Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CDNC] Allroad 2.0 TFSi DRIVE SELECT S-TRONIC FULL


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie zmieszczą się do 16".

na pewno? jak tak to mnie nie pocieszyłeś, będzie jeszcze trzeba ogarnąć 17" na zimę :-(

Opublikowano

Na 17 też jest problem, wchodzą ale jest dosłownie na włos, jak nie boisz się tak jeździć to próbuj, wystarczy że złapiesz jakiegoś kamyczka i będzie problem.

Ja osobiście uważam że minimum do S4 to 18, swoje 17 zimowe sprzedałem i kupiłem 19 na lato a stare 18 mam na zimę, śpię spokojnie :)

Opublikowano

A czy allroad przypadkiem nie ma mniejszego et niż avant/sedan?

Opublikowano

Nie wiem ale ET nie ma nic do rozmiaru hebli, nie mieszczą się w średnicy wew felgi

Opublikowano

OK, jasne, gdzieś czytałem, że i przez ET jest kłopot, no to trzeba będzie zanabyć 18" a pozbyć się 16" z gumami :-(

Opublikowano

No jak będzie duże ET to też jest szansa że będzie ocierało o heble, u mnie na feldze 18 ET 47 tylne zaciski są dość blisko ramion felgi, gdyby felga miała 50ET to był by problem

Opublikowano

Niezłe inwestycje Matteo. Gratulacje. Pozbądź się tych 16 na zimę bo to profanacja. :D Jak z olejem ile Ci bierze ?

Pozdrawiam i zycze udanych dlaszych modyfikacji.

Opublikowano (edytowane)

A dziękuję, co do oleju to na razie jeszcze nie wiem, ale wygląda na to, że mało. Bazuję na liczniku w komputerze. No i 3 tygodnie temu miał wymieniany olej więc też ciężko na razie sprawdzić.

Kolejny zakup zrobiony - intercooler od 3.0 tdi kupiony zgodnie z tym wątkiem (http://www.audizine.com/forum/showthread.php/426556-B8-A4-intercooler-comparison-thread/page4)

5192944654.jpg

Intercooler zamontowany :-)

Odrobina rzezania była bo trzeba było zamontować nowe siliconowe przewody i lekko podciąć plastiki no i okazało się, że radar się ledwo zmieścił, ale w końcu się udało :-)

intercooler.jpg

Licznik do turbo też już na miejscu, wygląda i działa super, najfajniejsze jest to, że wygląda jakby od zawsze tam był założony i jakby to audi go tam umieściło :-)


licznik2.jpg

Edytowane przez MatteoAlessandro
Opublikowano

Całe story trochę niekonsekwentnie przedstawiłeś. Górny IC jest od "zwykłego" trzyzero, a zamontowany masz prawidłowy, czyli BiT :wink: Teraz wal do r-performance, i będzie to jakoś jeździło :)

Opublikowano (edytowane)

Racja, zapomniałem podmienić fotki od pierwszego ic jaki kupiłem przez pomyłkę. Potem kupiłem drugi i już prawidłowy. Co do virusa to będzie robiony w Kreatorze Mocy

Fotka założonego intercoolera:

intercooler2.jpg


I jeszcze nowe heble :-)

heble.jpg

Downpipe 2,5" ze sportowym katem od RM Motors zamówiony :-)

downpipe.jpg

Kilka smaczków na samochodzie ;-)
acc952ba58cf3a9623c3fe024c03e288.jpg

c4143717098f5ed28c4bfebf70fb305d.jpg

693f273792c7924eb8f6edbb0a044564.jpg

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez MatteoAlessandro
Opublikowano (edytowane)

Fajna ta pipka :slina: Mi przeglądu z tym nie podbija :kwasny: Stickersy... hmm... są ludzie co to lubią...Dla mnie są poprostu okropne :thumbdown:

Edytowane przez griga-st
Opublikowano

Fajna ta pipka :slina: Mi przeglądu z tym nie podbija :kwasny: Stickersy... hmm... są ludzie co to lubią...Dla mnie są poprostu okropne :thumbdown:

A czemu nie podbiją, katalizator homologowany na Euro 3 więc powinno wszystko być ok, dlatego właśnie wziąłem z katem a nie samego downpipe.

Co do naklejek, to zobaczymy, albo się przyzwyczaję albo odkleję :-)

Opublikowano

Z tymi homologacjami to bywa różnie. Mnie by z takim symbolem urządzał:

412px-E-Pruefzeichen.svg.png

Znalazłeś kogoś do hybrydy? Ja mam nadzieje wreszcie swoja w tym tygodniu z powrotem dostać.

Opublikowano

no to się okaże, producent gwarantuje spełnienie normy Euro 3

hybrydy?

Opublikowano

Nie no te naklepki to wioską strasznie zalatują, szkoda autka tym paskudzić :wink:

Opublikowano

hybrydy?

A Deva po co szukałeś? :wink:

Opublikowano (edytowane)

Już Deva nie potrzebuję, hybryda (większy IC) dawno założony :-)


Z tymi homologacjami to bywa różnie. Mnie by z takim symbolem urządzał:

412px-E-Pruefzeichen.svg.png

Znalazłeś kogoś do hybrydy? Ja mam nadzieje wreszcie swoja w tym tygodniu z powrotem dostać.

Chyba zadzwonię do producenta i się dowiem o te homologacje, ale pewnie ich nie ma. Jedyne co ma nabite z tego co widać na zdjęciach to informacja o spełnieniu normy Euro 3 (wiem, że w ofertach mają też jakieś katy z Euro 4)

7l8z.jpg

Edytowane przez MatteoAlessandro
Opublikowano

Piekna bryka

A i mody jak najbardziej słuszne

Na Air by sie pięknie prezencił

Opublikowano

To kolega nic nie pisał ze już hybrydka na pokładzie :) Iście ekspresowe tempo. Moi turbospece od marca się nie mogą wyrobić :grin:

Na prędkości takie zdjęcie pogladowe znalazłem jak powinno być:

nscs_mzsm_enr.jpg

Do takiego kata nawet wścibscy austriaccy policjanci się nie przytegują. ;)

Opublikowano

Mój spec ogarnął w 1/2 dnia, a przez resztę założył mi licznik od turbo w kratce, heble od s4, poprawił mocowanie cold intake, przesmarował blow off i jeszcze kilka innych pierdół :-)

Dzisiaj z nim gadałem i jak powiedziałem, że robimy downpipe to powiedział, że sugeruje też zmienić łopatki w turbo bo realnie to jeszcze bardzo ogranicza, więc najpewniej zrobię komplet.

Po tym virus i koniec inwestycji w zabawkę :-)


To kolega nic nie pisał ze już hybrydka na pokładzie :) Iście ekspresowe tempo. Moi turbospece od marca się nie mogą wyrobić :grin:

Na prędkości takie zdjęcie pogladowe znalazłem jak powinno być:

nscs_mzsm_enr.jpg

Do takiego kata nawet wścibscy austriaccy policjanci się nie przytegują. ;)

Kurcze, głupie 3 literki a ile zachodu :-(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...