Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kolektor AWX Wtryski AFN


krystianoo92

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, koledzy podpowiedzcie mi czy kolektor od AWX i wtryski od AFN bedą pasować bez żadnych przeróbek do mojego 1Z. Czy tylko zakładam to i już mam trochę mocniejsze auto czy jeszcze coś trzeba kombinować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wtryski będą pasować, kolektor prawie też bez przeróbek większych :D Ale bez programu to nie wiele Ci to pomoże. na większych wtryskach może Ci wiecej palić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz jestem głupi raz piszą że pomaga bez programu inni że program musi być, czekam na odpowiedź jakiegoś doświadczonego maniaka TDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do ojca 1z założyłem wtryski AFN + wałek z SDi i bez korekty softu czuć różnice.Autko stało się zrywniejsze na wyższych biegach i zwiększył się V-maxa. Po samych wtryskach będzie różnica. Nie ma co się spodziewać "rakiety".

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz jestem głupi raz piszą że pomaga bez programu inni że program musi być, czekam na odpowiedź jakiegoś doświadczonego maniaka TDI

Jak wrzucisz te graty to wiadomo że jeszcze musi być program.

Wtryski AFN + program da Ci 110-115 km maksymalnie 120 przy zdrowej pompie. Na więcej nie ma co liczyć, 1Z jest motorem przy którym trzeba bardziej dłubnąć i mieć trochę $$$.

Kolektor od AWX warto wrzucić bo stary masz na pewno zawalony, ale do tego kolektora jeszcze będziesz potrzebował flanszy bo nie podejdzie. Swego czasu były na alledrogo, nie wiem jak jest teraz.

Edytowane przez ?ukaszA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolektor awx lepiej napełnia cylindy powietrzem, jesli wrzucisz wtryski to nie musisz robic programu ale szkoda żeby potencjał sie marnował :decayed: spalanie też nie bedzie wieksze, bdziesz musiał dawke skorygować bo sie zmniejszy :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdura. Wrzucenie wtrysków nic nie da, nawet spalanie może się zwiekszyć. Po pierwsze to najpierw trzeba auto sprawdzic czy nie wyskakują jakieś błędy żeby później niespodzianek nie było. Jak coś robić to z głową żeby poźniej nie było płaczu że ujechac nie można bo co chwile coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Bzdura. Wrzucenie wtrysków nic nie da, nawet spalanie może się zwiekszyć

Sprawdzałeś kolego,podejrzewam że nie i to właśnie Ty bzdury piszesz.


Po pierwsze to najpierw trzeba auto sprawdzic

Tu się z kolegą zgodzę w 100%. Podstawa przed jakimikolwiek modyfikacjami silnika sprawdzić jego kondycje. Odzyskiwanie km i nm przez pakowanie innych gratów to nieporozumienie.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




Tu się z kolegą zgodzę w 100%. Podstawa przed jakimikolwiek modyfikacjami silnika sprawdzić jego kondycje. Odzyskiwanie km i nm przez pakowanie innych gratów to nieporozumienie.



Pozdrawiam.

Własnie o tym mówię. U jednego będzie różnica, drugi tego nie odczuje a spalanie wzrośnie i będzie dymił. Ale prawidłowo to najpierw sprawdzenie kondycji silnika, pakowanie gratów i program. Wtryski można wrzucić i jeździć przez jakiś czas ale trzeba wystroić i tak. Ja tego nie wymyślam, to wszystko jest na forum... :wink:

Wracając do tematu i wtryski i kolektor podejdzie bez wielkich problemów. To jest najtańszy mod i dający odpowiedni przyrost mocy do włożonych pieniędzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam również wałek z SDi,tak jak pisałem ożywił 1Z. W moim w AFN dał dużo.

Pozdrawiam.

Edytowane przez wodz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chyba nikt nie jest na tyle głupi by modzić nie sprawny silnik :facepalm: u mnie wtryski poprawiły dolną partie obrotów ale nie jest to jakaś oszałamiająca poprawa ba na samych wtryskach 200km nie zrobisz. Jak chcesz tanim kosztem to wywal kata, zaślep egr,wrzuć ssaka i afn-y a jak bedziesz miał siano jedź na program i już :naughty: co do spalania to po zmianie mam takie same wiadomo ze jak pałujesz to wiecej bd palił na powietrze jeździć nie bd. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trochę odświeżę, żeby nie zakładać osobnego tematu

w AHU turbina jest dosyć blisko kolektora ten od AWX się zmieści bez przeróbek ?
potrzebna jest tylko flansza i zaślepka egr, wszystko będzie pasować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaślepke zrobisz z Egeru, kolektor wchodzi tylko trzeba ciachnąć takie dwa cyki które z niego wychodzą do przykręcenia chyba osłon. No i flansza. Silnik fajnie chodzi na kolektorze z AWXa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy dołączę się do tematu od roku mam B5 quatro AFN . kiedy kupiłem ta bestie o mocy 110KM to trzeba było się 3 razy zastanowić czy wyprzedzać golfa 3 1Z z górki bo pod nie było szans Ale że miałem trochę złotówek kupiłem korektor AWX wałek SDI końcówki wtrysków 216 WZM do tego kat i EGR OUT całkowicie przed Tym wszystkim sprawdzenie silnika i osprzętu potem bezpieczny program dla wszystkiego i lepiej jedzie jak kolegi AWX po programie tak ze jak szukacie Manchy to warto zainwestować parę groszy w graty i program napewno będziesz zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...