jakub04 Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 (edytowane) Cewkę możesz przełożyć z innego napinacza. Przedtem sprawdź rezystancję cewki,powinna być około 14 Ohm / zimna/.Odkręcasz 2 śrubki i podmieniasz. Torx T-20 i wyciągasz cewke. W środku jest uszczelka średnicy około 14 mm i jeżeli cieknie spod cewki to uszczelka do wymiany. Edytowane 27 Marca 2015 przez jakub04
Zarowa Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Cewkę możesz przełożyć z innego napinacza. Przedtem sprawdź rezystancję cewki,powinna być około 14 Ohm / zimna/.Odkręcasz 2 śrubki i podmieniasz. Torx T-20 i wyciągasz cewke. W środku jest uszczelka średnicy około 14 mm i jeżeli cieknie spod cewki to uszczelka do wymiany. Dzięki wielkie. W takim razie sprawdzę. Co prawda jeszcze nawet ich nie porównywałem, ale zapytam może będziesz wiedział. Mam dwie cewki (w zasadzie całe napinacze) od silnika 2.8 v6 ACK. Orientujesz się może czy cewki podejdą ?? Jak będe miał możliwość przebadania tych cewek i rezystancja będzie taka sama (no i wtyczka oczywiście) to można montować ?
darkb Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Opublikowano 28 Marca 2015 a wiecie może jak sprawdzić jak mam wyjęty napinacz z auta czy jest on sprawny mozna to jakoś sprawdzić
Mesiah Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Raczej ciężka sprawa. No ale jak już to najważniejszy jest stan ślizgów napinacza. Szczególnie tego dolnego którego nie widać z góry po zdjęciu samej pokrywy zaworów. Widziałem już ze 4 silniki zarżnięte z powodu pęknięcia tych ślizgów. Najgorsze jest to, że potrafią strzelić po prostu ze starości mimo braku śladów na nich po łańcuchu. Nie wyczujesz.
HatefulEvil Opublikowano 5 Lutego 2017 Opublikowano 5 Lutego 2017 (edytowane) Dnia 6.04.2015 o 22:51, Mesiah napisał: Raczej ciężka sprawa. No ale jak już to najważniejszy jest stan ślizgów napinacza. Szczególnie tego dolnego którego nie widać z góry po zdjęciu samej pokrywy zaworów. Widziałem już ze 4 silniki zarżnięte z powodu pęknięcia tych ślizgów. Najgorsze jest to, że potrafią strzelić po prostu ze starości mimo braku śladów na nich po łańcuchu. Nie wyczujesz. Czyli wymiana profilaktyczna ślizgów ma sens? Jakieś firmy? EDIT troche odkopalem w sumie xD Edytowane 5 Lutego 2017 przez HatefulEvil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się