AAntoś Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 (edytowane) Witam panowie mam problem z moim audi a4b6 2.5tdi quattro 180ps Od pewnego czasu mam problem z poborem napięcia z aku a no więc auto stoi jedna noc i ciężko odpalić auto i po sprawdzeniu napięcia mam wartość poboru 0.88 a czasami nawet 1.00 sporo i po odłączeniu klemy i podłączeniu ponownie wszystko wraca do normy i wartość jest 0.05 taka jak powinna być. Sprawdziłem kolejno drzwi w aucie i po otwarciu i zamknięciu drzwi kierowcy po zgaszeniu lampek uzbrojenia się auta itp pobór znów spada tylko do 1.00-0.88 a powinien do 0.05 co jest grane akumulator do D... czy moduł komfortu czy może coś innego ?? proszę o pomoc. Witam panowie mam problem z moim audi a4b6 2.5tdi quattro 180ps Od pewnego czasu mam problem z poborem napięcia z aku a no więc auto stoi jedna noc i ciężko odpalić auto i po sprawdzeniu napięcia mam wartość poboru 0.88 a czasami nawet 1.00 sporo i po odłączeniu klemy i podłączeniu ponownie wszystko wraca do normy i wartość jest 0.05 taka jak powinna być. Sprawdziłem kolejno drzwi w aucie i po otwarciu i zamknięciu drzwi kierowcy po zgaszeniu lampek uzbrojenia się auta itp pobór znów spada tylko do 1.00-0.88 a powinien do 0.05 co jest grane akumulator do D... czy moduł komfortu czy może coś innego ?? proszę o pomoc. Jak panowie zna ktoś ten problem... może już ktoś to przerabiał ?? Edytowane 26 Stycznia 2015 przez AAntoś
Robero321 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Przyczyn może być wiele i większość z nich masz opisane na forum... Wystarczy poszukać. Najprościej jak sprawdzisz sam nikt Ci nie trafi bo wiele urządzeń może pobierać prąd Podnieś maskę wepnij się miernikiem, miernik postaw oparty o szybę i o maskę tak żebyś go widział. - zamknij jakiś śrubokrętem zamek w masce tak żeby oszukać komputer że maska zamknięta. Kucnij przy bezpiecznikach i zacznij je po kolei wyjmować jak znajdziesz miejsce gdzie prąd spadnie to będziesz wiedział co go wpier..la Drzwi też musisz "sztucznie zamknąć" tak żeby wszystko było jak należy. Kilka minut wyjmowania i wkładani bezpieczników i będziesz wiedział co jest nie tak
AAntoś Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2015 (edytowane) No witam więc po sprawdzeniu bezpieczników okazało się 20A od radia pobiera prąd cały czas po wyjęciu problem znika więc co jest grane? Dodam jeszcze ze gdy bezpiecznik jest włożony i po odłączeniu klemy i podłączeniu problem znika ale gdy otworze drzwi z powrotem pobiera prąd i zamknę drzwi i po uśpieniu wszystkich czujników pobór nadal 0.88 albo nawet 1.00 Edytowane 29 Stycznia 2015 przez AAntoś
uhu2 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 No witam więc po sprawdzeniu bezpieczników okazało się 20A od radia pobiera prąd cały czas po wyjęciu problem znika więc co jest grane? Dodam jeszcze ze gdy bezpiecznik jest włożony i po odłączeniu klemy i podłączeniu problem znika ale gdy otworze drzwi z powrotem pobiera prąd i zamknę drzwi i po uśpieniu wszystkich czujników pobór nadal 0.88 albo nawet 1.00 Po zamknieciu centralki musisz odczekac okolo 30sek do minuty az wszystkie uklady przejda w stan uspienia. Radio rowniez po zamknieciu auta jest zasilane jeszcze okolo 30sek. Jest mozliwosc ze masz zle zakodowane adaptacje radia i nie przechodzi w uspienie. Jakie masz radio w autku?
AAntoś Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) MMI 2 din czerwony wyświetlacz i co w takim razie mam zrobić? Edytowane 31 Stycznia 2015 przez AAntoś
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się