grzes791 0 Opublikowano 26 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2015 witam panowie mam prośbę o podpowiedz jak sprawdzić vcdesem lite czy jest walnięty termostat wyczytałem gdzieś na forum że trzeba wejśc w silnik i blok 007 i tam posprawdzać temperature na zimnym i ciepłym silniku(potem te same wyniki posprawdzac w liczniku kanał 003) tylko sęk w tym że jak wchodze w blok 007 to nic mi nie wyświetla czy problem polega w programie czy może w kabelku z góry dzieki za podpowiedzi pozdrawaim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MŁODZIAN 0 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 a nie dogrzewa ci? zawsze możesz sprawdzić na zasadzie kontroli temperatury węży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes791 0 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 a nie dogrzewa ci? zawsze możesz sprawdzić na zasadzie kontroli temperatury węży nom nie dogrzewa znaczy niby na piecu trzyma pion ale dopiero po przejechaniu jaiś 10km i po zatrzymaniu się włączeniu nadmuchu na najwyzszą temperature troche spada tak że raczej napewno termostat tylko chiałem sie upewnić na 100% bo niecały rok temu był zmienianu pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmo.a3 0 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 potem te same wyniki posprawdzac w liczniku kanał 003) tylko sęk w tym że jak wchodze w blok 007 to nic mi nie wyświetla czy problem polega w programie czy może w kabelku a wogole łaczy ci sie z licznikiem i silnikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes791 0 Opublikowano 27 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 potem te same wyniki posprawdzac w liczniku kanał 003) tylko sęk w tym że jak wchodze w blok 007 to nic mi nie wyświetla czy problem polega w programie czy może w kabelku a wogole łaczy ci sie z licznikiem i silnikiem? łączyć się łączy tylko ten blok 007 w silniku nic nie wyświetla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matich 2 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 próbuj innym kablem albo inną wersją vaga, miałem takie same objawy w dieslu jak ty masz, czujnik kupiłem nowy ori, a termostat zamiennik wahlera i pół roku było ok, a teraz termostat coś się źle znów otwiera, wymienię podczas zmiany rozrządu na oryginalny tak jak polecają forumowicze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes791 0 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Ja swoj wymienialem nie caly rok temu orginal i tez d*pa tak ze nie ma znaczenia chyba czy orginal czy cos innego chyba poprostu trzeba trafic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmo.a3 0 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 tez d*pa tak ze nie ma znaczenia chyba czy orginal sam po oryginale który roku nie wytrzymał wymienilem akurat na werneta i juz ponad rok na nim jeźdze i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się