Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ostre falowanie obrotów na LPG


michalski83

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie wczoraj czyściłem przepływomierz , zawór n75 , wymieniłem filtr powietrza ,wymiana wężyków od n75, odłączyłem od wszystkiego przewody tzn przepływka , moduł zapłonu , n75 , po wyczyszczeniu wszystko dokładnie poskładałem poskręcałem podłączyłem , sprawdziłem dokładnie ,podłączyłem polskiego vaga bo taki mi tylko działa i nie ma błędów

a teraz co się dzieje wsiadam odpalam ładnie na benzynce ruszam w drogę przełączył się na gaz jadę do swiateł wrzucam luz a obroty szaleją na jałowym pyrkanie z wydechu silnik poszarpuje , po przełączeniu na beznynę obroty stoją jak kamień

filmik zapożyczony ale mam te same objawy na jałowym

czy muszę jechać na regulację reduktor nowy ma może z 300km przejechane sekwencja stag 4

Edytowane przez michalski83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JAk na pb jest dobrze, to ewidentnie wina lpg i bez podpięcia kompa do lpg sie nie obejdzie żeby podejrzec co jest nie tak..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze lać ktoryś wtrysk np, albo jeszcze inne problemy, bez podłaczenia kompa lpg trudno bedzie coś zdiagnozować,

moze ktorys wężyk być pękniety, opaska niedokrecona itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sprawdź zawór DV, najczęściej to w nim leży problem, miałem ten sam problem, byłem na regulacji gazu i nic to nie dało a zapłaciłem za nią, pojechałem kilka dni później z reklamacją i zrobiłem awanturę potem się okazało, że to zaworek DV był problemem, zadzwoniłem do gazownika i przeprosiłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego sprawdź zawór DV, najczęściej to w nim leży problem, miałem ten sam problem, byłem na regulacji gazu i nic to nie dało a zapłaciłem za nią, pojechałem kilka dni później z reklamacją i zrobiłem awanturę potem się okazało, że to zaworek DV był problemem, zadzwoniłem do gazownika i przeprosiłem...

zawór DV nówka kupiony w skodzie, prawdopodobnie czerwone valteki mają już dość tego silnika diagnoza 4 gazowników

Edytowane przez michalski83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedź na korektę do gazownika. Masz nową instalkę a to lubi się rozstroić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co ja slyszalem od wielu to czerwone valki nie daja rady z t6ym silnikiem...znaczy nie do wersji silnikowej typu T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...