basso66 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem wyciek płynu do spryskiwaczy - płyn wyciekał na wysokości zbiorniczka płynu i był widoczny w postaci sporych zacieków na progu w miejscu łączenia z dolną częścią błotniaka. Zamierzałem "podejść" do zagadnienia jak się zrobi cieplej choć niestety zdaję sobie sprawę że taki płyn obojętny dla stanu karoserii nie jest. Niestety jednak ku mojemu przerażeniu zauważyłem ostatnio mokrą plamę pod dywanikiem gumowym kierowcy od strony przedniego słupka :-( Proszę o podpowiedzi co może być tego powodem, jak się do tego zabrać i co ewentualnie zawczasu zakupić do ewentualnej wymiany (pompkę...?) Dodaj, że spryskiwacze zarówno przodu jak i tyłu (avant) działają. Czy to nieszczelność samego wężyka na króćcu pompki? spotkał się ktoś z Kolegów z taką awarią. Obawiał się że za chwilę, w tych zimowych temperaturach, zacznie mi gnić podłoga:-( Proszę o pomoc, schematy, rysunki itp. Pzdr
jacek70 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Odnośnie pompki to możliwe że nie trzyma oring przy pompce. Może być też nieszczelność na połączeniu wężyków. Nie podałeś co za ciecz masz pod dywanem płyn czy zwykłą wodę. Jeśli wodę to sprawdź odprowadzenie wody na podszybiu . Może zatkane kanały?
basso66 Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Opublikowano 25 Lutego 2015 Odnośnie pompki to możliwe że nie trzyma oring przy pompce. Może być też nieszczelność na połączeniu wężyków. Nie podałeś co za ciecz masz pod dywanem płyn czy zwykłą wodę. Jeśli wodę to sprawdź odprowadzenie wody na podszybiu . Może zatkane kanały?A jak sprawdzić te kanały...? Odnośnie pompki to możliwe że nie trzyma oring przy pompce. Może być też nieszczelność na połączeniu wężyków. Nie podałeś co za ciecz masz pod dywanem płyn czy zwykłą wodę. Jeśli wodę to sprawdź odprowadzenie wody na podszybiu . Może zatkane kanały?A jak sprawdzić te kanały...? Podpowie ktoś z Kolegów...?
Hadzi78 Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Odnośnie pompki to możliwe że nie trzyma oring przy pompce. Może być też nieszczelność na połączeniu wężyków. Nie podałeś co za ciecz masz pod dywanem płyn czy zwykłą wodę. Jeśli wodę to sprawdź odprowadzenie wody na podszybiu . Może zatkane kanały?A jak sprawdzić te kanały...? Odnośnie pompki to możliwe że nie trzyma oring przy pompce. Może być też nieszczelność na połączeniu wężyków. Nie podałeś co za ciecz masz pod dywanem płyn czy zwykłą wodę. Jeśli wodę to sprawdź odprowadzenie wody na podszybiu . Może zatkane kanały?A jak sprawdzić te kanały...? Podpowie ktoś z Kolegów...? Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem wyciek płynu do spryskiwaczy - płyn wyciekał na wysokości zbiorniczka płynu i był widoczny w postaci sporych zacieków na progu w miejscu łączenia z dolną częścią błotniaka. Zamierzałem "podejść" do zagadnienia jak się zrobi cieplej choć niestety zdaję sobie sprawę że taki płyn obojętny dla stanu karoserii nie jest. Niestety jednak ku mojemu przerażeniu zauważyłem ostatnio mokrą plamę pod dywanikiem gumowym kierowcy od strony przedniego słupka :-( Proszę o podpowiedzi co może być tego powodem, jak się do tego zabrać i co ewentualnie zawczasu zakupić do ewentualnej wymiany (pompkę...?) Dodaj, że spryskiwacze zarówno przodu jak i tyłu (avant) działają. Czy to nieszczelność samego wężyka na króćcu pompki? spotkał się ktoś z Kolegów z taką awarią. Obawiał się że za chwilę, w tych zimowych temperaturach, zacznie mi gnić podłoga:-( Proszę o pomoc, schematy, rysunki itp. Pzdr Mam ten sam problem od 2 dni- tzn. mokry lewy próg przy kole i kapiący płyn. Dodam, ze mam też spryskiwacze xenonów.Czy ktoś rozwiązał ten problem- tzn. wiem, ze na pewno coś cieknie- tylko co jest najczęstszą przyczyną- pompka, oring, czy może coś na łączeniu zbiorniczków- chciałbym kupić najpierw graty,a potem rozkręcać. Może kolega basso66 się wypowie jak to u niego wyglądało. Może ktoś ma jakieś rysunki?
