maciek333 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Witaj . Mam pytanie . w skrzyni s-tronic z tego to poszukałem w jednych jest tryb sport na lewarku od biegów na samym dole , a niektórych nie ma trybu sport koło lewarka tylko koło radia są 3 tryby (komfort ,auto i dynamic) . Jedna i druga to s-tronic , niewiesz od czego to zależne że w jednych jest sport w lewarku a w innych nie ma tylko na konsoli . Pozdrawiam
maciek333 Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Opublikowano 25 Lutego 2015 Znalazłem już odpowiedź . Te przyciski to Audi Drive Select , ja włączyłem sobie w komputerze tą fukcję i teraz mam na MMI fukcje Audi Drive Select . Można ustawiać silnik , skrzynie biegów i układ kierownicy w 3 trybach : Comfort , Auto , Dynamic . Natomiast w niektórych modelach jest w desce rozdzielczej przełącznik do tego , równie dobrze można to sobie wstawić . Tutaj jest fajnie opisane . http://a4-klub.pl/index.php?/topic/271003-odblokowanie-audi-drive-select/. Pozdro
Qoral Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Chodzi mi tutaj dokładnie o audi S4 B8 2010, szykuje się do zakupu i widzę że są dwie wersje obie są STRONIC i z tą różnicą która opisales. I teraz się zastanawiam czy nie stracę bo ta co mam kupić ma właśnie audi drive select ale nie ma S na przekładni
Pshemucha Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Ja z kolei mam s-tronic z trybem sport a nie mam audi drive select. Po przelaczeniu skrzyni na sport oedal gazu jest duzo bardziej czuly, samochod jedzie na wyzszych obrotach, i ciagnie biegi dluzej. Ale co jeszcze mi sie bardzo podoba, to przy redukcji sa fajne miedzygazy. Nie wiem czy tylko w 3.0tfsi v6 czy tez w mniejszych. Ale bardzo fajna sprawa. Z kolei nie jezdzilem z audi drive select i nie wiem co sie zmienia w trybie np dynamic. Wiec jak ktos wyjasni to bedzie spoko Z tego co czytalem i pytalem pare osob to lepiej sie wypowiadaja o tym s-tronicu z trybem sport. (Mozna rzucic okiem na moje auto - jest tam akurat zdjecie lewarka)
andynl Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Jeździłem ostatnio A3 z S-tronikiem (z S), niestety autko posiadało bardzo mały 1.4 silniczek i niestety skrzynia nie spisuje się najlepiej w takim zestawieniu , z powodu braku mocy w silniku skrzynie głupieje, na S wchodzi na bardzo wysokie obroty i po odpuszczeniu pedału gazu zostaje ne biegu (nie redukuje) co jest jak dla mnie dość dziwne, efekt był taki że jechałem 80kmh z wyjącym na maksa silnikiem
maciek333 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Mysle ze duzej roznicy nie ma pomiedzy na lewarku S i jak go nie masz , bo jak jedziesz na D i w MMI zmienisz na dynamic skrzynie i silnik to i tak samo zmienia na S i jedzie tak samo jakbyś miał wrzucony tryb S , natomiast niewiem jak jest ze wspomaganiem bo jak na MMI wybierzesz dynamic to kierownica duzo cieżej chodzi , musze sprawdzić jak wrzuce tryb S czy kierownica będzie ciężej chodzić a na MMI będzie comfort lub auto Jeździłem ostatnio A3 z S-tronikiem (z S), niestety autko posiadało bardzo mały 1.4 silniczek i niestety skrzynia nie spisuje się najlepiej w takim zestawieniu , z powodu braku mocy w silniku skrzynie głupieje, na S wchodzi na bardzo wysokie obroty i po odpuszczeniu pedału gazu zostaje ne biegu (nie redukuje) co jest jak dla mnie dość dziwne, efekt był taki że jechałem 80kmh z wyjącym na maksa silnikiem :facepalm:B Było tak ponieważ tryb S nie służy do delikatnej jazdy , służy to koszystania z osiągów , ale z tak małym motorem w serii ciężko mówić o osiągach . Tryb S specjalnie utrzymuje większe obroty silnika żeby kierowca miał szybszy czas reakcji i nie będzie jechać 80km/h z obrotami takimi jak na D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się