Skocz do zawartości
IGNOROWANY

siemanko bieg 1


topola222

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie ziomali!!! mam pytanko czy moja audi jest wyjatkiem że na pierwszym biegu jest słabo wydajna jak na 140 kucy? Jestem od niedawna jej posiadaczem i nie wiem czy ma tak byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego jak mulenie i ma tak być... Auto ma być z dolu zadowalające przyczyn może być wiele.

Stan filtra powietrza oraz paliwa

Nieszczelność w układzie podciśnienia

Kondycja pd -jak również ich regulacja

Kondycja tandempompy

Prawidłowe działanie egru

Synchronizacja rozrządu

Prawidłowe funkcjonowanie czujników

Dobra jakość paliwa

No i jeśli auto posiada dpf to jego sprawność a jeśli dpfu nie masz to masz katalizator który też będzie miał nie odpowiedni przelot i silnik jak najbardziej będzie mułowaty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzaj błędy,zrób logi. Może coś wyjdzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma czegoś takiego jak mulenie i ma tak być... Auto ma być z dolu zadowalające przyczyn może być wiele.

Stan filtra powietrza oraz paliwa

Nieszczelność w układzie podciśnienia

Kondycja pd -jak również ich regulacja

Kondycja tandempompy

Prawidłowe działanie egru

Synchronizacja rozrządu

Prawidłowe funkcjonowanie czujników

Dobra jakość paliwa

No i jeśli auto posiada dpf to jego sprawność a jeśli dpfu nie masz to masz katalizator który też będzie miał nie odpowiedni przelot i silnik jak najbardziej będzie mułowaty

dzięki sliczne za te info ale tak:wszystko wyczyszczone między innymi egr,przewody olejowe nawet klapa zaworów bo tam jest odma niewymienna, filtry wymienione nawet turbo po remoncie i jest na napewno dobrze zrobiona i ustawiona dpf wypalony przepływka wymieniona!!!na kompie vagiem żadne błędy nie wyskakuja i dodam że na 2 i wyższych jest spoko tylko jedyna tak jakos mi wydaje sie słaba!!!Wiem że to może moja obsesja ale zastanawiam sie żeby jechac na hamownie albo na dobry komputer!!!

Posprawdzaj błędy,zrób logi. Może coś wyjdzie?

zrobiłem i nic poprostu ta jedynka wydaje mi sie wolna reszta jest spoko!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dpf może być wypalony ale może mieć doś życia. Dpf wypala sie sadze ale popiołu nie wyżucisz. Chyba że dpf poddaj praniu TUNAP'em -działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SotoM: DPF na 1 biegu działa tak samo jak na pozostałych biegach. Powiem że na wyższych biegach z racji coraz to dłuższych obciążeń a zatem większej ilości spalin powinno być gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawełku masz zapewne rację ja w porównaniu do ciebie mam praktycznie żadną styczność jeśli chodzi o audi .

a co do dpfu to mam swoje spostrzeżenia na mojej a4ce jak się zachowuje nie wygodnie przedewszystkim ruszanie z 1 biegu gdy dpf jest przed wypalaniem i w trakcie,fura muli i potrafi zgasnąć wiec daję więcej gazu i sprzegło zaczyna szarpać-mam poprostu chęć to wyeliminować z auta lecz leo który tylko on ma pozwolenie co kolwiek robić u mnie w aucie mówi że puki działa jak działa to niech będzie,jak już zemże to będziemy myśleć nad wywaleniem... I co zrobisz...nic nie zrobisz muszę sie tak z guwnem turlać...

A jak dpf jest po wypalaniu-tych problemów nie ma.

