marcin0102 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Witam Jestem świeżo po nabyciu mojej audi avant 2001 b5. Jest to moje pierwsze audi, więc dopiero poznaje ten samochód. Problem pierwszy jaki napotkałem to ASR , mam włącznik ale przy naciskaniu nie ma żadnej reakcji nie zaświeca się żadna kontrolka. Próbowałem sprawdzić na oblodzonej nawierzchni ale nie zadziałało.Od razu napisze że abs działa bez zarzutu.
pawelwor Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Sprawdz w wyposazeniu czy w ogole masz ASR, czy ktoś sobie po prostu nie dołożył dla szpanu tego przycisku ;-)
damian12759 Opublikowano 17 Lutego 2015 Opublikowano 17 Lutego 2015 Witam Jestem świeżo po nabyciu mojej audi avant 2001 b5. Jest to moje pierwsze audi, więc dopiero poznaje ten samochód. Problem pierwszy jaki napotkałem to ASR , mam włącznik ale przy naciskaniu nie ma żadnej reakcji nie zaświeca się żadna kontrolka. Próbowałem sprawdzić na oblodzonej nawierzchni ale nie zadziałało.Od razu napisze że abs działa bez zarzutu. a przy włączeniu zapłonu zapala się kontrolka od ASR ? Jeśli nie to możliwe że ktoś włożył tylko przycisk dla bajeru (kolega kiedyś kupił tak auto z przyciskiem od klimy)
pieciajek Opublikowano 18 Lutego 2015 Opublikowano 18 Lutego 2015 Raczej na 90% jest bo ma kod ATJ czyli nieco mocniejsza na miutonach wersja 115 koni PD AJM. 1. Sprawdź czy guzik się podświetla jak reszta klawiszy na tunelu, 2. Sprawdź czt się zapala po przekręceniu stacyjki i gasnie razem z kontorlką ABS 3. Sprawdź czy przy kostce ABS-u pod maską ktoś nie grzebał. 4. Sprawdź jaki jest dokładnie nr na pompie ABS pewnie kończy sie nr ..... 111 a przzynajmniej powinno tak być (chyba że masz 6-biegów i quattro) 5. Podepnij vaga i zobacz czy na sterowniku nie ma jakiś błedów. 6. Masz audi z 2001 rok tzn że licznik powinien mieć białe podswietlenie i cyfrowy zegarek po lewej pod obrotomierzem. 7. Sprawdź czy licznik jest VDO czy JAEGER może jak ten drubi to w liczniku procek umiera i z tąd braki w sygnałach lampki. (JAEGER ma biały plastik od tyłu licznika, zobaczysz to jak zdejmiesz bok deski do skrzynki z bezpiecznikami i poświecisz latarka) No na tyle, jak sprawdzisz to pisz jak w punktach jest.
marcin0102 Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 1.Guzik wygląda na fabryczny normalnie się podświetla 2.Zapala się i gaśnie od razu kontrolka od ABS innej nie widać 3.nic takiego nie widać 4.5 biegów jedna os 5.Brak błędów 6.Licznik z białym podświetleniem z dodatkową temperaturą oleju i woltomierzem Mały szczegół: Fabrycznie w tej wersji był silnik 2.5 i tak mam w karcie pojazdu, poprzedni właściciel wymienił na 1.9 115 km bo naprawa 2.5 była nieopłacalna.
pieciajek Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Acha, czyli ABS jest jeszcze pewnie z 2,5. Mozesz mi podać nr czesci z pompy ABS pewnie się zaczyna na 3B0 a kończy na 111 i pewnie jest AM lub inna literka? Sprawdź jakie jest kodowanie sterownika ABS może trzeba tylko przekodować go na 4 cylindrowca z 6 cylindorwego.
marcin0102 Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Opublikowano 23 Lutego 2015 (edytowane) Acha, czyli ABS jest jeszcze pewnie z 2,5. Mozesz mi podać nr czesci z pompy ABS pewnie się zaczyna na 3B0 a kończy na 111 i pewnie jest AM lub inna literka? Sprawdź jakie jest kodowanie sterownika ABS może trzeba tylko przekodować go na 4 cylindrowca z 6 cylindorwego. A jak sprawdza się kodowanie przez kompa? nr pompy: 8E0 614 111 AH Edytowane 23 Lutego 2015 przez marcin0102
pieciajek Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Tutaj masz wszystko. Sprawdź jakie jest u Ciebie kodowanie a jakie powinno być. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288D%29_Brake_Electronics_%28Bosch_5.3_ABS/EDS/ASR/ESP%29
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się