vvalery Opublikowano 26 Marca 2022 Opublikowano 26 Marca 2022 Mi mieliło i mogłem czekać do usłanej śmierci. Poradzono mi zrobić reset MMI i poszło. Otrzymując kod powinien on być już sparowany z samochodem, Maila miałem komercyjnego, to nie problem.
Greg_Gregovic Opublikowano 27 Marca 2022 Opublikowano 27 Marca 2022 21 godzin temu, vvalery napisał: Mi mieliło i mogłem czekać do usłanej śmierci. Poradzono mi zrobić reset MMI i poszło. Otrzymując kod powinien on być już sparowany z samochodem, Maila miałem komercyjnego, to nie problem. Niestety nie loguje dalej, jedyny plus że jest już normalne okno do logowania i ustawienia użytkownika głównego ale po wpisaniu email i Vehicle CODE, wyskakuje komunikat "proszę czekać" i po 15 sek wywala błąd. Resetowanie MMI nie pomaga ... nie mam pojęcia o co może tu chodzić ... ?♂️?♂️?♂️
vvalery Opublikowano 28 Marca 2022 Opublikowano 28 Marca 2022 10 godzin temu, Greg_Gregovic napisał: Niestety nie loguje dalej, jedyny plus że jest już normalne okno do logowania i ustawienia użytkownika głównego ale po wpisaniu email i Vehicle CODE, wyskakuje komunikat "proszę czekać" i po 15 sek wywala błąd. Resetowanie MMI nie pomaga ... nie mam pojęcia o co może tu chodzić ... ?♂️?♂️?♂️ Napisz albo zadzwoń na infolinię Audi. Oni naprawdę coś pomagają i raczej nie zlewają klienta. Miałem z nimi doczynienia kilka razy i zachowywali się na prawdę w porządku. 1
Greg_Gregovic Opublikowano 29 Marca 2022 Opublikowano 29 Marca 2022 W dniu 28.03.2022 o 08:18, vvalery napisał: Napisz albo zadzwoń na infolinię Audi. Oni naprawdę coś pomagają i raczej nie zlewają klienta. Miałem z nimi doczynienia kilka razy i zachowywali się na prawdę w porządku. Mam nr na 0800 ... ale tam się nie mogę połączyć ... są jakieś inne może ?
vvalery Opublikowano 30 Marca 2022 Opublikowano 30 Marca 2022 17 godzin temu, Greg_Gregovic napisał: Mam nr na 0800 ... ale tam się nie mogę połączyć ... są jakieś inne może ? tel. 8001216780 mail: [email protected] Spróbuj napisać maila i poproś ewentualnie o kontakt telefoniczny podając swój numer telefonu.
Greg_Gregovic Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 W dniu 30.03.2022 o 07:36, vvalery napisał: tel. 8001216780 mail: [email protected] Spróbuj napisać maila i poproś ewentualnie o kontakt telefoniczny podając swój numer telefonu. Faktycznie, napisałem email i odpowiedź przyszła bardzo szybko. Niestety, z dobrych informacji to tyle ... "... Uprzejmie informujemy, że niestety nie posiadamy wglądu w systemie w parametry samochodu spoza rynku europejskiego. Informujemy, iż komunikacja z wbudowaną kartą SIM zapewnioną przez rynek amerykański odpowiedzialną za funkcjonowanie usług Audi connect, niestety nie będzie możliwa na rynku europejskim. Niestety nie jesteśmy w stanie wykonać dalszej analizy Pana zgłoszenia, dotyczącego nominacji użytkownika głównego oraz funkcjonowania usług Audi connect. Prosimy o konsultacje z Pańskim preferowanym dealerem Audi, ponieważ pojazd wymaga bezpośredniej ingerencji, aby przedstawić odpowiednie rozwiązanie (ewentualna konfiguracja na rynek europejski)..." Macie może jakieś pomysły ? Jestem w 99,9% przekonany, że samochód jest dostosowany do rynku europejskiego. Gdzie tu można podjechać, żeby ktoś kompetentny się tym zajął i posprawdzał wszystko. W ASO raczej nie liczył bym na taką usługę ... chociaż może się mylę ... pzdr G
H4mm3R Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 10 minut temu, Greg_Gregovic napisał: Faktycznie, napisałem email i odpowiedź przyszła bardzo szybko. Niestety, z dobrych informacji to tyle ... "... Uprzejmie informujemy, że niestety nie posiadamy wglądu w systemie w parametry samochodu spoza rynku europejskiego. Informujemy, iż komunikacja z wbudowaną kartą SIM zapewnioną przez rynek amerykański odpowiedzialną za funkcjonowanie usług Audi connect, niestety nie będzie możliwa na rynku europejskim. Niestety nie jesteśmy w stanie wykonać dalszej analizy Pana zgłoszenia, dotyczącego nominacji użytkownika głównego oraz funkcjonowania usług Audi connect. Prosimy o konsultacje z Pańskim preferowanym dealerem Audi, ponieważ pojazd wymaga bezpośredniej ingerencji, aby przedstawić odpowiednie rozwiązanie (ewentualna konfiguracja na rynek europejski)..." Macie może jakieś pomysły ? Jestem w 99,9% przekonany, że samochód jest dostosowany do rynku europejskiego. Gdzie tu można podjechać, żeby ktoś kompetentny się tym zajął i posprawdzał wszystko. W ASO raczej nie liczył bym na taką usługę ... chociaż może się mylę ... pzdr G Wymiana MIB na taki z rynku EU...
