bialy118 0 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 Witam od tygodnia jestem posiadaczem audi a4 b6 2003 rok 1,8 t 163 km mam z nim mały problem otóz po tygodniu zaczol ciezko odpalac temp na zewnatrz spadla do -0,5 stopnia i auto na zimnym silniku odpala za drugim czasami trzecim razem jak sie rozgrzeje pali od pierwszego razu,bledow nie wywala,zauwazylem rowniez ze podczas odpalania zakolysze autem a jak mam obroty w granicach 3 tys obrotow potrafi na chwile zamulic tak jak by przestala ciagnac i po chwili jest ok.Przekopalem forum przeczytalem kilka tematow i nie wiem za co sie wziasc jedni pisza ze to cewka lub czujnik temperatury swiece itp .macie jakies pomysly? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmo.a3 0 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 masz lpg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 pomysły to logi dynamiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syn_szefa 0 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 TO czytałeś?? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/262691-odpalanie-na-zimnym-ok-10-problem/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy118 0 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 masz lpg? Lpg nie mam. TO czytałeś?? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/262691-odpalanie-na-zimnym-ok-10-problem/ Tak dzieki zajme sie najpier filtrem paliwa podejrzewam ze niemiec go od nowosci nie ruszal,jaki filtr zalozyc oryginal z aso czy moze byc zamiennik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
syn_szefa 0 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 wG MNIE Oryginał 8E0 201 511 L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmo.a3 0 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 jaki filtr zalozyc oryginal z aso czy moze byc zamiennik? zamiennik można sobie darować, moze jeszcze mann to tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwytychy 2 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 filtr, no i pompie paliwa bym się przyjrzał ile daje ciśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackp7 0 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Kolego miałem podobny problem. Okazało się, że pompa paliwa już niedomagała. Kupiłem wkład na allegro za 120zł( nowa bardzo droga) i po problemie. Co prawda wymiana dosyć kłopotliwa, ale można wiele zaoszczędzić. Wcześniej szukając problemu wymieniłem świece, filtr paliwa. Różnica w pracy pompy po wymianie wkładu jest znaczna. Po przekręceniu zapłonu słychać charakterystyczny "syk"-dźwięk jej pracy. Co ciekawe starą też było słychać ale jej praca była jak gdyby "zamulona" i to mnie myliło. Czasami jak pompa niedomaga, jak chcesz wkręcić na obroty max. samochód jest słaby. Można to sprawdzać także w ten sposób. Aczkolwiek u mnie ten objaw nie występował. Po prostu ciężko odpalała za 2, 3 razem. Możesz oczywiście sprawdzić ciśnienie pompy Powinno wynosić 4 bar. Ale aby pomiar był wierzytelny, musiał byś mieć manometr na stałe i obserwować ciśnienie. Zacznij naprawę od filtra paliwa bo on ma w sobie zawór zwrotny. Jak nie pomoże to może to być pompa. Problemy są także czasem z czujnikiem temp, ale na vagu bardzo ładnie możesz to zdiagnozować. Powodzenia Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek11 4 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 U mnie jest podobnie. tzn nie mam tak że auto odpala za 2-3 razem, tylko po prostu musze dłużej kręcić, nie jest to czas rzędu no nie wiem 30sek tylko dłuzej niż prawidłowo. raz odpala normalnie bez zadnego problemu tak jak powinien a raz musze go nieco dłuzej pokręcić. Nie mam pojęcia czego to jest wina, a zrobiło mi się tak już jakiś czas temu, ok października. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackp7 0 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 dokładnie takie objawy miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek11 4 Opublikowano 2 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2015 i co zrobiłes aby je zlikwidować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackp7 0 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Kolego zmieniłem pompę, opis masz w poście wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek11 4 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 aha, to ciekawe czy u mnie wina pompy, czy może tylko filtru paliwa ja tego filtru nie wymieniałem jeszcze, poprzedni własciciel nie wiem czy to robił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Raczej pompy. Zmierz jakie daje ciśnienie to się upewnisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek11 4 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 a powiesz mi jak to zrobić? bo sie nie orientuje nawet czym to sie mierzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blackp7 0 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Musisz podpiąć manometr na węża zasilającego. Pod obudowa plastikowa jest listwa wtryskowa. Odpinasz od niej węża, wpinasz manometr. Przekrecasz zapłon. Ma wskazać 4bary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek11 4 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Kurde nie mam manometru. Musialbym kogos popytac czy ma Kolega ma alfe 156 i nagle przestal odpalac ale krecil normalnie i z gazu (sekwencja) mu odpala tylko PB nie. Mechanik mu powiedzial ze pompa, kupil nowa pompe problem nie znikl, nadal du.pa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Trzeba sprawdzić czy gaz nie dostaje się do kolektora w czasie postoju. Czasem winne są parowniki. Zakręca się lpg w butli wypala resztę lub wypuszcza w atmosferę i wtedy sprawdzić czy odpala na pb. Co do filtra zaleca się wymienić na filmiku widać jaki syf jest w środku https://www.youtube.com/watch?v=_zphJijkiIw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
r7adek 18 Opublikowano 21 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2018 Też mam problem z odpalaniem auta. Tylko u mnie pomimo naładowanego akumulatora przy odpalaniu jest objaw tak jak by akumulator był rozładowany. Czasem jest tak, że wszystko zgaśnie jak by akumulator padł. Odpalę z startera, zgaszę i już pali normalnie do kolejnego dłuższego postoju. Zaczyna się tak dziać gdy temperatury spadają koło zera i niżej. Miał ktoś z was taki przypadek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się