armand82 Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Witajcie,może wypowiedzą się byli i obecnie właściciele Silnika AHL?jak w temacie,plusy i minusy tego silnika,jakie najczęstsze awarie? Spalanie i wszystko co go dotyczy. Edytowane 1 Lutego 2015 przez armand82
Sidney Opublikowano 1 Lutego 2015 Opublikowano 1 Lutego 2015 Zapłon sterowany komputerem nie wymaga regulacji, plusem jak dla mnie też jest brak klapek do regulacji długości kanałów dolotowych ale zależy co kto lubi. Prosta w ewentualnej naprawie ośmio- zaworowa głowica. Minusy to apetyt na paliwo niewspółmierny do oferowanych osiągów
Kejsi Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Sidney ja w ahl mam klapki do regulacji długości dolotu ;-)
Sidney Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 A masz metalowy kolektor czy plastikowy?
Sidney Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 A widzicie, u mnie jest żeliwny i klapek nie ma
armand82 Opublikowano 2 Lutego 2015 Autor Opublikowano 2 Lutego 2015 A jak z przepustnicami u was? Czy czasem auto trzyma na obrotach?
Sidney Opublikowano 2 Lutego 2015 Opublikowano 2 Lutego 2015 Jak wszystko sprawne to nie ma prawa trzymać silnika na obrotach. Jak masz możliwość to zobacz czy nie wypluwa jakiś błędów.
armand82 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) Błędów BRAK. Po czyszczeniu przepustnicy,jak już się rozgrzeje to czasem trzyma na obrotach,około 1100 1200,ale jak dodam lekko gazu lub pokręcę kierownicą w lewo prawo to sie stabilizuje na 800. Edytowane 3 Lutego 2015 przez armand82
nike166 Opublikowano 3 Lutego 2015 Opublikowano 3 Lutego 2015 Ja ma podobny problem tylko przy wysprzegleniu obroty powoli opadają i zatrzymują Sie n chwile na około 1100 obr i po chwili dopiero opadają , ale nie muszę kręcić kierownicą aby opadły. W czym wina nie wiem, może trzeba miec jakiś lepszy sprzęt do adaptacji przepustnicy niż zwykły kabel z allegro za 30zl
armand82 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) Albo kupić nówke sztuke przepustnice i profesjonalnie ją zaadaptować,ale koszt nowej ORYG.AUDI przeraża. A jak jest na zimnym u ciebie?Też tak trzyma?bo u mnie nie. U mnie czasem w ogóle ssanie nie łapie. Edytowane 3 Lutego 2015 przez armand82
nike166 Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 U mnie od jakiegoś czasu nie ma w ogóle ssania, czy by stał w cieple czy przy minusowych temperaturach całą noc, przy odpaleniu obroty od razu na 800 lecą. Jakieś 2-3 miesiące temu po odpaleniu ssanie było +/- 1100 obr/min przez kilka minut, a teraz nic :)W sumie jakoś tym się nie przejąłem ale warto by było to naprawić
armand82 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Opublikowano 5 Lutego 2015 Wszystko to pewnie wina przepustnicy,a spalanie?
Sidney Opublikowano 5 Lutego 2015 Opublikowano 5 Lutego 2015 Za ssanie odpowiadają odczyty z czujnika temperatury. Skoro nie ma problemów typu gaśniecie czy trudności z uruchomieniem to sądzę, że nie ma co szukać dziury w całym. Dla pewności jak masz to sprawdź na klimatroniku co pokazuje czujnik temp. wody
nike166 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 No właśnie nie gaśnie, odpala od strzała, a ssania nie ma ciekawe czemu, klimy nie mam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się