Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy, pomocy! :D


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ludziska, mam pytanie, mam nadzieję że pomożecie :( Tydzień temu jadąc autostradą zauważyłem, że auto nie może osiągnąć większej prędkości, jak 130km/h jednak, jadąć na pełnym gazie, były momenty, że auto dostawało doładowanie, i przyspieszało do 160km/h i zwalniało do 130 :/ Kupiłem kaabel vag, ogarnąłem program, zrobiłem skan na lapku, wyskoczył mi taki błąd :

8eb3f3f236064.jpg

zrobiłem logi silnika, turbiny i przepływki, nie wiem czy dobrze, bo robiłem to pierwszy raz, zauważylem, że auto nie może osiągnąć 4 tyś obrotów :(

http://przeklej.org/file/Nbo95A/LOG-01-001-003-011.csv

Prosze o pomoc, czytałem kod błędu, tylko w sumie raz piszą o zaworku n75, raz o przepływce, nie wiem za co się zabrać, i czy mogę sam to ogarnac, czy dać mechaniorom którzy znając życie będą chcieli wymiane turbiny a nawet nie popatrzą, a turbina moim zdaniem zasysa dość konkretnie :)

Licze na pomoc :)

Opublikowano

po logu 011 widać, że turbo przeładowuje czyli winnym może być N75, sprawdzałeś szczelność wężyków ?

tak poza tematem
żeby logi w excelu były bardziej czytelne zrób tak

otwierasz plik csv z logiem za pomoca exela
zaznaczasz cala pierwsza kolumne bez pierwszej liniki (data)
zakladka dane w exelu
tekst jako kolumny
wybieramy rozdzielany
ograniczniki - wybieramy przecinek
format danych w kolumnie - ogolny
zakoncz
Opublikowano

Dzięki mistrzu, ogarnę to do jutra i dam znać jak tylko sprawdzę wężyki :/

Opublikowano

sprawdź też czy sztanga turbiny pracuje poprawnie
tutaj znalazłem 2 filmiki jak to wykonać vagiem




Opublikowano

Sprawdź wąż przy klapie gaszącej,nawet go zdejmij i zobacz od wewnętrznej strony może być pęknięty

Opublikowano

Dzięki za pomoc, kolega wyżej miał racje, zacięła się kierownica turbiny :) Wyciągnąłem turbinę, wyczyściłem i śmiga :) Dzięki za pomoc :)

Opublikowano

u mnie na biegu jałowym sztanga idzie do góry ale już nie opada co to może być? Zawór n75? ostatnio wyczyściłem kierownice w turbo bo była zapieczona i sztanga lekko chodzi ale już nie opadnie nie wiem co może być przyczyną

Opublikowano

A wiec geometrie slabo wyczysciles i tnie dalej

Opublikowano

no wątpię trochę bo sprawdzałem po złożeniu i chodziła jak nowa

Opublikowano (edytowane)

no wątpię trochę bo sprawdzałem po złożeniu i chodziła jak nowa

zaznaczałeś położenie pierścienia, może odwrotnie go założyłeś ?

jednym z objawów będzie zamulony silnik

tutaj znalazłem szczegółowo opisany poradnik czyszczenia VNT

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=373199

Edytowane przez maniekaudia4
Opublikowano

złożyłem tak samo właśnie. Po złożeniu i odpaleniu sztanga podnosi się ale już nie opadnie oczywiście wszystko na biegu jałowym... Ale zauważyłem że jak doda się gazu sztanga podnosi się jeszcze troszkę wyżej i lekko opadnie a powinna całkiem raczej opaść


dzisiaj zauważyłem że prócz złym sterowaniem gruszką turbiny nie steruje w ogóle egr-em. sprawdziłem to w ten sposób że wyjąłem go całkiem zaślepiłem otwory specjalnymi zaślepkami z allegro wpiąłem wężyk do egr zapaliłem auto i nic. Podczas chodzenia na wolnych obrotach egr nie reaguje w ogóle nawet podczas dodawanie gazu a otworzy się dopiero jak zgaszę silnik i pozostaje w tej pozycji... Co to może być??? Padnięte zawory n75 i n18 czy pompa vacum do wymiany?


pomoże ktoś doświadczony z moim problemem???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...