Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dwuletnia walka z 1.9 TDI AVF 131HP


badman18

Rekomendowane odpowiedzi

kompresja to podstawa a korekcje nie mają wiele wspolnego ze stanem pompek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli moja kolejna trafiona z aso :grin: Jedna pompka ma na minus czy wszystkie ????

Edytowane przez lukaszooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U JJ IDCZAK tak stwierdzono. Pompki

1 i 2 ok. +0,45

3 ok. +1 do sprawdzenia

4 ok. -2,99

A kompresja rowniez stwierdzona do sprawdzenia. Ale pierwsza propozycja podmiany pompek.

A kompresja zmierzona przez mechanika przed wymiana walka rozrzadu:

1-26

2-27

3-28

4-30

To wg kompresji dlaczego 1pompka nie plusuje bardziej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Pozwolę sobie wtrącić swoje trzy grosze.

Jak już brniesz w koszty to Ja osobiście podniósł bym głowicę i zmierzył "występ'' tłoka nad powierzchnię bloku cylindrów.

Pzdr. Paweł

Edytowane przez PAWEL69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla jasnosci sprawdz jeszcze co pokazuje grupa 18 i 23 ale według tego co piszesz pompka jest padnieta i nie warto jej podmieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla jasnosci sprawdz jeszcze co pokazuje grupa 18 i 23 ale według tego co piszesz pompka jest padnieta i nie warto jej podmieniać.

tak racja pakuj kase a kompresja juz dupiata najechane pewnie juz z300tys albo wiecej walek pewnie zamiennik jak reszta klamotow,,,,,gniazda pd sprawdzone>>>>?dam ci rade zanim sie zrujnujesz finansowo....jezdzij az sie rozpadnie a poyem kupuj caly slupek i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


tak racja pakuj kase a kompresja juz dupiata najechane pewnie juz z300tys albo wiecej walek pewnie zamiennik jak reszta klamotow,,,,,gniazda pd sprawdzone>>>>?dam ci rade zanim sie zrujnujesz finansowo....jezdzij az sie rozpadnie a poyem kupuj caly slupek i tyle

Dlatego napisałem :wink:


Witam
Pozwolę sobie wtrącić swoje trzy grosze.
Jak już brniesz w koszty to Ja osobiście podniósł bym głowicę i zmierzył "występ'' tłoka nad powierzchnię bloku cylindrów.
Pzdr. Paweł
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ramach gwarancji w dwoch pompkach wymienili korpusy..tak napisali... efekt-sporadyczne drgania na postoju, przyspiesza bez szarpan. Auto odzyskalo moc. Jest OK

Edytowane przez badman18
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zrobilem logi i mam prośbę o sprawdzenie ich. Dwa lata temu kupilem audiczke i walcze z sporadycznymi drganiami na postoju.

NIestety błędy zmusiły do regeneracji pompek (w Tarnowskich Górach) wszystkie cztery. Drgania na postoju nie zniknęły. Ostatnio wystąpiły drgania podczas przyśpieszania, diagnoza wałek. Wytarta krzywka cyl 1, druga podtarta cyl 3.

Wymieniony kompletny (wałek, popychacze, panewki). Przy okazji zrobione turbo(wszystko w oleju). I drgania podczas przyspieszania ~1800-3000tys.obr są nadal, znacznie mniejsze ale są. Powyżej 3000tys obr znikają :huh: Najbardziej czuć 3 i 4 bieg. Na 5 nie miałem okazji sprawdzić.

Więc:

-pompki regenerowane przebieg ~5000tys (nowe oringi)

-rozrzad nowy komplet

-wałek rozrządu nowy komplet ~400km

-regenerowane turbo ~400km :decayed:

Kompresja na ciepłym:

1-26

2-27

3-28

4-30

Na zimnym:

1-23

2-26

3-26

4-27

Logi:

BASIC SETTINGS:

Grupa 000: <a href="http://vaglog.pl/log_202714.html">http://vaglog.pl/log_202714.html</a><br/>

STATYCZNE:

Grupa 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202725.html">http://vaglog.pl/log_202725.html</a><br/>

Grupa 004: <a href="http://vaglog.pl/log_202724.html">http://vaglog.pl/log_202724.html</a><br/>

Grupa 013, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202723.html">http://vaglog.pl/log_202723.html</a><br/>

Grupa 015, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202719.html">http://vaglog.pl/log_202719.html</a><br/>

Grupa 018, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202718.html">http://vaglog.pl/log_202718.html</a><br/>

Grupa 023, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202716.html">http://vaglog.pl/log_202716.html</a><br/>

Grupa 023: <a href="http://vaglog.pl/log_202721.html">http://vaglog.pl/log_202721.html</a><br/>

STATYCZNE/BASIC SETTINGS/DYNAMICZNE(w jednym):

Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_202717.html">http://vaglog.pl/log_202717.html</a><br/>

Grupa 011: <a href="http://vaglog.pl/log_202715.html">http://vaglog.pl/log_202715.html</a><br/

Oraz pomieszane statyczne z dynamicznymi....(sam nie wiem co do czego)

Grupa 013: <a href="http://vaglog.pl/log_202720.html">http://vaglog.pl/log_202720.html</a><br/>

Grupa 013, 023: <a href="http://vaglog.pl/log_202722.html">http://vaglog.pl/log_202722.html</a><br/>

Mam nadzieje że mi ktoś pomoże, niestety w mojej okolicy nie ma żadnego mechanika wartego zaufania(BIP'y to czarna magia). Ostatni po wymianie wałka rozrządu rozłożył ręce na drgawki przy przyśpieszaniu....

