Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T Anb dziwny problem do ogarnięcia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam na myśli te co podlaczasz do cewek.pisałeś mi coś o ciśnieniu mbar ze za niskie jest.czyli co mam sprawdzić? Regulator cisnienia paliwa?

Opublikowano

doladowanie, dziury w dolocie albo grucha/wg turba


tam nie ma duzego napiecia i ich sie nie wymienia jak w normalnych autach z kopulka, wiec o ile nie sa uszkodzone fizycznie to tam przepiecia raczej nie bedzie
predzej sprawdz pekniecia na samych cewkach i ich fajkach

Opublikowano

Oglądałeś logi moje? Turbo dobrze ponoć działa. Cewki inne są i nie są popękane.fajki? Hmm to coś długiego w Cewkach? Raczej jak zmieniałem to dobrze wyglądały.teraz pozostaje mi szukać dziur w dolocie. Tylko z tym jest problem bo fachowcy u mnie w okolicy nie potrafią sprawdzić szczelnościKompresorem ;# dziś jeden powiedział ze nie ma czasu na pierdoly

Opublikowano

to fajnych masz fachowcow, turbo wlasnie pompuje ciut mniej niz powinno ale mysle ze to generalnie gdzie indziej lezy problem

Opublikowano

N75?

Opublikowano

tez moze byc ale to wrozenie z fusow

Opublikowano

Dobra jak ogarnę coś to się odezwę.

nowy objaw! od 2 tys sie dzisiaj dusił :P nie chciał jechac

Jak zmierzyć ciśnienie paliwa,ktoś może wyjaśnić krok po kroku.

Gdzie wpiąć manometr ile gazu dać itd

no zmierzylem cisninie i całe 3.5 bara :D

Opublikowano

malo

Opublikowano

Może to brak paliwa Szarpka jest ale pompa nowa. Ogarnę regulator bo na 5 tys obr było 3.5 max

Opublikowano

ale czasy wtryskow masz znacznie dluzsze? jaka pompe paliwa kupiles?

Opublikowano (edytowane)

Właśnie nie mam, jakaś damora czy coś takiego. 400 zl

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

kurde to bida juz lepiej uzywke kupic niz jakies nie ori badziewie ktore czesto od nowosci juz nie dziala poprawnie

to samo jest z napinaczami lancuszka, pompa oleju w tych silnikach

Opublikowano

Źle mierzone bo na postoju

Dobra.mam dość meczarni. Auto oddaje w ręce gregora na kilka dni bądź ile będzie trzeba

Opublikowano

w końcu dobry ruch gregor to ogarnie

Opublikowano

Mialem pisac czego do gregora10 nie dajesz , teraz skoncza sie wydatki nerwy i wrozenie z fusów

Opublikowano (edytowane)

dopiero za tydz zawoze auto takze troche czasu jeszcze trzeba poczekac


auto oficjalnie u grzeska,dopiero wrocilem do domiu.Masakra od 9.30 . kawal drogi :P 750 km w obie .Jeszcze dziewczyna na autostardzie sie zgubila

Gregor mowił ze turbo bardzo dobrze reaguje.Nie brakuje mocy temu samochodowi,lecz gruba sprawa bedzie z tymi szarpkami,bo wczoraj tylko raz szarpla i jak testowalismy to potem nie chcial,a wrecz odwrotnie zapier**** .

Edytowane przez hunter91
Opublikowano (edytowane)

nadal nie jeszcze.bede dzis dzwonic bo nie ukrywam,auto potrzebne.
Szczerze to straciłem wiarę juz w naprawę tego samochodu.
Gregor to profesjonalista ale ten przypadek jest tak ze tak powiem chory ze jak szarpnie to raz a potem przez długi czas cisza i można wymieniać do woli.
Nie wiem o co kaman ale znajomy w anb ma to samo dokładnie

edit :
Auto przejrzane wzdłuż i w szerz. Zostały dosłownie dwie rzeczy do sprawdzenia,podmiany. Komputer,ktory juz jest zamowiony jak i przepustica,ale to odpada raczej.No ale tylko to zostalo

kompresja 12


Prawdopodobnie rozwiązany!!! ;-) Edytowane przez hunter91
Opublikowano

przepustnica predzej

Opublikowano

Juz chyba problem ogarnięty.Komp do wwymiany.Gregor podmienil ecu i gitara. Śmiga

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...