vvalery Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 Godzinę temu, Greg_Gregovic napisał: Faktycznie, napisałem email i odpowiedź przyszła bardzo szybko. Niestety, z dobrych informacji to tyle ... "... Uprzejmie informujemy, że niestety nie posiadamy wglądu w systemie w parametry samochodu spoza rynku europejskiego. Informujemy, iż komunikacja z wbudowaną kartą SIM zapewnioną przez rynek amerykański odpowiedzialną za funkcjonowanie usług Audi connect, niestety nie będzie możliwa na rynku europejskim. Niestety nie jesteśmy w stanie wykonać dalszej analizy Pana zgłoszenia, dotyczącego nominacji użytkownika głównego oraz funkcjonowania usług Audi connect. Prosimy o konsultacje z Pańskim preferowanym dealerem Audi, ponieważ pojazd wymaga bezpośredniej ingerencji, aby przedstawić odpowiednie rozwiązanie (ewentualna konfiguracja na rynek europejski)..." Macie może jakieś pomysły ? Jestem w 99,9% przekonany, że samochód jest dostosowany do rynku europejskiego. Gdzie tu można podjechać, żeby ktoś kompetentny się tym zajął i posprawdzał wszystko. W ASO raczej nie liczył bym na taką usługę ... chociaż może się mylę ... pzdr G Napisz do WRC Laguna. Grzesiek ogarnia takie Rzeczy i jakby coś nie masz daleko do Rzeszowa :-)
Greg_Gregovic Opublikowano 31 Marca 2022 Opublikowano 31 Marca 2022 1 minutę temu, vvalery napisał: Napisz do WRC Laguna. Grzesiek ogarnia takie Rzeczy i jakby coś nie masz daleko do Rzeszowa :-) tak właśnie myślałem żeby się odezwać do niego, niech posprawdza wszystko i wtedy będzie wiadomo o co kamon, a faktycznie do Rzeszowa z Lublina niedaleko a teraz jeszcze po "nowej krajówce" ;-)
Deniro Opublikowano 4 Kwietnia 2022 Opublikowano 4 Kwietnia 2022 aktywuje audi connect w aucie z usa priv
Muskel1 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 (edytowane) Mam to samo ale po ponownym uruchomieniu aplikacji pokazuje, że jednak zaktualizowało. Uruchomienie ogrzewania postojowego oraz zamykanie i otwieranie auta działa poprawnie. Edytowane 7 Kwietnia 2022 przez Muskel1
RaV22K Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 (edytowane) Jak byście nie mieli kodu głównego użytkownika to byście go radzili dokupić czy raczej kasa zmarnowana ? Edytowane 1 Listopada 2023 przez RaV22K
Muskel1 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 Opublikowano 7 Kwietnia 2022 8 minut temu, RaV22K napisał: Jak byście nie mieli kodu głównego użytkownika to byście kog radzili dokupić czy raczej kasa zmarnowana ? Zależy od wyposażenia auta. Jeżeli masz moduł przywoływania pomocy eCall/bCall i ogrzewanie postojowe to możesz dzięki tej aplikacji sterować ogrzewaniem postojowym oraz zamykać i otwierać auto. Jeżeli nie masz tego wyposażenia to moim zdaniem nie warto. 1
Muskel1 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 22 godziny temu, vvalery napisał: Od tygodnia takie klocki: Dzisiaj działa normalnie. 1
vvalery Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Zgadza się, dzisiaj wszystko poszło od strzału, bez problemów.
RaV22K Opublikowano 8 Kwietnia 2022 Opublikowano 8 Kwietnia 2022 W dniu 7.04.2022 o 21:12, Muskel1 napisał: Zależy od wyposażenia auta. Jeżeli masz moduł przywoływania pomocy eCall/bCall i ogrzewanie postojowe to możesz dzięki tej aplikacji sterować ogrzewaniem postojowym oraz zamykać i otwierać auto. Jeżeli nie masz tego wyposażenia to moim zdaniem nie warto. Ogrzewania nie mam reszta jest. Pytanie czy na codziennie z tego korzystacie czy tylko fajny bajer ?
Muskel1 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Prawie codziennie. Spraedzam czy auto zamknięte
vvalery Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Opublikowano 9 Kwietnia 2022 Ja natomiast bardzo rzadko, bo nie mam ogrzewania. Ale raz w górach zostawiłem auto otwarte i zamknąłem telefonem. Może dla jednego razu warto. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się