pimalwalcz Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 witam dzis w czasie podróży A4 B7 na autostradzie (prędkość znaczna :-) zaświeciła się kontrolka oil pressure po zatrzymaniu auta, zgaszeniu i ponownym odpaleniu jest ok proszę o opinie
syn_szefa Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 A na bagnecie ile masz oleju ?? Może przy wysokich obrotach jak zaciąga olej do smarowania wszystkiego zaczyna go brakować przy czujniku ? Po zmniejszeniu obrotów olej wrócił na swoje miejsce i czujnik wskazywał ok
jacek70 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 Poziom oleju to jedno ,a drugie to jaki masz olej. Może być też smok do czyszczenia.
radko123 Opublikowano 21 Lutego 2015 Opublikowano 21 Lutego 2015 oil pressure to informacja o niedostatecznym ciśnieniu a nie ilości. Proponuje sprawdzić u mechanika ciśnienie oleju na mocno rozgrzanym silniku. Jeśli będzie w normie to może zawodzi czujnik ciśnienia.
gajtas Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 tak jak kolega pisze zmierz ciśnienie, i micha w dól sprawdź pompę ze smokiem , ewentualnie czujnik przy filtrze olejowym i ten kabelek. Nie czekaj zbyt dlugo tym
Rabbi Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 witam dzis w czasie podróży A4 B7 na autostradzie (prędkość znaczna :-) zaświeciła się kontrolka oil pressure po zatrzymaniu auta, zgaszeniu i ponownym odpaleniu jest ok proszę o opinie najpewniej sitko smoka zaklejone.micha w dół i czyszczenie,a do tego czasu nie pałuj auta
nero6 Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Czesc. Dzis wyskoczyl mi podobny problem, mam uszkodzony czujnik to wiem i raz na jakis czas wyskakiwalo mi na fisie pomaranczowe ostrzezenie blad czujnika oleju, badz niski poziom, mimo ze olej jest. Stwierdzilem, ze poczekam z wymiana czujnika do wymiany oleju, ale dzis wyskoczylo mi czerwone ostrzezenie z ikonka smarownicy, gdy klikam check na tacho pisze aby zgasic silnik i sprawdzic poziom. Teraz moje pytanie, czym rozni sie czerwone od pomaranczowego ostrzezenia? Od czasu gdy pojawila sie kontrolka samochodu juz nie uzywalem, sensor i oleje juz do mnie leca, jakichkolwiek spadkow mocy nie odczulem. Jako, ze wole dmuchac na zimne nie bede uzywal samochodu dopoki nowe graty nie dojda, przy okazji sciagne miche i wyczyszcze smoka, jakies wskazowki co do czyszczenia, czym najlepiej? Oraz czy miske musze pozniej ponownie osadzic na jakims silikonie wysoko temperaturowym, czy zwykly uszczelniajacy zda egzamin? Pozdrawiam
radko123 Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Czerwone ostrzeżenie z oliwiarką to informacja o braku lub zbyt niskim ciśnieniu oleju. Koniecznie trzeba sprawdzić manometrem ciśnienie oleju.
nero6 Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Tak tez myslalem, ze chodzi o cisnienie a nie stan oleju. Dlaczego wiec fis kaze mi zgasic silnik i sprawdzic poziom oleju? Sadze, ze gdyby nie bylo cisnienia to silnik bym juz wykonczyl bo jakies 5km zrobilem po zaswieceniu kontrolki. Licze na to, ze smok bedzie przytkany, ale bez sprawdzenia cisnienia sie raczej nie obejdzie. Jaka wartosc cisnienia jest poprawna dla silnika avj?
radko123 Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Przyczyną braku ciśnienia może być brak oleju i pewnie stąd ta informacja na fisie Ostatnio u mechanika widziałem dokumentacje naprawcza z aso i tam dla mego silnika (BFB) było napisane że olej rozgrzany do 80stopni i przy 2000obr minimum 1.6bara. U mnie jak mierzyłem ostatnio to było 1,2bara na wolnych i 2,8bara przy 2000obr.
nero6 Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Ok. Dzieki za info A co do skladania miski i czyszczeniu smoka ktos cos?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się