Gentleman Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) Witam, zakładam nowy temat, ponieważ nie potrafię znaleźć wytłumaczenia w pozostałych co może być powodem tak dziwnej pracy silnika. Wtryski sprawdzane, parametry w normie, rozrząd ustawiony wszystko w normie. Auto ma moc, nie trzęsie budą, obroty nie falują, nie dymi. oraz z zewnątrz na biegu jałowym: Edytowane 12 Lutego 2015 przez Gentleman
SotoM Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 Jak dla mnie-hydrosztosy się posypały-pokrywa w górę i dokładnie obejzeć dzwigienki pod wałkami.
Gentleman Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 Musze dopytac, ale dzwigienki byly prawdopodobnie wymieniane.
SotoM Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 To jest efekt jakby zawory się nie otwierały i klepaly hydrosztosy-jakby był miękkie bo jak dla mnie ten silnik jakby się dusił-pracuje podobnie jak 1,9/2,0 8V z powycieranymi hydro
Gentleman Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 Ok postaram sie to zweryfkowac/sprawdzic, jakich kosztow moge sie spodzeiwac jesli diagnoza jest poprawna?
SotoM Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Diagnozy dokona osoba która dokona weryfikacji. Z mojej str.jest to sugestia na podst.filmu. Kosztów nie jestem w stanie określić ponieważ nie robiłem tego nigdy w 16v.ale sama robocizna to będzie nie mało jesli moje przypuszczenie będzie trafione. Samo spr-max do 150zł.
Gentleman Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Opublikowano 14 Lutego 2015 A masz jakis film nagranie gdzie mozna podsłuchać jak chodzi silnik zapadniętymi hydrosztosami ?
marek89 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 A masz jakis film nagranie gdzie mozna podsłuchać jak chodzi silnik zapadniętymi hydrosztosami ? czesc rozwiazales problem z ta praca silnika
SotoM Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Nie rozwiązł. Wlasnie też omawiamy to w innym temacie. Jeśli to hydro kleka to jest to nie tania naprawa.
piotrsob1 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Po odgłosie to ja obstawiam usterkę w układzie korbowo-tłokowym typu luz na panewce korbowodowej, sworzniu tłokowym, albo poluzowaną którąś z podpór wału korbowego. Czy dźwięk ten występuje też tak samo wyraźnie na nierozgrzanym silniku ?
Gentleman Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Opublikowano 18 Marca 2015 Na zimnym troszke mniej, ale takze klekocze glosno. Oddalem samochod do poleconego warsztatu. Na obecna chwile sugestia padla na dwumas, ale jeszcze to jest weryfikowane. Wstepny koszt, w zaleznosci od producenta dwumasy, plus prawdopodobnie sprzeglo, i docisk + robota to ok. 3k. Pytanie, czy warto montowac uzywane kola dwumasowe? Oczywiscie jesli wszystko sie potwierdzi i to bedzie przyczyna stuku z okolic silnika.
piotrsob1 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Jak dla mnie to nie jest wina koła dwumasowego, zdecydowanie za niska jest częstotliwość tego stukania Jak dla mnie to problem jest na jednym z cylindrów, gdyby to było koło dwumasowe częstotliwość powinna być cztery razy większa Dobrze przemyśl decyzje jego wymiany, masz typowe objawy zużycia dwumasy , czyli klekotanie dochodzące od spodu auta w momencie uruchamiania i gaszenia silnika ?
DanielMod Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 U mnie 1.9 PD podobnie pracuje przy przyspieszaniu .Pewne już że u mnie to hydropopychacze i jest problem z poprawną pracą zaworów . Po świętach będzie remoncik sterowania zaworami . Popychacze plus wałek i przy okazji oringi na pompkach . Pozdrawiam .
Gentleman Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) Napinacze były sprawdzane, pokrywa zaworów zdejmowana, więc to raczej nie jest ten problem. Objawy dwumasy są właśnie bardzo nie typowe, nie pasują do wszystkich pozostałych, podczas odpalania samochodu troche nim rzuci, ale ostatnimi czasy podczas ruszania z 1-3ki to ten klekot byl juz tak męczący że wydawałoby się, że zaraz coś się urwie. Do tego od pewnego czasu coraz częsciej sprzęgło mi nie odbijało do końca, musiałem sobie go nogą "podnieść". A to, że sprzęgło już dość wysoro brało to osobna kwestia. Edytowane 18 Marca 2015 przez Gentleman
piotrsob1 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 O widzisz, to bardzo ważna informacja, niech mechy sprawdą czy wał korbowy nie jest pęknięty
Gentleman Opublikowano 18 Marca 2015 Autor Opublikowano 18 Marca 2015 E chyba na to by wpadli sami Osłuchiwali słyszalem jakimiś słuchawkami silnik itp
piotrsob1 Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Postaw sprawę jasno , że płacisz tylko za naprawę w zakresie ustalonym w czasie diagnozy i która będzie skutkowała usprawnieniem motorówki za pierwszym podejściem. Niech się przyłożą do porządnej diagnostyki
SotoM Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 jakby nie patrzył skrzynia do wymontowania i do weryfikacji 2umasa. Jeśli chcesz moge na pw dać ci num.do 2uch sklepów z częściami.chłopaki mają bardzo dobre ceny.
Gentleman Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Opublikowano 19 Marca 2015 Oczywiście ze nie będę płacił za wymianę części na ślepo. W celu potwierdzenia dwunasy ściągać bedą skrzynie. Inne problemy "wyeliminowane" tak sie dowiedziałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się