Jump to content

matich

Pasjonat
  • Posts

    33
  • Joined

  • Last visited

About matich

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Zwoleń

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2001
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

433 profile views

matich's Achievements

1

Reputation

  1. matich

    Radom

    Co chcesz kolego robić?
  2. No ja miałem wymienione te uszczelki i powiem ci że auto lepiej zaczęło palić i zbierać się, jak wyciągnąłem pompki to na dwóch widać było że uszczelki już padają
  3. dokładnie okazało się że czujnik temperatury przy 100 na liczniku pokazał 70 na silniku, do tego znajomy w aso żartobliwie powiedział żeby zmienić włącznik świateł albo zapalać na postojówkach, włącznik wymieniony i pali od strzału, czujnik też kupiłem nowy w aso i już założyłem Problem rozwiązany - można powiedzieć że coś tam powoduje włącznik
  4. Akumulator jest na pewno ok, samochód kręci idealnie, - sam akumulator ma rok i jest z centry, alternator daje po zapaleniu 14,2v więc ładowanie jest Sprawdziłem bipy - są strasznie niskie -7, 14, 8, 3
  5. Witam Mam problem z silnikiem AWX w mojej A4, bardzo często jest ostatnio problem z odpalaniem, nie pali na dotyk jak miesiąc temu, przejadę krótką trasę, zgaszę silnik, wracam za 5 minut i nie odpali na dotyk, trzeba kilka razy zakręcić, Co zostało zrobione i nie pomogło: vag - żadnych błędów, czasami wyskakiwał brak kominikacji z licznikiem jako nie występujący wymieniłem uszczelki pompowtrysków, na jednym była uszkodzona sprawdziłem korekcje vagiem i tak to są (0,5) - (-0,4) - (1,6) - (0,3) Sprawdzona pompka wstępna - działa jak należy wymieniony filtr paliwa na man wraz z zaworkiem Co może być, oddawać pompki do sprawdzenia? czy czepiać się pompy tandemowej
  6. dokładnie miałem to samo w zwykłej skrzyni 5 biegów, jedynka to wskakiwała jak by ktoś ją młotkiem wrzucał i czuć było wyraźną blokadę - po rozłożeniu skrzyni okazało się że synchronizatory miałem zniszczone, kupiłem całą skrzynię i jest ok,
  7. Koledzy a jak wygląda podłączenie czujnika sprzęgła dla A4 B6 1.8t, chodzi mi o pin w ecu znalazłem chodzi o pin 39 w ecu, czujnik mostkujemy z pinem 3 z kostki czujnika hamulca >> kabel brązowo czarny
  8. ja za dwie linki nowe zamienniki płaciłem 120zł i są całkiem dobrej jakości, używki raczej nie ma sensu kupować
  9. do jakiegoś punktu masy lub kolumny czy czegoś innego stalowgo mocowanego do karoserii
  10. co do wężyka to ja znalazłem połaczenia za kostkami w lewym słupku - tam kiedyś miałem rozpięte, dalej nad pompką centralnego w bagażniku i w klapie
  11. matich

    Oświetlenie!

    skoro czerwone lampki w drzwiach są ok to ja bym darował sobie szukanie w drzwiach skoro nawet lampka pod nogi świeci to oznacza że tam jest wszystko ok i pompa dostaje sygnał że drzwi są otwarte, ja bym szukał w lampce podsufitki, tej przedniej ponieważ tylna jest od przedniej zależna, kostki po lewej w słupku też są ważne, tylko nie pamiętam która dokładnie odpowiadała za światło, jak znajdę schemat to podeślę
  12. http://a4-klub.pl/index.php?/forum/155-ogloszenia-komercyjne/ patrz na pierwsze tematy są dobrze opisane więc znajdziesz
  13. występuje oddzielnie, co do ceny zamiennika to pisz do kolegów z forum w dziale części, mają świetne ceny i szybko realizują zamówienia
  14. z pinu licznika 1 do pinu czujnika 1, pin 2 czujnika do punktu masy / karoserii i będzie dziać, wiadomo aby działała funkcja poziomu płynu spryskiwaczy trzeba mieć fis/a o ile się nie mylę
  15. Potrzebuję rozrząd kompletny do silnika AWX, A4 b6 2001 rok
×
×
  • Create New...