Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik AHL Plusy i minusy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie,może wypowiedzą się byli i obecnie właściciele Silnika AHL?jak w temacie,plusy i minusy tego silnika,jakie najczęstsze awarie?

Spalanie i wszystko co go dotyczy.

Edytowane przez armand82
Opublikowano

Zapłon sterowany komputerem nie wymaga regulacji, plusem jak dla mnie też jest brak klapek do regulacji długości kanałów dolotowych ale zależy co kto lubi. Prosta w ewentualnej naprawie ośmio- zaworowa głowica. Minusy to apetyt na paliwo niewspółmierny do oferowanych osiągów :decayed:

Opublikowano

Sidney ja w ahl mam klapki do regulacji długości dolotu ;-)

Opublikowano

A masz metalowy kolektor czy plastikowy?

Opublikowano

Ja mam plastikowy i chyba mam klapki :)

Opublikowano

A widzicie, u mnie jest żeliwny i klapek nie ma :)

Opublikowano

A jak z przepustnicami u was?

Czy czasem auto trzyma na obrotach?

Opublikowano

Jak wszystko sprawne to nie ma prawa trzymać silnika na obrotach. Jak masz możliwość to zobacz czy nie wypluwa jakiś błędów.

Opublikowano (edytowane)

Błędów BRAK.

Po czyszczeniu przepustnicy,jak już się rozgrzeje to czasem trzyma na obrotach,około 1100 1200,ale jak dodam lekko gazu lub pokręcę kierownicą w lewo prawo to sie stabilizuje na 800.

Edytowane przez armand82
Opublikowano

Ja ma podobny problem tylko przy wysprzegleniu obroty powoli opadają i zatrzymują Sie n chwile na około 1100 obr i po chwili dopiero opadają , ale nie muszę kręcić kierownicą aby opadły. W czym wina nie wiem, może trzeba miec jakiś lepszy sprzęt do adaptacji przepustnicy niż zwykły kabel z allegro za 30zl :)

Opublikowano (edytowane)

Albo kupić nówke sztuke przepustnice i profesjonalnie ją zaadaptować,ale koszt nowej ORYG.AUDI przeraża. A jak jest na zimnym u ciebie?Też tak trzyma?bo u mnie nie.

U mnie czasem w ogóle ssanie nie łapie.

Edytowane przez armand82
Opublikowano

U mnie od jakiegoś czasu nie ma w ogóle ssania, czy by stał w cieple czy przy minusowych temperaturach całą noc, przy odpaleniu obroty od razu na 800 lecą. Jakieś 2-3 miesiące temu po odpaleniu ssanie było +/- 1100 obr/min przez kilka minut, a teraz nic :)W sumie jakoś tym się nie przejąłem ale warto by było to naprawić :)

Opublikowano

Wszystko to pewnie wina przepustnicy,a spalanie?

Opublikowano

Za ssanie odpowiadają odczyty z czujnika temperatury. Skoro nie ma problemów typu gaśniecie czy trudności z uruchomieniem to sądzę, że nie ma co szukać dziury w całym. Dla pewności jak masz to sprawdź na klimatroniku co pokazuje czujnik temp. wody :)

Opublikowano

No właśnie nie gaśnie, odpala od strzała, a ssania nie ma ciekawe czemu, klimy nie mam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...