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki śliczne za rady


a czy pompa vacum ma cos wspólnego z tym że turbina moze wstawac od 2200 obrotów?dzieki za odp..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie ten sam problem tyle tylko że objawia się on tylko i wyłącznie na zimnym silniku podczas pierwszego ruszania o poranku. Nawet jak ruszam z 1200 obr to potrafi go zamulić bądź nawet zadławic do zgaśnięcia. Muszę duzo wolniej puszczać sprzęgło by auto nabrało pędu. Przy następnym ruszaniu problem znika... Ma ktoś pojęcie co jest grane?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dokładnie ten sam problem tyle tylko że objawia się on tylko i wyłącznie na zimnym silniku podczas pierwszego ruszania o poranku. Nawet jak ruszam z 1200 obr to potrafi go zamulić bądź nawet zadławic do zgaśnięcia. Muszę duzo wolniej puszczać sprzęgło by auto nabrało pędu. Przy następnym ruszaniu problem znika... Ma ktoś pojęcie co jest grane?

mam identycznie w 16V - jak w pysk strzelił... czasami tego nie ma - wydaje mi sie ze jak dzien wczesniej wypali sie DPF- wciąz to testuje/obserwuje

mam nową przepustnice,egr-ppd eleganckie, rozrząd/synchronizacja ksiązkowa. wiec wydaje mi sie ze to dpf tak muli motor.

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że wszyscy z 1,9 oraz 2,0 tdi wyposażonych fabrycznie w DPF to mają :decayed:

Te motory mają bardzo ograniczony moment od dołu że względu na produkcję sadzy.

Poza tym w programie silnika muszą być chyba zaszyte jakieś dodatkowe ograniczniki uzależnione od temperatury silnika :whistling:

Na pewno jest ogranicznik momentu obrotowego przy ruszaniu na skręconych mocno kołach, moim Q nie da się w takim przypadku dynamicznie wystartować, dopiero jak koła się wyprostują to dostaje kopa :naughty:

A i część tych ograniczników nie działa jak ESP jest na off :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że wszyscy z 1,9 oraz 2,0 tdi wyposażonych fabrycznie w DPF to mają :decayed:

Te motory mają bardzo ograniczony moment od dołu że względu na produkcję sadzy.

Poza tym w programie silnika muszą być chyba zaszyte jakieś dodatkowe ograniczniki uzależnione od temperatury silnika :whistling:

Na pewno jest ogranicznik momentu obrotowego przy ruszaniu na skręconych mocno kołach, moim Q nie da się w takim przypadku dynamicznie wystartować, dopiero jak koła się wyprostują to dostaje kopa :naughty:

A i część tych ograniczników nie działa jak ESP jest na off :decayed:

dokładnie tak mam.czasem mi koń zdechnie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że wszyscy z 1,9 oraz 2,0 tdi wyposażonych fabrycznie w DPF to mają :decayed:

Te motory mają bardzo ograniczony moment od dołu że względu na produkcję sadzy.

Poza tym w programie silnika muszą być chyba zaszyte jakieś dodatkowe ograniczniki uzależnione od temperatury silnika :whistling:

Na pewno jest ogranicznik momentu obrotowego przy ruszaniu na skręconych mocno kołach, moim Q nie da się w takim przypadku dynamicznie wystartować, dopiero jak koła się wyprostują to dostaje kopa :naughty:

A i część tych ograniczników nie działa jak ESP jest na off :decayed:

mam podobnie tylko ze u mnie moszna ruszyc na samym sprzegle, i jak dodam gwaltowie gazu to tak nie reaguje jakby zamulony( brak momentu obrotowego) a gdy esp wylacze i ruszez 1-go biegu i zaczne gwaltownie przyspieszac natychmiast reaguje na gaz i zrywa przyczepnosc. tak jakby esp dlawilo silnik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tojest ciekawe, jak jezdzilem kuzyna a6 c6 3.0 tdi z 2006r automat to bylo tak, jak ruszalem na normalnym trybie to 1-szy bieg tylko sie krecil do 2500ob/min a w trybie sport krecilo do konca. byc moze jest costakiego u nas z tym ESP...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...