Skocz do zawartości
IGNOROWANY

błędy których nie można skasować od czego?


BEX4

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM W BEX 190KM W Q mam błędy nie można ich skasować moje podejrzenia

padły na cewki zapłonowe czy to ich wina???audi brała udział w akcji serwisowej i cewki zostały wymienione w 2012roku

objawy jak by wypadania zaplonów pojawiaja sie rano przy zimnym silniku

normalnie odpala po chwili chodzi jak by na 3 gary ale przy dodaniu gazy ok 1.5tyś obr chodzi dobrze po puszczeniu gazu spowrotem chodzi na 3 gary i tak przez ok 2-3 min

błedy

16795 wtrysk dodatkowego powietrza nieprawidłowy przepływ nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia sporadyczny

18010

16891 regulacja biegu jalowego obroty powyrze założonych zbyt mala opomość

16684 losowe wypadanie zaplonu zbyt mała opomosć bład sporadyczny

16685 brak zaplonu cylinder 1 zbyt mała opomosć bład sporadyczny

16686 brak zaplonu cylinder 2 zbyt mała opomosć bład sporadyczny

18047 czujnik 1/2 pedału gazu nieprawidłowa funkcja zwarcie do innego wyjścia

wszystkie sa błedami sporadycznymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej nie wina cewek, logi by sie przydaly, byc moze nieszczelnosc w podcinieniach, zaworek jednokierunkowy w trojniku odmy do sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz ale czy by tak nie było także na 3 i 4 cylindrze błędy dotyczą tylko 1 i 2 cylindra


żaden z kolegów nie pomoże??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale co chcesz wiecej wiedziec, blad wypadania zaplonu i blad podwyzszonych obr. czesto wynika z uszkodzenia zaworka w odmie, ewentualnie jest nieszczelnosc w podcisnieniach, jak cewki miales wymieniane to malo prawdopodobne zeby padly po 2 latach. Sprawdz szczelnosc dolotu, sprawdz zaworek zrob logi statyczne 002+003+032 i dynamicze, 002+003+115, auto samo sie nienaprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

on jest pod kolektorem ssącym myślę że o niego chodzi

etka123.jpg

Edytowane przez hopek03
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś zauważyłem po ściągnięciu osłony dolnej silnika poluzowany przewód który prowadził jak by do takiej suszarki nie wiem co to jest(znajduje sie po stronie pasażera jest to czarna plastikowa puszka pół okragła ) idą do niej chyba 2 przewody sa zakończone wtyczkami które posiadają zatrzaski

po całkowitym ściągnięciu przewodu i powąchaniu czuć zapach spalin


http://iv.pl/images/45697951807924129900.png

nr tej cześci(jak by suszarki,dmuchawy) 1


chyba to było odpowiedzialne za łapanie lewego powietrza


teraz bede szukał co jest odpowiedzialne za przeskakiwanie zapłonu na 1 i 2 cylindrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za co jest odpowiedzialna pompa sai???

w czwartek zrobie logi statyczne i dynamiczne

te wypadanie zapłonów też może być spowodowane lewym powietrzem??

pytam ponieważ wypadanie zapłonów następuje w chwili gdy klapka w przepustnicy zmieni położenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za co jest odpowiedzialna pompa sai???

Za dmuchanie powietrza przez zawór kombinowany do wydechu, w czasie rozgrzewanie silnika.

Secondary Air Injection System - w skrócie można powiedzieć - jest po to aby przyspieszyć rozgrzewanie się katalizatora w celu redukcji emisji szkodliwych substancji. Dodatkowe powietrze wstrzykiwane jest zaraz za zaworami w głowicy powodując efekt "afterburn" (z Haynes Manual) -dodatkowe spalanie powoduje, że katalizator szybciej pokonuje bariere 300 stopni. System dziala okolo 2 minuty po odpaleniu zimnego silnika...

Można ją wyłączyć w sofcie

Zrób logi będzie coś więcej wiadomo

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

nie będę zakładał nowego tematu bo widzę, że błędy podobne. Od kilku dni zauważyłem, że auto nie schodzi z obrotów jak powinno, np dojeżdżam do świateł na biegu bez gazu i obroty zatrzymują się na 1200 obrotów i dopiero po chwili,a w zasadzie to po wyhamowaniu do 0 obroty wracają na swoje miejsce. Czy poniższe błędy mogą mieć na to wpływ ?

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected
P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON
18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal
P1639 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktos poradzil sobie z tymi bledami ?? U mnie tez wypadaja zaplony :( auto chodzi jak traktor cewki byly wyminiane jakies 5 lat temu wiec stawiam je na pierwszym miejscu...zamowilem tez przeplywke.. Bo cos mam z mieszanka nie tak.. Cos jeszcze konkretnego mozna sprawdzic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...