cezary.kmiec Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 Witam mam problem z moim Audi a4 b5 1.9TDI 110KM parę dni temu zabrakło mi paliwa .Auto zostało zalane i odpaliło po 20min .Problem polegał na tym że nie wlałem paliwa do filtra i tak długo trwało odpalanie ale nie mogłem tego zrobić poniewważ stałem na ruchliwej drodze .Do rzeczy dziś jechałem do pracy i auto zgasło próbowałem odpalić przez jakieś 3 minuty i auto zapaliło przejechałem kolejne 5km i auto kolejny raz zgasło.Ponownie próbowałem odpalić kręciłem 3min po czym kilka razy zapłonem pod pompowałem i auto w końcu odpaliło . Po tym przejechałem bez problemu 15 km dojechałem do domu odkręciłem filtr paliwa i nie zauważyłem nic niepokojącego wylałem czystą ropę.Nie mam pojęcia gdzie jest problem ??? proszę o pomoc dodam jeszcze tylko że od czasu kiedy zabrakło paliwa do dziś nie było żadnych problemów a minęło 5 dni zrobiłem ponad 500km .Zauważyłem jeszcze że od czasu do czasu świeci się na okrągło kontrolka podgrzewania świec jak zgaszę silnik i odpalę ponownie to gaśnie to też dzieje się od 5 dni.Jestem nowicjuszem i na forum i mam nadzieję że mnie zaraz nie zhejtujecie Czy uważacie że powinienem zacząć od smoka w baku?
darek995 Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 a lewe powietrze które dostaje się do przewodów paliwowych? jakaś nieszczelność.
cezary.kmiec Opublikowano 20 Lutego 2015 Autor Opublikowano 20 Lutego 2015 a lewe powietrze które dostaje się do przewodów paliwowych? jakaś nieszczelność.Cześć słuchaj zmieniłem filtr zalałem ropą zakręciłem no i "odpukać" jakoś jeździ bez zarzutów. Miałem w planach demontaż smoka ale kolega mechanik mi doradził mówiąc że to bez sensu bo i tak tam nic nie znajdę
maciucha512 Opublikowano 22 Lutego 2015 Opublikowano 22 Lutego 2015 Jak masz podejrzenie lewego powietrza to zamień któryś z gumowych wężyków przy filtrze paliwa (najlepiej za filtrem) na wężyk przezroczysty. Pojeździj trochę i obserwuj czy pojawiać się będą bąbelki powietrza. Chociaż nie wydaję mi się, że wóz może tak się zapowietrzyć, że zgaśnie podczas jazdy, a kilka minut później pojedzie, chociaż mylić się mogę. Dobrze by było podpiąć się vagiem i sprawdzić co za błąd się pojawia (związane z sprężynką).
cezary.kmiec Opublikowano 22 Lutego 2015 Autor Opublikowano 22 Lutego 2015 (edytowane) Jak masz podejrzenie lewego powietrza to zamień któryś z gumowych wężyków przy filtrze paliwa (najlepiej za filtrem) na wężyk przezroczysty. Pojeździj trochę i obserwuj czy pojawiać się będą bąbelki powietrza. Chociaż nie wydaję mi się, że wóz może tak się zapowietrzyć, że zgaśnie podczas jazdy, a kilka minut później pojedzie, chociaż mylić się mogę. Dobrze by było podpiąć się vagiem i sprawdzić co za błąd się pojawia (związane z sprężynką).wiesz co jak wymieniałem ten filtr to wszystko podokrecalem i odpukać naradzie żadnych problemów zastanawiam się czy to może tez być wina tego że rura od interkulera była sztukowana i od czasu do czasu przy 2tys obrotów odołączyło mi turbo ale żeby od tego zgasła tak nagle to pierwszy raz.Jadę za parę dni podpiąć się pod komputer i będziemy szukać co i jak. Edytowane 22 Lutego 2015 przez cezary.kmiec
piotrsob1 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Kup parę metrów tekalanu fi 8mm, filterek od malucha , pół metra elastycznego przewodu paliwowego i podepnij paliwo z bańki postawionej pod nogami pasażera, prosto do pompy wtryskowej Jak pojeździsz tak trochę, to będziesz wiedział, czy problemu szukać przed, czy w pompie wtryskowej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się