m1chal_p 0 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) Cześć, mam problem z gniazdem zapalniczki. Otóż dochodzi do niej prąd 12V, jednak po podłączeniu ładowarki do telefonu nic się nie dzieje. Dodam, że wkład zapalniczki wymieniłem na nowy, ładowarka podłączona do gniazda w bagażniku ładuje tak jak powinna. Zmierzyłem miernikiem i w gnieździe mam niecały 1A. Gdzie szukać przyczyny? Edytowane 7 Lutego 2015 przez m1chal_p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matich 2 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Skoro prąd piszesz że jest to może masy brakuje, rozumiem że + i - są podłączone tak jak powinny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) Sprawdź najzwyklejszą żarówką. Nie tylko w gnieździe zapalniczki ale również biorąc masę jak sugeruje kolega wyżej, z innego pewnego punktu, np z klemy akumulatora. Mierniki mają to do siebie że zawsze coś tam pokażą, a żarówka powie prawdę. Dla kogoś nieobeznanego w elektryce to już będzie nie możliwe/trudne do interpretacji. Plus masz ZAWSZE na dnie gniazda, masa (-) na ściance bocznej, nie zrób tylko zwarcia. Edytowane 5 Lutego 2015 przez GreGoriO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1chal_p 0 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 (edytowane) Na wtyczce są 3 piny, wszystko wygląda w porządku. Raz telefon zaczął się ładować, jednak dopiero po pewnym czasie. Zrobię tak jak mówicie, pociągnę przewód od klemy akumulatora i zobaczymy. Edytowane 5 Lutego 2015 przez m1chal_p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 3 piny, bo trzeci to oświetlenie gniazda, mam nadzieję że nic tam nie kombinowałeś. Bo po pierwsze oświetlenie jest terowane masą, a po drugie przepływ prądu będziesz miał dopiero po włączeniu świateł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1chal_p 0 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Nic tam nie kombinowałem, auto jest ze mną od miesiąca, więc jeszcze nie zdążyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 kup sobie najprostszą probówkę/próbnik napięcia 12v w sklepie motoryzacyjnym, przyda ci się nie raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erchi 10 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 A jest różnica między napięciem w gnieździe w bagażniku a gniazdem w kabinie? Jeśli tak, to masz odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Cześć, mam problem z gniazdem zapalniczki. Otóż dochodzi do niej prąd 12V, jednak po podłączeniu ładowarki do telefonu nic się nie dzieje. Dodam, że wkład zapalniczki wymieniłem na nowy, ładowarka podłączona do gniazda w bagażniku ładuje tak jak powinna. Zmierzyłem miernikiem i w gnieździe mam niecały 1A. Gdzie szukać przyczyny? Ciekawe jak to zmierzyłeś że w gnieździe jest 1A bo chyba nie chyba nie przyłożyłeś końcówek amperomierza do gniazda zapalniczki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erchi 10 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Przecież by się z miejsca zjarał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Dlatego pytam jakim cudem udało się koledze zmierzyć że w zapalniczce ma 1A bo jeszcze takiej technologi nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1chal_p 0 Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Teraz dałeś mi do myślenia, sprawdzałem we wtyczce, ale widocznie zrobiłem coś, z czego nie zdawałem sobie sprawy pomińmy temat amperów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bin85 25 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 To na przyszłość amperomierz włączamy szeregowo do obwodu z jakimś odbiornikiem, jeżeli podłączyłeś go wprost do zapalniczki to zrobiłeś zwarcie, sprawdź najlepiej próbnikiem napięcia jak wyżej kolega zaproponował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1chal_p 0 Opublikowano 7 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 Ma to sens. Dzięki, zaopatrzę się w taki próbnik i sprawdzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 W pierwszej kolejności sensowne było by sprawdzenie bezpiecznika odpowiedzialnego za zapalniczkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m1chal_p 0 Opublikowano 14 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2015 Jako że zbliża się wyjazd wakacyjny, a nawigacja znacznie ułatwia jazdę, zabrałem się dzisiaj za gniazdko zapalniczki. Przyczyna była banalna, poprzedni właściciel zamienił przewód masy z przewodem od podświetlenia Zamieniłem miejscami i śmiga aż miło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
creed 0 Opublikowano 17 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2015 Cześć, Chciałbym wymienić gniazdo zapalniczki, ponieważ nie wszystko co do niej włożę to zadziała. Jedna ładowarka działa, a 3 inne nie działają. Dodam ze wszystkie 4 ładowarki mam sprawne. I tu chciałbym zapytać jak wymienić to gniazdo żeby nic nie uszkodzić???? Udaje mi się wyciągnąć gniazdo tylko trochę, do momentu aż nie dojdzie do blokady która jest na tym czerwonym podświetlanym plastiku. Dalej nie mam pojęcia co z tym zrobić. Czy może trzeba wyciągnąć całą obudowę która się zamyka?? Czy na tej czarnej "klapce" są jakieś zatrzaski które trzeba odgiąć? Pomóżcie, bo nie chce sobie uszkodzić autka w tak widocznym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się