Dziwią mnie bipy na minusie oraz wysokie korekty ujemne pompek zmieniające sie na plus...

Mozna wiedziec gdzie robiles regeneracje pompek??

Witam zrobilem logi i mam prośbę o sprawdzenie ich. Dwa lata temu kupilem audiczke i walcze z sporadycznymi drganiami na postoju.

NIestety błędy zmusiły do regeneracji pompek (w Tarnowskich Górach) wszystkie cztery. Drgania na postoju nie zniknęły. Ostatnio wystąpiły drgania podczas przyśpieszania, diagnoza wałek. Wytarta krzywka cyl 1, druga podtarta cyl 3.

Wymieniony kompletny (wałek, popychacze, panewki). Przy okazji zrobione turbo(wszystko w oleju). I drgania podczas przyspieszania ~1800-3000tys.obr są nadal, znacznie mniejsze ale są. Powyżej 3000tys obr znikają :huh: Najbardziej czuć 3 i 4 bieg. Na 5 nie miałem okazji sprawdzić.

Więc:

-pompki regenerowane przebieg ~5000tys (nowe oringi)

-rozrzad nowy komplet

-wałek rozrządu nowy komplet ~400km

-regenerowane turbo ~400km :decayed:

Kompresja na ciepłym:

1-26

2-27

3-28

4-30

Na zimnym:

1-23

2-26

3-26

4-27

Logi:

BASIC SETTINGS:

Grupa 000: <a href="http://vaglog.pl/log_202714.html">http://vaglog.pl/log_202714.html</a><br/>

STATYCZNE:

Grupa 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202725.html">http://vaglog.pl/log_202725.html</a><br/>

Grupa 004: <a href="http://vaglog.pl/log_202724.html">http://vaglog.pl/log_202724.html</a><br/>

Grupa 013, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202723.html">http://vaglog.pl/log_202723.html</a><br/>

Grupa 015, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202719.html">http://vaglog.pl/log_202719.html</a><br/>

Grupa 018, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202718.html">http://vaglog.pl/log_202718.html</a><br/>

Grupa 023, 001: <a href="http://vaglog.pl/log_202716.html">http://vaglog.pl/log_202716.html</a><br/>

Grupa 023: <a href="http://vaglog.pl/log_202721.html">http://vaglog.pl/log_202721.html</a><br/>

STATYCZNE/BASIC SETTINGS/DYNAMICZNE(w jednym):

Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_202717.html">http://vaglog.pl/log_202717.html</a><br/>

Grupa 011: <a href="http://vaglog.pl/log_202715.html">http://vaglog.pl/log_202715.html</a><br/

Oraz pomieszane statyczne z dynamicznymi....(sam nie wiem co do czego)

Grupa 013: <a href="http://vaglog.pl/log_202720.html">http://vaglog.pl/log_202720.html</a><br/>

Grupa 013, 023: <a href="http://vaglog.pl/log_202722.html">http://vaglog.pl/log_202722.html</a><br/>

Mam nadzieje że mi ktoś pomoże, niestety w mojej okolicy nie ma żadnego mechanika wartego zaufania(BIP'y to czarna magia). Ostatni po wymianie wałka rozrządu rozłożył ręce na drgawki przy przyśpieszaniu....

Dziwią mnie bipy na minusie oraz wysokie korekty ujemne pompek zmieniające sie na plus...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strasznie wkur...... mnie bezsensowne cytowanie mega długich postów ............. Powiedz kolego jaki cel ma twój cytowany post ???????? :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj nie czytałem dłuższych postów więc nie krzyczeć, w pierwszej kolejności jeśli tego nie zrobiłeś oddaj do ustawienia kąt wtrysków - u mnie to było przyczyną przerywania i trzęsienia budą przy niektórych prędkościach Czy zmienia się coś po wciśnieciu lub puszczeniu sprzęgła? Czy auto przerywa i obroty falują? Czy tylko trzęsie budą?

Edytowane przez pyra111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku nie ustawia sie kąta wtrysku :)

jak już tak chcesz łapać za słówka, to wiedz że się ustawia odpowiednio wtryskiwacze ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ze dzwoni tylko nie wiesz gdzie :) tu nie ma wtrysku tylko pompki i ich ustawianie zostawmy. Chodzi ci o synchronizacje walka rozrządu która sprawdza się w grupie 04 a koryguje się fasolkami na kole walka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...