Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b7 8V czy 16V


jozin3k

Rekomendowane odpowiedzi

Są odmienne zdania i to jest dylemat :) mam na oku Audi a4 b7 2.0 TDI 140 KM kod silnika BRE rok 06.2006 przebieg 190000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestań się szczypać...fura jak fajna to bierz albo będzie dobrze albo źle,każdy ryzykuje.moja audi też nie była wiecznie bez awaryjna. Zepsuła sie bidula naprawiłem ją i jeżdżę dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam słynne 2,0 BLB czyli 16V niby jeden z najbardziej awaryjnych silników

poprzedni właściciel zmienił pompe olejowa na 1,9 i w obecnej chwili mam 245tys z pełną dokumentacja wszystko robione w ASO i nic sie nie dzieje ja jestem zadowolony

jedynie spalanie w miescie troszke mogłoby być mniejsze ale tak to super;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawełkiwi ma do sprzedania zestaw używanych gratów za 500zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.ale ta lepsz z mitsubishi. Temat popmpa oleju w brd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o 2.0 TDI to z tego co czytałem to chyba 8V lepsze, chociaż i tak awaryjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 2.0 tdi 8v BPW + DPF. od okolo miesiaca i zrobilem juz 2.5 tys.km powiem ci tak stalem tak samo jak ty przed wyborem, wazne zebys kupil auto z pewnym przebiegiem i servisem...

cos tam zawsze trzeba zrobic. ale powiem ci ze juz zapomnailem o wadach tego silnika. przypominam sobie o nich jak wchodze na forum-silniki diesel-2.0 tdi i sie zaczyna odrazu przychodzi do glowy moze sprzedac, trzeba sie pozbyc i takie tam...;)moze te silniki nie sa tak bezawaryjne jak 1.9 ale maja fajny moment i dobrze sie tym jezdzi. nie raz bylem milo zaskoczony reakcji na gaz tego silnika.:) a i co wazne nie boje sie jezdzic za granice (tez mam linke w bagazniku);)

wiec co do wyboru to wazne zebys trafil zadbany silnik, jesli trafisz zajechanego kapcia to nie licz na cuda, napewno silnik specialnej troski, ale jak to powiedzial mi mechanik cyt.kiedy ostatni raz widziales auto w warsztacie z 2.0 tdi? czesto widuje fordy 1.6 tdci mazdy 6 2.0d laguna 1.9 dci Te nieszczesne panewki. to stoi po warsztatach. a gdzie sie nie rozejrzysz to passat b6 2.0 tdi/ audi a4 2.0 tdi/ seat altea 2.0 tdi i lataja.;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego wszyscy piszecie o tych linkach w bagażniku o strachu jazdy za granicę. Przecież volkswagen oferuje swoim klientom darmowy assistance laweta do najbliższego serwisu vw i auto zastępcze nieodpłatnie do 3 dni. Dgm jest ważny 2 lata i 30tys km od wykonania przeglądu okresowego w serwisie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez silnikow 2,0 wychodzilo z fabryki 70% ,10% 1.9,10% 3,0tdi a reszta to benzyna wiec nie ma sie co dziwic ze tych aut jest najwiecej na rynku i automatycznie statystycznie beda najczesciej miały jakas usterke :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego wszyscy piszecie o tych linkach w bagażniku o strachu jazdy za granicę. Przecież volkswagen oferuje swoim klientom darmowy assistance laweta do najbliższego serwisu vw i auto zastępcze nieodpłatnie do 3 dni. Dgm jest ważny 2 lata i 30tys km od wykonania przeglądu okresowego w serwisie .

co do linki to taki zart, wykupilem caly pakiet ubezpieczenia z assistantem.

a co do assiatant vw to nie wiem nie mialem nigdy VW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VW czyli koncert - AUDI/SKODA/VW i inne z pod tej marki mają Dożywotnią Gwarancje Mobilności po przeglądzie. Ja robiłem ostatnio przegląd w ASO i mam friko assistans.

29w1v8l.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam słynne 2,0 BLB czyli 16V niby jeden z najbardziej awaryjnych silników

poprzedni właściciel zmienił pompe olejowa na 1,9 i w obecnej chwili mam 245tys z pełną dokumentacja wszystko robione w ASO i nic sie nie dzieje ja jestem zadowolony

jedynie spalanie w miescie troszke mogłoby być mniejsze ale tak to super;)

ja też mam BLB, ale słyszałem że to jest najmniej awaryjny silnik :)

zrobiłem nim 32 tys. w 2,5 roku, teraz ma 262 tys., przy silniku nie robiłem nic, oprócz wymiany oleju i rozrządu. no i jeszcze po zakupie robiłem dwumasę, ale to nie ma nic wspólnego z awaryjnością :) co jakiś czas wchodzę w ten dział i wtedy ogarnia mnie przerażenie :) jak się nic nie dzieje to lepiej nie czytać tych tematów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kazdy narzeka, nie kazdy mial. Sam jezdze BLB i po za modem pompy oleju na ta z 1.9 nic w nim nie robie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak się nic nie dzieje to lepiej nie czytać tych tematów

bo forum to grupa ludzi z reguły mających problemy z autem a znaczaca wiekszosc ich nie ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego trzeba stworzyc nowy dzial.- za co lubimy 2.0 tdi- a nie tylko ze sie sypie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak piszesz i powiem Ci, że było by dużo zalet :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest co kochać bo moja audiola jest w quattro, gdyby nie to , to już dawno by się martwił o nią ktoś inny :decayed:

W moim konkretnie przypadku największą wadą jest kolor, ciężko z nim być anonimowym w dzisiejszym policyjnym państwie :naughty::P

Na wyrywanie lasek też się nie nadaje, bo stara by już wszystko wiedziała, zanim bym wrócił do domu :grin:

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...