BEX4 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 WITAM W BEX 190KM W Q mam błędy nie można ich skasować moje podejrzenia padły na cewki zapłonowe czy to ich wina???audi brała udział w akcji serwisowej i cewki zostały wymienione w 2012roku objawy jak by wypadania zaplonów pojawiaja sie rano przy zimnym silniku normalnie odpala po chwili chodzi jak by na 3 gary ale przy dodaniu gazy ok 1.5tyś obr chodzi dobrze po puszczeniu gazu spowrotem chodzi na 3 gary i tak przez ok 2-3 min błedy 16795 wtrysk dodatkowego powietrza nieprawidłowy przepływ nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia sporadyczny 18010 16891 regulacja biegu jalowego obroty powyrze założonych zbyt mala opomość 16684 losowe wypadanie zaplonu zbyt mała opomosć bład sporadyczny 16685 brak zaplonu cylinder 1 zbyt mała opomosć bład sporadyczny 16686 brak zaplonu cylinder 2 zbyt mała opomosć bład sporadyczny 18047 czujnik 1/2 pedału gazu nieprawidłowa funkcja zwarcie do innego wyjścia wszystkie sa błedami sporadycznymi
Łukasz13 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 To raczej nie wina cewek, logi by sie przydaly, byc moze nieszczelnosc w podcinieniach, zaworek jednokierunkowy w trojniku odmy do sprawdzenia.
BEX4 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2015 Łukasz ale czy by tak nie było także na 3 i 4 cylindrze błędy dotyczą tylko 1 i 2 cylindra żaden z kolegów nie pomoże??
Łukasz13 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 No ale co chcesz wiecej wiedziec, blad wypadania zaplonu i blad podwyzszonych obr. czesto wynika z uszkodzenia zaworka w odmie, ewentualnie jest nieszczelnosc w podcisnieniach, jak cewki miales wymieniane to malo prawdopodobne zeby padly po 2 latach. Sprawdz szczelnosc dolotu, sprawdz zaworek zrob logi statyczne 002+003+032 i dynamicze, 002+003+115, auto samo sie nienaprawi.
BEX4 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2015 Ten zaworek od odmy gdzie on dokładnie jest?
hopek03 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 (edytowane) on jest pod kolektorem ssącym myślę że o niego chodzi Edytowane 25 Stycznia 2015 przez hopek03
BEX4 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2015 dziś zauważyłem po ściągnięciu osłony dolnej silnika poluzowany przewód który prowadził jak by do takiej suszarki nie wiem co to jest(znajduje sie po stronie pasażera jest to czarna plastikowa puszka pół okragła ) idą do niej chyba 2 przewody sa zakończone wtyczkami które posiadają zatrzaski po całkowitym ściągnięciu przewodu i powąchaniu czuć zapach spalin http://iv.pl/images/45697951807924129900.png nr tej cześci(jak by suszarki,dmuchawy) 1 chyba to było odpowiedzialne za łapanie lewego powietrza teraz bede szukał co jest odpowiedzialne za przeskakiwanie zapłonu na 1 i 2 cylindrze
Łukasz13 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 To było odpowiedzialne za błąd 16795, to pompa sai.
BEX4 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2015 za co jest odpowiedzialna pompa sai??? w czwartek zrobie logi statyczne i dynamiczne te wypadanie zapłonów też może być spowodowane lewym powietrzem?? pytam ponieważ wypadanie zapłonów następuje w chwili gdy klapka w przepustnicy zmieni położenie
edekxp Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) za co jest odpowiedzialna pompa sai??? Za dmuchanie powietrza przez zawór kombinowany do wydechu, w czasie rozgrzewanie silnika. Secondary Air Injection System - w skrócie można powiedzieć - jest po to aby przyspieszyć rozgrzewanie się katalizatora w celu redukcji emisji szkodliwych substancji. Dodatkowe powietrze wstrzykiwane jest zaraz za zaworami w głowicy powodując efekt "afterburn" (z Haynes Manual) -dodatkowe spalanie powoduje, że katalizator szybciej pokonuje bariere 300 stopni. System dziala okolo 2 minuty po odpaleniu zimnego silnika... Można ją wyłączyć w sofcie Zrób logi będzie coś więcej wiadomo Edytowane 31 Stycznia 2015 przez edekxp
Miszka82 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 nie będę zakładał nowego tematu bo widzę, że błędy podobne. Od kilku dni zauważyłem, że auto nie schodzi z obrotów jak powinno, np dojeżdżam do świateł na biegu bez gazu i obroty zatrzymują się na 1200 obrotów i dopiero po chwili,a w zasadzie to po wyhamowaniu do 0 obroty wracają na swoje miejsce. Czy poniższe błędy mogą mieć na to wpływ ? 16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected P0411 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal P1639 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
norson2 Opublikowano 17 Maja 2015 Opublikowano 17 Maja 2015 Ktos poradzil sobie z tymi bledami ?? U mnie tez wypadaja zaplony auto chodzi jak traktor cewki byly wyminiane jakies 5 lat temu wiec stawiam je na pierwszym miejscu...zamowilem tez przeplywke.. Bo cos mam z mieszanka nie tak.. Cos jeszcze konkretnego mozna sprawdzic ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się