Skocz do zawartości
IGNOROWANY

kontrolka oli pressure


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

dzis w czasie podróży A4 B7 na autostradzie (prędkość znaczna :-) zaświeciła się kontrolka oil pressure

po zatrzymaniu auta, zgaszeniu i ponownym odpaleniu jest ok

proszę o opinie

Opublikowano

A na bagnecie ile masz oleju ?? Może przy wysokich obrotach jak zaciąga olej do smarowania wszystkiego zaczyna go brakować przy czujniku ? Po zmniejszeniu obrotów olej wrócił na swoje miejsce i czujnik wskazywał ok

Opublikowano

Poziom oleju to jedno ,a drugie to jaki masz olej. Może być też smok do czyszczenia.

Opublikowano

oil pressure to informacja o niedostatecznym ciśnieniu a nie ilości.

Proponuje sprawdzić u mechanika ciśnienie oleju na mocno rozgrzanym silniku. Jeśli będzie w normie to może zawodzi czujnik ciśnienia.

Opublikowano

tak jak kolega pisze zmierz ciśnienie, i micha w dól sprawdź pompę ze smokiem , ewentualnie czujnik przy filtrze olejowym i ten kabelek. Nie czekaj zbyt dlugo tym ;)

Opublikowano

witam

dzis w czasie podróży A4 B7 na autostradzie (prędkość znaczna :-) zaświeciła się kontrolka oil pressure

po zatrzymaniu auta, zgaszeniu i ponownym odpaleniu jest ok

proszę o opinie

najpewniej sitko smoka zaklejone.micha w dół i czyszczenie,a do tego czasu nie pałuj auta

Opublikowano

Jakieś wieści, coś wiadomo?

Opublikowano

Czesc.

Dzis wyskoczyl mi podobny problem, mam uszkodzony czujnik to wiem i raz na jakis czas wyskakiwalo mi na fisie pomaranczowe ostrzezenie blad czujnika oleju, badz niski poziom, mimo ze olej jest. Stwierdzilem, ze poczekam z wymiana czujnika do wymiany oleju, ale dzis wyskoczylo mi czerwone ostrzezenie z ikonka smarownicy, gdy klikam check na tacho pisze aby zgasic silnik i sprawdzic poziom.

Teraz moje pytanie, czym rozni sie czerwone od pomaranczowego ostrzezenia?

Od czasu gdy pojawila sie kontrolka samochodu juz nie uzywalem, sensor i oleje juz do mnie leca, jakichkolwiek spadkow mocy nie odczulem.

Jako, ze wole dmuchac na zimne nie bede uzywal samochodu dopoki nowe graty nie dojda, przy okazji sciagne miche i wyczyszcze smoka, jakies wskazowki co do czyszczenia, czym najlepiej?

Oraz czy miske musze pozniej ponownie osadzic na jakims silikonie wysoko temperaturowym, czy zwykly uszczelniajacy zda egzamin?

Pozdrawiam

Opublikowano

Czerwone ostrzeżenie z oliwiarką to informacja o braku lub zbyt niskim ciśnieniu oleju. Koniecznie trzeba sprawdzić manometrem ciśnienie oleju.

Opublikowano

Tak tez myslalem, ze chodzi o cisnienie a nie stan oleju. Dlaczego wiec fis kaze mi zgasic silnik i sprawdzic poziom oleju?

Sadze, ze gdyby nie bylo cisnienia to silnik bym juz wykonczyl bo jakies 5km zrobilem po zaswieceniu kontrolki. Licze na to, ze smok bedzie przytkany, ale bez sprawdzenia cisnienia sie raczej nie obejdzie.

Jaka wartosc cisnienia jest poprawna dla silnika avj?

Opublikowano

Przyczyną braku ciśnienia może być brak oleju ;) i pewnie stąd ta informacja na fisie

Ostatnio u mechanika widziałem dokumentacje naprawcza z aso i tam dla mego silnika (BFB) było napisane że olej rozgrzany do 80stopni i przy 2000obr minimum 1.6bara.

U mnie jak mierzyłem ostatnio to było 1,2bara na wolnych i 2,8bara przy 2000obr.

Opublikowano

Ok. Dzieki za info ;)

A co do skladania miski i czyszczeniu smoka ktos cos?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...