabłka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie, nic złego mu się nie stanie. Moje amory już od kilku ładnych lat jeżdżą na sprężynach H&R a mimo to trzymają świetnie i nic złego się z nimi nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak już zaczniesz to zobaczysz, że nie będziesz mógł przestać :P Mi tam już po głowie chodzi gwint :naughty:

Jak myślisz o gwincie to ja pomyślałem o twoich H&R tylko Ty masz TDI... :D a w samochodzie i tak już na modzone ładnie. Tylko nie mam swojego wątku bo bardziej bym się tylko nakręcał i wiadomo :kox:

Edytowane przez TooMeeK87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak już zaczniesz to zobaczysz, że nie będziesz mógł przestać :P Mi tam już po głowie chodzi gwint :naughty:

Jak myślisz o gwincie to ja pomyślałem o twoich H&R tylko Ty masz TDI... :D a w samochodzie i tak już na modzone ładnie. Tylko nie mam swojego wątku bo bardziej bym się tylko nakręcał i wiadomo :kox:

Hehe gwint mi chodzi po głowie podobnie jak sporo innych rzeczy i sam nie wiem czy iść bardziej w stylistykę czy moc :naughty: Sporo też zależy od funduszy a tu może się trochę zadziać w najbliższym czasie zarówno na + jak i na -

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i podpinka do wątku.....

czyli wynika na to że najrosądniejszym (pod względem finansowym i estetycznym) wychodzi nam taki mniej wiecej zestaw :

- felunek 18 cali...(tylko ori)

- gumki 225/40 R18
- sprężynki Eibach/H&R na (poki co ;) ) seryjnych amorkach...

wtedy nasze zabawki mogą się już schludnie prezentować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i podpinka do wątku.....

czyli wynika na to że najrosądniejszym (pod względem finansowym i estetycznym) wychodzi nam taki mniej wiecej zestaw :

- felunek 18 cali...(tylko ori)

- gumki 225/40 R18

- sprężynki Eibach/H&R na (poki co ;) ) seryjnych amorkach...

wtedy nasze zabawki mogą się już schludnie prezentować :)

Witaj,

Biorąc pod uwagę Twoje kryteria taki wybór będzie :thumbup1:

Na tym setupie auto świetnie trzyma się drogi, ori felgi są b. wytrzymałe, bdb. wyglądają

no i auto jest jeszcze w miarę komfortowe.

W przyszłości możesz sobie jeszcze dokupić amorki o krótszym skoku.

Prezentować się taki zestaw będzie więcej niż schludnie :D

Wybierz ori 18 felgi bez rantu z ramionami idącymi do brzegu felgi (optycznie wyglądają na większe)

Do niektórych felg ori z nowszych modeli musisz założyć pierścienie centrujące.

Kilka przykładów ładnych ori felg poniżej:

http://allegro.pl/oryginalne-felgi-aluminiowe-audi-5x112-18-i5031036219.html

http://allegro.pl/oryginalne-felgi-18-audi-a6-i5028364530.html

http://allegro.pl/felgi-oryginalne-18-audi-a4-a3-a6-a8-i5015679952.html

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Black - dzięki za odpowiedź.

Właśnie chodzi o to żeby było ładnie, komfortowo no i nie uderzyło zbytnio po kieszeni, żeby zostało coś na pokarm dla naszej laluni w nowych bucikach

co do wzoru felg to dlaczego czytasz w moich myślach ???? :wink:

najbardziej podobuje mi sie ostatni wzór... no ale tutaj juz cena też jest ładniejsza...chociaż i tak to nie jest kosmos w porównaniu np do tych piękności:
http://allegro.pl/oryginalne-felgi-audi-s4-a4-a3-a6-s-line-18-8k0-i4983916706.html :(

Edytowane przez depechetom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie chodzi o to żeby było ładnie, komfortowo no i nie uderzyło zbytnio po kieszeni, żeby zostało coś na pokarm dla naszej laluni w nowych bucikach

To chyba jakiś żart? :grin: Nie da się tych trzech rzeczy pogodzić kolego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt, ciężko pogodzić te wszystkie rzeczy na raz ale wiadomo, że jak się dobrze poszuka to można zrobić dosyć gruby setup za stosunkowo niewielkie pieniądze ;) Wszystko zależy od upodobań i podejścia do tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no jasna sprawa , że można coś trafic i ostatnimi czasy mocniej w to wierzę bo upolowałem parę rodzynków w śmiesznej kasie. Chodziło mi przede wszystkim o wygodnie i ładnie. Powiem Ci , że w B5 która sprawia wrażenie mniej masywnej niż B6 na 18 wygląda duuużo lepiej niż 17. W B6 różnica jest jeszcze większa i według mnie do B6 18 to absolutne minimum. No ale to też kwestia gustu. Jeżdżą na 16 i sobie chwalą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze gadasz :thumbup1: z własnego doświadczenia wiem, że 18" do B6 to absolutne minimum. Sam planuje zostawić obecne 18 na zimę a na lato przejść na 19" ale to dopiero jak założę gwint więc raczej jeszcze nie w tym sezonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to jest głupota wydawać tyle kasy na 17' gdzie to jest przejściówka pomiędzy 16' a 18'w dodatku do b6 gdzie jest masywniejsza od b5... za 1600zł można kupić już jakąś fajną ori felge pancerną, a nie pchać się w coś co i tak nie będzie wyglądać...Albo bierzesz 16' i wozisz dupe albo 18' i ludzie odwracają za twoim samochodem głowe ,a ty masz banana na twarzy.

A co do sprężyn obniżających to pozostawie to bez komentarza.Albo gwint albo cały kit markowy bo wkładanie springów na ori amory to słabo Panowie.Ani to nie wygląda ani przede wszystkim nie poprawia bezpieczeństwa.

Edytowane przez damianw412
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...