Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słaby nie ma przyspieszenia logi do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Audi od jakiegoś czasu straciło werwę na wyższych biegach może coś wyczytacie z logów sory że nie wszystkie bo niektóre zapisały sie w jakimś dziwnym formacie ze nie można odczytać i że nie do 4000obr ale robiłem sam ;) Auto zaczeło być mniej zwinne po odłączaniu kostek od pompy przy głowicy ,podobno nie ma to związku ale mówie jak było :)

http://vaglog.pl/log_201172.html

http://vaglog.pl/log_201171.html

http://vaglog.pl/log_201170.html

Edytowane przez ?ukasz1988
Opublikowano

jakich kostek przy pompie?

Opublikowano (edytowane)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dffc0f348b1b7f68.html.
Dzis zrobie porzadnie te logi.

Zrobione

STATYCZNE:
Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_201315.html
DYNAMICZNE:
Grupa 004, 008, 011: http://vaglog.pl/log_201312.html - te są połączone ze statycznymi nie wiem czemu
Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_201310.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/30120c7d20fb882f.html

Jeszcze luknołem sobie na turbine i n75 i moim oczom ukazał sie widok oleju w turbinie to normalne ? . Oleju jakoś specjalnie nie ubywa tylko lekko dymi przez pierwsze kilometry na zimnym i nie ma jakoś specjalnie luzu na wirniku .

Edytowane przez ?ukasz1988
Opublikowano

to normalne że w turbo jest olej, tak ma być

logi są do d...

jedyne co widać to że sterowanie turbo kuleje, logi dynamiczne robisz na 3 biegu każdy osobno od 1000obr do 4000obr, im lepiej zrobione logi tym lepiej można doprowadzić auto do ładu

zrób zdjęcie tego co było wpięte w te dwie wtyczki bo rozumiem że w obie było wpięte skoro obie wziąłem w kółeczko?

Opublikowano (edytowane)

Nie zaznaczyłem poprostu które wtyczki odłączałem nic nie było miedzy nie wpięte. Postaram sie dzis poprawic oddzielnie dynamiczne.

To są logi połączyło mi z tymi nie udanymi grupy11 ale pod spodem są poprawne . Dzięki za pomoc i cierpliwóść

DYNAMICZNE:

Edytowane przez ?ukasz1988
Opublikowano

w tych logach poza standardowym bujaniem doładowania wszystko gra, ale to nie wszystkie są logi, brak 004d i co nie których statycznych i basic setting, poza zmianą dawki jałowej na 3,0mg przy całej elektryce off wiele nie nawojujesz by poprawić odpychanie auta bo wszystko jest w normie, w kołach po 2,3bar napompuj i pomyśl o czipie bo naprawdę warto ;)

Opublikowano

Ok dzieki za pomoc , w nastepnym miesiacu postaram sie zrobic program wiec zobaczymy jak bedzie sie zbierac . Dzieki pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...