1992patryk Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Witam! Mam mały problem z moim nowym nabytkiem. Gdy jeżdżę po mieście bardzo dużo mi pali, koło 15l/100km (silnik rozgrzany do 90 stopni). W trasie pali w okolicach 7-8l wiec jest okej. Zauważyłem, że komputer pokazuje chwilowe spalanie na postoju koło 8l, 20l, a nawet 50l na setkę, przy takich wartościach czuć w aucie niespalone paliwo, i trochę nierówno pracuje tak jaby się zalewał. Gdy wcześniej miał go mój tato to na postoju pokazywał 2,7l / 100 km i było ok. Sprawdzałem sonde Vagiem i niby pracuje, reaguje na pedał gazu. Na postoju cały czas się wacha pomiędzy 0,1 a 0,9v. Może wtryski cały czas leją? Gdy za pierwszym razem podłączyłęm do VAGa zczytałem takie błędy : 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent Po skasowaniu i przejechaniu około 300km został tylko 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached, gdzie szukać przycyny? Pozdrawiam.
jacek70 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Jest wypadanie zapłonu. Sprawdź świece oraz sondę. Może ładuje za dużą dawkę?
1992patryk Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Opublikowano 6 Lutego 2015 (edytowane) świece nowe Boscha są zamontowane. No właśnie też obstawiałbym sondę, ale nie chcę wymieniać wszystkeigo pokolei w ciemno. Sonde patrzyłem Vag i wartość na postoju faluje od 0,1 do 0,9 V. Chyba, że można jeszcze inaczej ją sprawdzić Vagiem to na pewno to zrobię?? Edytowane 6 Lutego 2015 przez 1992patryk
Magicbattle Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 jedz na analize spalin to wykluczy sonde napewno. skasuj bledy i zobacz ktore powroca i wtedy mozna cos robic
1992patryk Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Opublikowano 6 Lutego 2015 jedz na analize spalin to wykluczy sonde napewno. skasuj bledy i zobacz ktore powroca i wtedy mozna cos robic OK podjadę i zobaczymy, raczej bedzie cos nie tak bo czuc niespalane paliwo. A błędy kasowanie i powraca tylko 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached,
jacek70 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 Błąd przepustnicy. Do czyszczenia i adaptacji. No i ta sonda.
1992patryk Opublikowano 6 Lutego 2015 Autor Opublikowano 6 Lutego 2015 ok. Adaptacje wykonałem, ale nie czyściłem przepustnicy. Wyczyszczę przepustnicę, adaptuje i zobaczymy jak nie pomoże, to wymienię sonde. Dzięki za pomoc
szustek Opublikowano 7 Lutego 2015 Opublikowano 7 Lutego 2015 sprawdz przepływomierz u mnie też tak było że dużo palił po mieście i było dość mocno czuć niespalone paliwo po jego wymianie wszystko wróciło do normy
1992patryk Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 a jak sprawdzić przepływomierz? vagiem sie da? i po wczorajszem trasie wyskakuja takie błedy: 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent czujnik spalania stukowego, paliwo lane zawsze na tej samej stacji raczej dobrej jakości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się