BeyerBrown Opublikowano 16 Lutego 2015 Autor Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) 300V 5W40... przyznam, że omijałem ten olej szerokim łukiem ze względu na brak sprecyzowanych norm które spełnia (lub przewyższa). Cenowo widzę wychodzi podobnie jak Millers 5W40 Nanodrive (45-50zł/litr), a skoro kolega wyżej twierdzi, że leje go od kilku lat i z silnikiem nic złego się nie dzieje więc i ja wezmę go pod uwagę przy następnej wymianie. Patrząc na lepkość dynamiczną wychodzi, że 300V jest gęstszy w ekstremalnych temperaturach (150st.C) od innych zalecanych olejów do ASN-a, co prawdopodobnie przekłada się na lepsze trzymanie ciśnienia: Specific 504 00/507 00 - HTHS: 3,5 mPa*s Motul X-clean+ 5W30 - HTHS: 3,6 mPa*s Motul X-cess 5W40 oraz Specific 502 00 - HTHS: 3,7 mPa*s Motul 300V 5W40 - HTHS: 4,1 mPa*s Millers 5W40 Nanodrive - HTHS: brak danych Edytowane 16 Lutego 2015 przez BeyerBrown
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się