Hezen 23 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) Witam. W najbliższym czasie mam zamiar wymienić wtryski a co za tym idzie sprawdziłem dawkę oraz kąt wtrysku. Mam pytanie odnośnie kąta wtrysku w silniku AFN, w Basic setings kąt wtrysku pokazuje mi średnio 38, natomiast w Measuring Block jest wartość dużo wyższa bo aż 80. Skąd są te różnice? mam sie czymś martwić? U brata w silniku 1Z, gdy ustawiałem z nim kąt wtrysku, wskazania BS oraz MB mniej więcej się pokrywały. Edytowane 24 Stycznia 2015 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bozmek 0 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 Bs pokazuje ci wartość pomijajac czujnik temp ktory poprawia kata wtrsyku ale powinien tak 55-60 a ze az 80 ci wywalilo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2015 (edytowane) No w BS mam średnio 38-40, a w MB jest prawie 80 :/ EDIT: Poprawka. Dzisiaj brat do mnie przyjechał z laptopem, sprawdziłem na rozgrzanym silniku kąt wtrysku W BS wynosi 38-41, a w MB jest 55-60 tak jak pisałeś Nie wiem dlaczego ponad miesiąc temu były takie różnice... może silnik nie był do końca rozgrzany? Edytowane 24 Stycznia 2015 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1606 1 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2015 No w BS mam średnio 38-40, a w MB jest prawie 80 :/ EDIT: Poprawka. Dzisiaj brat do mnie przyjechał z laptopem, sprawdziłem na rozgrzanym silniku kąt wtrysku W BS wynosi 38-41, a w MB jest 55-60 tak jak pisałeś Nie wiem dlaczego ponad miesiąc temu były takie różnice... może silnik nie był do końca rozgrzany? w bs ustaw pomiedzy 50-60 to ms bedzie taki sam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quba_88 0 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Witam a jesli w BS mam 57-62 a w MB gdzies 2-3, co to oznacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Silnik masz rozgrzany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quba_88 0 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Odwrotnie w MB 57-62, a w BS 2-3. Silnik masz rozgrzany? silnik rozgrzany do 90. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mantix 0 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Na rozgrzanym silniku w BS ustaw około 50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 mozesz ustawic 55. to gorna granica tolerancji, a w miare zuzycia paska rozrzadu i napinacza, kat sie zmniejsza. natomiast silnik lepiej bedzie sie uruchamiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Musaschi, ma to jakis bardzo negatywny wpływ na silnik? Kolega niedawno kupił A4 B5 AFN'a, od razu wymienił rozrząd i teraz ma kąt ustawiony na 80... a mówiłem mu żeby mechanik od razu ustawił kąt. Teraz ma to w du** bo silnik pali od strzała a samemu tego nie zrobi - brak chęci i wiedzy, nie raz mu proponowałem że mu to zrobie ale jak mu tak dobrze to ja w parade pchać się mu nie bedę Edytowane 30 Marca 2015 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Co to za mechanik, ktory po wymianie rozrządu kąta wtrysku nie ustawiał? To jest partanina a nie robota. Przyśpieszony kąt wtrysku ma negatywny wpłyn na układ korbowo-tłokowy, większe ilości tlenków azotu oraz oczywiście silnik głośniej pracuje. Nie trzeba w 1Z/AFN rozgrzewać silnika aby w BS zobaczyć jaki jest kąt wtrysku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mantix 0 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Trepek, powiedz mi czy jak jest w BS powiedzmy około 40 to MB powinno przestawiać w górę na biegu jałowym czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 40 to nie jest tragiczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1606 1 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 ustaw pomiedzy 50-60 i bedzie git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Trepek, powiedz mi czy jak jest w BS powiedzmy około 40 to MB powinno przestawiać w górę na biegu jałowym czy nie? W MB jest kąt wtrysku po korekcji przez ECU i jego wartość zależy od różnych czynników (jak temp paliwa, płynu chlodniczego itp) i ECU ustala ten kąt za pomocą zapisanych map. Ten kąt jest wyższy bądź równy temu, co masz w BS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 30 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Trepek, nie wiem komu dawał... nie wtrącałem mu się bo to jego auto a jak przedtem podpowiedziałem mu kilka rzeczy to zwykle miał to w d*pie albo krzywo na mnie patrzył. Od tamtej pory niech sobie robi co chce, a jak przyjdzie ze zjebanym autem to go odeśle do tego grzebka co mu rozrząd robił Dzieki za wyjasnienie nt. wpływu kąta na silnik. Wysłane z mojego GT-I9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quba_88 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 aktualnie w BS skaka od 3 do 7 wiec mam ustawic kolo 50 na rozgrzanym silniku, czy dobrze rozumiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1606 1 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 czy aktualnie w BS skaka od 3 do 7 wiec mam ustawic kolo 50 na rozgrzanym silniku, czy dobrze rozumiem. czytac nie umiesz ? w bs ustawiasz miedzy 50-60 ja osobiscie ustawiam blizej 60 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quba_88 0 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 czy aktualnie w BS skaka od 3 do 7 wiec mam ustawic kolo 50 na rozgrzanym silniku, czy dobrze rozumiem. czytac nie umiesz ? w bs ustawiasz miedzy 50-60 ja osobiscie ustawiam blizej 60 czytac umiem, chcialem sie upewnic kolego, dzieki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się