elmer80 8 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Podejrzanie niska dawka na biegu jałowym - aż nierealna, bo powinno być ~5mg a nie 3. Nie masz objawów dziwnego odpalania na gorącym silniku ? Jak ten silnik pracuje w porównaniu do normalnych PD ? Twardziej ? Pali idealnie zarówno ciepły jak i zimny dużo lepiej niż AVF i na wolnych też ładnie chodzi. Wręcz miło w porównaniu do AVF który ma 375 tys.Czyżby dawka dla PD od 1.4 wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) Jeśli chodzi o PD to dziwna sprawa bo powinny być BQ a są FR!? Nie mam pewności jakie kiedyś były a ostatnio auto odwiedziło dwa warsztaty... dla pewnosci i z ciekawosci zerknalem w ETKE , w BMM byly tylko BQ ... Edytowane 18 Lutego 2015 przez spanky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Jeśli chodzi o PD to dziwna sprawa bo powinny być BQ a są FR!? Nie mam pewności jakie kiedyś były a ostatnio auto odwiedziło dwa warsztaty... dla pewnosci i z ciekawosci zerknalem w ETKE , w BMM byly tylko BQ ... Super...Spanky co radzisz jakie i skąd brać PD z myślą o GTB17 wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 pompki kup takie jakie powinny byc czyli BQ ... starcza do GTB17 tylko musisz sie upewnic ze co innego masz wsadzone ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 dobra zdejmę pokrywę jeszcze raz... masz godne polecenia źródło żeby kupić PD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Zrob zdjecie i wstaw ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 18 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Brak słów... Dobra jedna kwestia z bani... Teraz muszę sprawdzić pompę tandemowa czy daje odpowiednie ciśnienie paliwa. Zakładając że pompa kuleje to po wymianie i przywróceniu bipow do normy zostaje kwestia błędu 128. Na to ma zaradzić wymiana wiązki? Jeśli tak to w sobotę zamówię w ASO. wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 (edytowane) BQ Albo wiazka albo tandem pozostaje do sprawdzenia Edytowane 19 Lutego 2015 przez spanky Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 9 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 (edytowane) pompa sprawdzona - ciśnienie daje jak trzeba czyli zostaje wymiana wiązki PD? poniżej świeże logi PD http://vaglog.pl/log_207863.html dziś tj. 11.03 zmieniłem wiązkę na ori z aso. niestety nic się nie zmieniło nadal w 023 dużo na minusie a w z 018 wywala po przegazowaniu 128 na wszystkich PD STATYCZNE: Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_207988.html Edytowane 11 Marca 2015 przez elmer80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się