RavMatrix997 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Witam ludziska, mam pytanie, mam nadzieję że pomożecie Tydzień temu jadąc autostradą zauważyłem, że auto nie może osiągnąć większej prędkości, jak 130km/h jednak, jadąć na pełnym gazie, były momenty, że auto dostawało doładowanie, i przyspieszało do 160km/h i zwalniało do 130 :/ Kupiłem kaabel vag, ogarnąłem program, zrobiłem skan na lapku, wyskoczył mi taki błąd : zrobiłem logi silnika, turbiny i przepływki, nie wiem czy dobrze, bo robiłem to pierwszy raz, zauważylem, że auto nie może osiągnąć 4 tyś obrotów http://przeklej.org/file/Nbo95A/LOG-01-001-003-011.csv Prosze o pomoc, czytałem kod błędu, tylko w sumie raz piszą o zaworku n75, raz o przepływce, nie wiem za co się zabrać, i czy mogę sam to ogarnac, czy dać mechaniorom którzy znając życie będą chcieli wymiane turbiny a nawet nie popatrzą, a turbina moim zdaniem zasysa dość konkretnie Licze na pomoc
maniekaudia4 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 po logu 011 widać, że turbo przeładowuje czyli winnym może być N75, sprawdzałeś szczelność wężyków ?tak poza tematem żeby logi w excelu były bardziej czytelne zrób tak otwierasz plik csv z logiem za pomoca exela zaznaczasz cala pierwsza kolumne bez pierwszej liniki (data) zakladka dane w exelu tekst jako kolumny wybieramy rozdzielany ograniczniki - wybieramy przecinek format danych w kolumnie - ogolny zakoncz
RavMatrix997 Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 Dzięki mistrzu, ogarnę to do jutra i dam znać jak tylko sprawdzę wężyki :/
maniekaudia4 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 sprawdź też czy sztanga turbiny pracuje poprawnie tutaj znalazłem 2 filmiki jak to wykonać vagiem
KrzysiekA4 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Sprawdź wąż przy klapie gaszącej,nawet go zdejmij i zobacz od wewnętrznej strony może być pęknięty
RavMatrix997 Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2015 Dzięki za pomoc, kolega wyżej miał racje, zacięła się kierownica turbiny Wyciągnąłem turbinę, wyczyściłem i śmiga Dzięki za pomoc
bobi8891 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 u mnie na biegu jałowym sztanga idzie do góry ale już nie opada co to może być? Zawór n75? ostatnio wyczyściłem kierownice w turbo bo była zapieczona i sztanga lekko chodzi ale już nie opadnie nie wiem co może być przyczyną
adifek Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 A wiec geometrie slabo wyczysciles i tnie dalej
bobi8891 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 no wątpię trochę bo sprawdzałem po złożeniu i chodziła jak nowa
maniekaudia4 Opublikowano 8 Czerwca 2015 Opublikowano 8 Czerwca 2015 (edytowane) no wątpię trochę bo sprawdzałem po złożeniu i chodziła jak nowa zaznaczałeś położenie pierścienia, może odwrotnie go założyłeś ? jednym z objawów będzie zamulony silnik tutaj znalazłem szczegółowo opisany poradnik czyszczenia VNT http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=373199 Edytowane 8 Czerwca 2015 przez maniekaudia4
bobi8891 Opublikowano 24 Czerwca 2015 Opublikowano 24 Czerwca 2015 złożyłem tak samo właśnie. Po złożeniu i odpaleniu sztanga podnosi się ale już nie opadnie oczywiście wszystko na biegu jałowym... Ale zauważyłem że jak doda się gazu sztanga podnosi się jeszcze troszkę wyżej i lekko opadnie a powinna całkiem raczej opaść dzisiaj zauważyłem że prócz złym sterowaniem gruszką turbiny nie steruje w ogóle egr-em. sprawdziłem to w ten sposób że wyjąłem go całkiem zaślepiłem otwory specjalnymi zaślepkami z allegro wpiąłem wężyk do egr zapaliłem auto i nic. Podczas chodzenia na wolnych obrotach egr nie reaguje w ogóle nawet podczas dodawanie gazu a otworzy się dopiero jak zgaszę silnik i pozostaje w tej pozycji... Co to może być??? Padnięte zawory n75 i n18 czy pompa vacum do wymiany? pomoże ktoś doświadczony z moim problemem???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się