Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wreszcie shamowany mój czarny szatan


muszka76

Rekomendowane odpowiedzi

wykres z Dynosoftu przed wymianą wtrysków do oceny mimo że program zrobiony już dawno na Mineralnej

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4babe3a8f4197ec5.html

Edytowane przez muszka76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wynik zacny, a przebieg niutków dość plaski wiec musi ładnie ciągnąc w całym zakresie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pogratulować. To sam wirus, czy zmiany osprzętu też były robione?

Edytowane przez jacek70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyciety katalizator,dpf,zrobiony wydech i najwazniejsze to ogromny 60 centymetrowy intercooler

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konie ładnie, niuta można by jeszcze pomęczyć.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łardzo ładny wykres zr4obiony z głową ;)

Edytowane przez dzg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daniel, coś ostatnio mało widuje twoja furke....jeździsz czy tylko robota i robota...????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie tu jeździć jak na każdej prostej gestapo, narajaliśmy się na moc i d*pa.. 70km/h jak wszyscy. .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt że jeździ się coraz wolniej ale z taką mocą można w momencie wyprzedzić kilku maruderow na raz.Niektórzy za bardzo wzięli sobie do serca nowe przepisy i na 50 jeżdżą 40.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha ja przyjąłem taka zasadę ze na ograniczeniu do 50 jade max pod 100, nie przekraczam, prawka nie zabiorą a co najwyżej punkty i kilka stowek.. :) :) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ustawiam na fisie piszczek na 85 żebym się nie zapomniał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha ja przyjąłem taka zasadę ze na ograniczeniu do 50 jade max pod 100, nie przekraczam, prawka nie zabiorą a co najwyżej punkty i kilka stowek.. :) :) :) :)

czyli jak Cie zmierzą będziesz miał 120 ;]

Niektórzy za bardzo wzięli sobie do serca nowe przepisy i na 50 jeżdżą 40.

to tam jeszcze pikuś, przy tym jak musisz czytać w myślach pieszego (przejścia dla pieszych) to też jeżdżę wolniej w miejsce ale 50-60 na 90 to jest ostre przegięcie pały, powinno się ryj otrzaskać.

To fakt że jeździ się coraz wolniej ale z taką mocą można w momencie wyprzedzić kilku maruderow na raz

kierunek dobry, problem tylko w tym że to wyprzedzenie Tobie nic nie da. U nas na trasach standardowych do roboty (50km) nawet po za godzinami szczytu to sznur aut, przerwy się robią tylko na światłach i skrzyżowaniach. Po za tym za taki numer u nas pierwsza stronach na portalach informacyjnych gwarantowana :)

Od dłuższego czasu kminie nad czymś mniejszym i lżejszym

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jechał z was ktoś ostatnio na Wrocław....co powiecie na te remonty i korki???

Edytowane przez PrzemoS4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja standardową trasę do roboty kiedyś robiłem w 25-30 minut, dzisiaj 40 jak się zepnę. Kiedyś miałem 75 koni i jechałem spokojnie, dzisiaj mam 290 i muszę świrować.

Wczoraj w nocy sam na 90 wlokłem się 70, jakość drug i komfort z tym związany jest tak tragiczny że się po prostu szybciej nie chce.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami to i szkoda auta, po sobie wiem bo np jadąc do rodzinki w odwiedziny mam ok 20km ale jak mam jechać ta trasa i męczyć auto to wole na autostradę wskoczyć i dołożyć 10km..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...