HatefulEvil Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Opublikowano 20 Lutego 2015 (edytowane) Już? Tak szybko? Liczyłem na jakieś zdjęcie manometru z "- PSI". Dobra korzystając z "dłuższego dnia" i poprawy pogody wymieniłem zawór N75 na nowy zamiennik od Pierburga i przedmuchałem wężyk map sensora - coś tam siorbało, ale nic z wężyka się nie wylało. Logi wyglądają teraz tak: http://vaglog.pl/log_204678.html Stawiam na to, że wyglądają lepiej, ale czy dobrze? Wcześniej było bardziej chaotycznie: http://vaglog.pl/log_201168.html, chyba, że spowodowane to było logowaniem 2 grup naraz. Tak więc teraz zostaje jedynie turbo... Edytowane 20 Lutego 2015 przez HatefulEvil
goldi Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Wygląda to na albo żle złożone turbo albo ten wężyk co ci pisałem jest zaolejony prosty test zdejmujesz i zakładasz wężyk od gruszki i patrzysz jaki skok ma sztanga ma być około 2 cm po logu widać ewidetnie dalej przeładowanie map sensor w ecu bardzo rzadko siada praktycznie sie nie spotkałem
HatefulEvil Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) No to turbo jedynie, pisałem przecież, że wężyk przedmuchiwałem i nic mu nie było. Sztanga sama w sobie też miała prawidłowy skok - pozostaje jedynie regulacja, tylko skoro mam niedoładowanie przy dole a przeładowanie na górze to już wgl nie wiem jak to ogarnąć. Edytowane 26 Lutego 2015 przez HatefulEvil
goldi Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 a na sztandze są fabryczne oznaczenia farbą Przed czyszczeniem turbo miałeś brak podciśnienia czyli łopatki nie pracowały po czyszczeniu masz przeładowanie czyli wygląda że coś zle złożyłeś
HatefulEvil Opublikowano 26 Lutego 2015 Autor Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Tylko czy nie powinno albo przeladowywac od poczatku do konca albo niedoladowywac jezeli cos jest przestawione? Tak czy inaczej biorę teraz turbo na target tylko bede w d*pie jak jednak wyjdzie na moje ze pierscien jest dobrze wlozony - bo nie mam pomyslu co ruszyc dalej... Edytowane 26 Lutego 2015 przez HatefulEvil
goldi Opublikowano 26 Lutego 2015 Opublikowano 26 Lutego 2015 Nie od początku do końca turbina zaczyna ciągnąć od powiedzmy 1700 obr w zwyż przeważnie między 2.5 tys zaczyna przeladowywac rozbieraj turbo dużo pracy nie ma Weź zdjęcia z neta i porównaj czy jest ok
HatefulEvil Opublikowano 6 Września 2015 Autor Opublikowano 6 Września 2015 Dobra w końcu rozdłubałem swoje turbo. Koniec końców mieliście racje z tym pierścieniem (Daduś zjebałeś :> ) Poskładałem wszystko z powrotem i chu... steczka :> http://vaglog.pl/log_231295.htmlniedoładowanie: - już wolałem to przeładowanie, bo teraz to się wcale nie da jeździć. Kod błędu: 1 Fault Found:00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference pewnie nie wnosi nic więcej jak logi. Zauważyłem, że na biegu jałowym jak zdejmę wężyk z gruszki i założę go z powrotem to sztanga unosi się do samej góry i nagle opada do połowy. Czyżby gruszka walnięta - tylko czy wtedy nie powinna się z powrotem podnosić sztanga do góry i opadać i tak cyklicznie?
HatefulEvil Opublikowano 7 Września 2015 Autor Opublikowano 7 Września 2015 faktycznie podcisnienie traci sie na wejsciu do gruszki. Jutro jak pojdzie dobrze dokladnie obcykam gdzie sie traci. Prawdopodobnie jebne, bo obstawiam teraz N75 ktory mam "NOWY od kilku miesiecy", a tak samo jebnela mi pompa hamulcowa :/
lukaszooo Opublikowano 7 Września 2015 Opublikowano 7 Września 2015 Mało prawdopodobne, bardziej obstawiam nieszczelność
HatefulEvil Opublikowano 12 Września 2015 Autor Opublikowano 12 Września 2015 (edytowane) Nie wyjaśniłem jak to wygląda: podciśnienie rośnie do 0,7-0,8 i nagle spada do 0,2-0,3 czy coś w ten deseń. Gdyby zwyczajnie nie osiągało jakiejś wartości to też obstawialbym nieszczelność układu. Choć pewnie różnie może być.Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka http://vaglog.pl/log_232056.html żadnych błędów - wygląda na to, że w końcu jest cacy (wprawdzie nie blokowałem jeszcze licznika po tym zabiegu, ale wygląda obiecująco). Nowy N75 który kupiłem prawdopodobnie od początku był wadliwy, bo wsadziłem stary i wszystko działa jak powinno (ja to mam szczęście z tymi nowymi zamiennikami...). Dziękuję wszystkim za pomoc. Jakby ktoś był w gliwicach/katowicach na zlocie to dajcie znać na priv to wpadnę z bażantem Edytowane 12 Września 2015 przez HatefulEvil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się