Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drganie lewarka wybieraka oraz zle wbijanie pierwszego biegu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.Posiadam Audi 2.5 tdi 180km quattro.Ostatnio zaczely sie problemy takie jak...Poranne odpalanie(masakra)po dluzszym kreceniu silnik odpali po czym wyszczela hmure w postaci swiecy dymnej,dodam ze swiece zarowe wymienione i problem nie zniknol.Druga rzecz ktora mnie meczy jest latajaca galka od skrzyni biegow,jak dam gazu to leci do tylu jak puszcze gaz to do przodu-dodam ze wybierak po regeneracji oraz poduszka pod skrzynia zamontowana nowa.Nie wiem na co stawiac...PROSZE POMOZCIE!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

co do odpalania,moze aku do wymiany?disel potrzebuje mocnego pradu i strzalu podczas krecania. a lewarek ,moze ta poduche ktos zle zalozyl,dziwne .nowa i taki objaw.

Opublikowano

co do odpalania,moze aku do wymiany?disel potrzebuje mocnego pradu i strzalu podczas krecania. a lewarek ,moze ta poduche ktos zle zalozyl,dziwne .nowa i taki objaw.

Witam.Akumulator nowy,ktos mi powiedzial ze moga to byc wtryski i zalewa go przy rozruchu tzn.ze nie podaje odpowiedniej dawki rozruchowej i zamiast pryskac poprostu leje za duza ilosc

Opublikowano

tez to mozliwe .ale to by ci laly caly czas.widzialbys ze kopci na bialo podczas jazdy

Opublikowano

co do odpalania,moze aku do wymiany?disel potrzebuje mocnego pradu i strzalu podczas krecania. a lewarek ,moze ta poduche ktos zle zalozyl,dziwne .nowa i taki objaw.

Witam.Akumulator nowy,ktos mi powiedzial ze moga to byc wtryski i zalewa go przy rozruchu tzn.ze nie podaje odpowiedniej dawki rozruchowej i zamiast pryskac poprostu leje za duza ilosc

Chcialem dodac ze na zimnym silniku wlaczajac 1 bieg;slychac uderzenie po czym auto jakby ruszy ale naszczescie trzymam zawsze hamulec,tez czworka ciezko wchodzi az czasami bardzo ciezko,Czy mam stawiac na sprzeglo ?? Dodam ze normalnie dziala tzn.od polowy

Opublikowano (edytowane)

biegi wchodza ciezko bo to bolaczka audi.wsyztski audio maja ten sam problem. powodem sa synchronizatory w skrzyni.taka naprawa jest kosztowna.a uderzenie to juz wina sprzegla,lozysko oporowe najprawdopodobniej sie konczy

zeby wykluczy lejace wtryski zrob test przelewowy.bardzo prosta sprawa.

Edytowane przez quadral20004
Opublikowano

tez to mozliwe .ale to by ci laly caly czas.widzialbys ze kopci na bialo podczas jazdy

Przy rozruchu podaje inna dawke niz pozniej jak zejdzie na normalne obroty tak mi powiedzial mechanik,dopoki nie dam wtryskow do goscia od pomp i ich nie sprawdzi to nie znajdzie przyczyny.Dodam ze smirdzi nie przepalona ropa jak sie stoji przy aucie nawet jak jest cieply.

biegi wchodza ciezko bo to bolaczka audi.wsyztski audio maja ten sam problem. powodem sa synchronizatory w skrzyni.taka naprawa jest kosztowna.a uderzenie to juz wina sprzegla,lozysko oporowe najprawdopodobniej sie konczy

zeby wykluczy lejace wtryski zrob test przelewowy.bardzo prosta sprawa.

a jak zrobic taki test ????

Opublikowano (edytowane)

nie chce mi sie opisywa krok po kroku.napisz do wojka google "test przelewowy" jest tego duzo

w kubeczku w ktorym bedzie mniej ropy niz w pozostalych tzn ze tenm wtrysk leje

Edytowane przez quadral20004

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...