Loneliness Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Witam, miesiąc temu sprawdzałem u siebie w aucie świece żarowe. Ściągnąłem pokrywę zaworów, sprawdziłem świece i wszystko grało. wyczyściłem połączenie uszczelki w silnikiem ( uszczelka nie była wymieniana na nową ) i wziąłem się za dokręcanie. Mniej więcej dokręcałem od środka na zewnątrz śruby z siłą identyczną z jaką były dokręcone wcześniej. Po przejechaniu 800 km coś mnie wzięło na sprawdzenie czy jest sucho i okazało się, że robi się mokro. W związku z tym, że byłem na wyjeździe podjechałem do warsztatu pożyczyłem torxa i każdą śrubę dokręciłem z czuciem. Po kolejnym 1000km zaczęło jeszcze bardziej się pocić. Ściągnąłem pokrywę rozrządu i nawet tam jest wilgotno... Macie jakieś sposoby, które mogą pomóc załatać ten problem??? Myślałem o odkręceniu jeszcze raz pokrywy i przeczyszczeniu jej, może jakiś slikon zastosować? Jest jakiś system dokręcania śrub? pozdrawiam
fafa61 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Ja w swojej tez mialem ten sam problem.a powody tego moga byc przynajmnie' dwa.Kiepska jakosc uszczelki,to nie sa duze pieniadze i mozna kupic nawet ori.a drugi problem masz pokrywe zaworow w miejscu uszczelki tak pokaleczona...tzn duze rysy ubytki na rancie itp. U mnie pomogo jak wywalilem do d*py zamiennik i kupilem nowa lepszej jakosci.( lepsza znaczy drozsza.)
Loneliness Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2015 Obstawiam uszczelkę. Nie cieknie z jednego miejsca, tylko w po całości, w każdym miejscu. Myślę, że obudowa jest ok. bo wcześniej nic się nie działo, po demontażu i montażu zaczęło wywalać olej... Jutro kupie uszczelkę. Znajomy mechanior powiedział, że firma ERLING jest bardzo dobra,coś o tym wiesz może ?
rodzyn889 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 U mnie odkształcenia były pokrywy ze wymiana uszczelki nie pomogła . Jak chcesz org pokrywę mogę w miarę dobrej cenie ogarnąć
Loneliness Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2015 Ok, najpierw wymienię samą uszczelkę, jutro podjadę do sklepu. Śruby na jakiś klej wkręcać? Oprócz uszczelki coś jeszcze dawać? różnie ludzie piszą,jedni dają same uszczelki, inni dodają klej, a inni sam klej czytam slikon...
fafa61 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Erling to top-owa firma produkujaca na pierwszy montaż. , uszczelniacze na pompkach ponoc robi tylko erling
rodzyn889 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Sama uszczelkę . Fabryka nie daje kleju i nie cieknie
Loneliness Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2015 Mam pytanie z innej beczki. Po nocy jak zapale auto muszę delikatnie pokręcić i odpala,ale jeśli przekręcę kluczyk tak ze 3 razy i za każdym poczekam po 2,3 sek. do odpala od strzała. Orientujecie się co może być?
SotoM Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Mam pytanie z innej beczki. Po nocy jak zapale auto muszę delikatnie pokręcić i odpala,ale jeśli przekręcę kluczyk tak ze 3 razy i za każdym poczekam po 2,3 sek. do odpala od strzała. Orientujecie się co może być? pompa paliwa nabije cisnienia paliwa i lepiej pali. moze byc jakas nieszczelnosc i minimalnie paliwo sie cofa co do pokrywy - jak z wyczuciem? ją sie przykreca do oporu.az bedziesz czół w ręku ze sruba staje pod wpływem dokrecenia anie opór siadania uszczelki.
Pawelkiwi Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Patrząc na kłopoty innych kolegów oraz doświadczenie wymień filtr paliwa np. Mann i sprawdź stan świec żarowych. Pozdr.
Loneliness Opublikowano 30 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2015 Świece są w bardzo dobrym stanie. Sprawdzałem każdą z osobna, dlatego ściągałem pokrywę dlatego teraz mi wywala olej...
Pawelkiwi Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Uszczelka pod pokrywą zaworów ulega degradacji przeważnie od wpływu temperatury. Robi się sztywna jak to powiedzieć plastikowa. Jak wyczuwasz że taka jest lub masz wątpliwości MUSISZ wymienić ją na nową (zalecenia VAG - zawsze wymień na nową). 1
ERW0 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Mam pytanie z innej beczki. Po nocy jak zapale auto muszę delikatnie pokręcić i odpala,ale jeśli przekręcę kluczyk tak ze 3 razy i za każdym poczekam po 2,3 sek. do odpala od strzała. Orientujecie się co może być? Możliwe że tandem. Sprawdź czy ropę masz bez oznak zawartości oleju w niej ,zdarzają się owe przypadki z racji "zmęczenia materiału" simeringu na wałeczku ale on też ulega podtarcia.
rodzyn889 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Mam pytanie z innej beczki. Po nocy jak zapale auto muszę delikatnie pokręcić i odpala,ale jeśli przekręcę kluczyk tak ze 3 razy i za każdym poczekam po 2,3 sek. do odpala od strzała. Orientujecie się co może być? mogą być również uszczelki pod wtryskami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się