MowilaZeMa18 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Opublikowano 24 Stycznia 2015 Witam wszystkich fanów OOOO. Posiadam Audi 1.8 125 km w LPG. Sedan kolor czarna perła. Po przeglądaniu forum po parę godzin dziennie zdecydowałem się ze chciałbym dodać parę elementów do swojej Audi. Odrazę wspomnę ze jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o mechanikę czy elektrykę w samochodach. Pisze z prośbą o pomoc w robieniu mojej Audi. Wspomnę ze jestem zainteresowany zmiana zderzaka, lamp przód i tył myślałem o po lifcie, felgi, grilla z e-sy lub rs-sy, nagłośnienie, może blenda na przedłużenie dachu. Proszę o poradę i jeżeli macie jakieś pomysły lub wizję proszę o komentarz. PS: chciałbym żeby została w kolorze czarnym za jaki czas możliwość oklejania jeżeli kasa pozwoli. Chciałbym dotrzeć do takiego efektu. Możliwe ?
Fenrir Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Da się, wszystko się da w zależności od funduszy, ale to co zamierzasz osiągnąć jest raczej nierealne/nieopłacalne. Po pierwsze lakier na zdjęciu to półmat. Oczywiście mógłbyś tak polakierować swoje auto ale koszt lakierowanie może przewyższyć wartość auta... Po drugie to na zdjęciu to RS4 które różni się tą podstawową rzeczą że jest szersze niż A4/S4. Więc tak, możesz założyć zderzak RS4 po lekkim zwężeniu, aczkolwiek nie osiągniesz takiego efektu jak na zdjęciu bo będziesz miał odrobinę węższy zderzak i nadal wąską karoserię. Chcesz założyć taki zderzak bez przeróbek? To dokup błotniki przednie z RS4 800-900zł za sztukę, przód będzie cacy, ale wtedy przód będzie szeroki a tył wąski jak d*pa węża i co z nim zrobisz? To wymaga dużej rzeźby i umiejętności żeby to porządnie poszerzyć, a koszt? znów przewyższy wartość auta. Także taki przód raczej odpada. Możesz rozważyć zderzak z S4, najtańsze stoją od ok. 600zł ale uszkodzone/zdekompletowane. Jeśli kupisz zderzak bez belki, sprysków, zaślepek, kratek, ślizgów to za te graty zapłacisz prawdopodobnie więcej niż za sam zderzak. Kompletny zderzak to koszt od ok. 1000zł w górę. Na tył również zderzak z S4, ten można dorwać dość tanio, nawet za 300zł, ale normalnie ok. 500. Do tego lampy na przód lifty zespolone Valeo, halogenowe ok. 300zł, ori xenon 500-600zł, bixenon od gwertego 800-900zł z tym że w tej opcji masz czarne lampy. Z tyłu fajnie wyglądają lampy ledowe. Progi S4, same to ok. 500zł, przydały by się też tylne mocowania i listwy wewnętrzne, całość może kosztować ok. 800zł. Do tego jakieś koło, żeby to wyglądało to 18 cali, 19 cali to już bajka. Grill moim zdaniem najlepiej wygląda z RS4, ori to ok. 300zł wzwyż, podróbka 140zł. Gleba, gwint albo sprężyny obniżające na amortyzatorach sportowych, ja kupiłem komplet amory/sprężyny za 300zł, nówki są droższe, zależy od marki. Tani gwint nowy od 800zł, używany różnie. Po takich zmianach jesteś w stanie osiągnąć taki efekt:
MowilaZeMa18 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2015 Czyli z rs4 lepiej darować sobie i przerzucić się na s4. Lampy Led z tyłu masz jakiś pomysł lub możesz pokazać foto mniej więcej o jakie chodzi ? I co polecasz najlepiej na światła z przodu chodzi o wygląd nie cena. Jestem z Warszawy wiec tez nie chciał bym być na max glebie żeby nie łapać chodnikow wszystkich i przejazdów kolejowych. Amory sportowe + sprężyny obniżające to najlepsza opcja ? Żeby były wytrzymałe, trochę obniżyły auto ale nie tak jak wspomniałem wyżej. Wielkie dzięki za pomoc.
Fenrir Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Wszystko napisałem wyżej. Lampy przednie to tylko Valeo, za 500zł kupisz xenony na oryginalnych przetwornicach. Ledy które miałem na myśli masz na drugim zdjęciu. Możesz go obniżyć o powiedzmy 30, 40mm, powinno być ok. Z drugiej strony mając gwint możesz go podnieść wysoko do jazdy na codzień a na zloty czy spoty opuścić na maxa. Tylko że gwint jest bardziej twardy niż zwykłe amory.
MowilaZeMa18 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2015 A do jazdy po mieście gwinty wytrzymają trochę ? Jakie gwinty polecasz ?
Fenrir Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Wytrzyma ale licz się z tym że trochę będzie tłukło. Najgorzej po d*pie dostają przy gwincie wahacze i końcówki drążków. Sam gwint na pewno wytrzyma dość długo. Gwinty są różne, zależy czego kto potrzebuje i ile ma do wydania.
MowilaZeMa18 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2015 Myślę że najpierw fala i oponki gwint to już na dopieszczenie do 1 tys góra nawet troszkę mniej może do 800zl. Coś za coś wygoda ale będzie wyglądał jak koza za wysoko na dużej feldze. Trochę tłukło ale będzie wyglądał dużo lepiej
Fenrir Opublikowano 27 Stycznia 2015 Opublikowano 27 Stycznia 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/304551-najbardziej-komfortowy-gwint/ http://a4-klub.pl/index.php?/topic/302563-zawieszenie-gwintowane/ Ogólnie takich tematów jest masa więc poprzeglądaj sobie forum i wtedy zadawaj pytania. I staraj się pytać o konkretne rzeczy w konkretnych działach. Pozdro.
MowilaZeMa18 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2015 Ok wielkie dzięki za pomoc
hafken Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Co do felg miałbym coś smacznego do czarnej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się