pinki192 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 W dniu 21.03.2016 o 08:04, Hadzi78 napisał: Mam ten sam problem od 2 dni- tzn. mokry lewy próg przy kole i kapiący płyn. Dodam, ze mam też spryskiwacze xenonów.Czy ktoś rozwiązał ten problem- tzn. wiem, ze na pewno coś cieknie- tylko co jest najczęstszą przyczyną- pompka, oring, czy może coś na łączeniu zbiorniczków- chciałbym kupić najpierw graty,a potem rozkręcać. Może kolega basso66 się wypowie jak to u niego wyglądało. Może ktoś ma jakieś rysunki? Trochę odgrzewam, ale czy rozwiązałeś może problem ?? Również kapie mi przy kole. Pozdrawiam
duzy616 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 57 minut temu, pinki192 napisał: Trochę odgrzewam, ale czy rozwiązałeś może problem ?? Również kapie mi przy kole. Pozdrawiam Zdejmij nadkole, tam idą przewody do reflektorów.
pinki192 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 1 godzinę temu, duzy616 napisał: Zdejmij nadkole, tam idą przewody do reflektorów. U Ciebie ciekło z przewodów?? Myślałem że to pompka może puszczać.
duzy616 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Kiedyś miałem w a4 b8 że jak psikałem na reflektory to ciekło w lewym nadkolu. Okazało się że na złączce węże się rozłączyły.
pinki192 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 5 minut temu, duzy616 napisał: Kiedyś miałem w a4 b8 że jak psikałem na reflektory to ciekło w lewym nadkolu. Okazało się że na złączce węże się rozłączyły. Mam jeszcze jedno pytanie. Dziś na postoju z zapalonym światłami pryskałem na szybę kilka razy ale ani razu nie uruchomiły się spryski reflektorów. Co jaki czas się one załączają??? Psikałem kilka razy, dłuższa chwile.
duzy616 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 8 minut temu, pinki192 napisał: Mam jeszcze jedno pytanie. Dziś na postoju z zapalonym światłami pryskałem na szybę kilka razy ale ani razu nie uruchomiły się spryski reflektorów. Co jaki czas się one załączają??? Psikałem kilka razy, dłuższa chwile. A nie cieknął właśnie wtedy płyn po nadkolu, u mnie tak było. Spryski załączają się chyba co piąte naciśnięcie spryskiwacza (oczywiście jak nie masz nic pozamieniane za pomocą VCDS) Acha światła mijania włączone. Najlepiej włączyć światła mijania pokrętłem i wtedy za pierwszym naciśnięciem musi spryskać lampy.
pinki192 Opublikowano 17 Grudnia 2020 Opublikowano 17 Grudnia 2020 (edytowane) 14 minut temu, duzy616 napisał: A nie cieknął właśnie wtedy płyn po nadkolu, u mnie tak było. Spryski załączają się chyba co piąte naciśnięcie spryskiwacza (oczywiście jak nie masz nic pozamieniane za pomocą VCDS) Acha światła mijania włączone. Najlepiej włączyć światła mijania pokrętłem i wtedy za pierwszym naciśnięciem musi spryskać lampy. Właśnie cieknie przy nadkolu. Ale za kołem tam gdzie zniorniczek płynu Edytowane 17 Grudnia 2020 przez pinki192
duzy616 Opublikowano 18 Grudnia 2020 Opublikowano 18 Grudnia 2020 11 godzin temu, pinki192 napisał: Właśnie cieknie przy nadkolu. Ale za kołem tam gdzie zniorniczek płynu Miałem dokładnie to samo. Musisz zdjąć nadkole.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się