Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 575 po czyszczeniu turbiny


MASA81

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie dzisiaj zabrałem się za turbinę bo zaczęła się wieszać i wyrzuciłem katalizator. Po skręceniu wszystkiego jazda próbna a tu zonk na czwartym i piątym biegu brak mocy jak bym jechał zwykłym dieslem. Podłączyłem Vag'a i wyskakuje błąd 575 po skasowaniu natychmiast wraca ten sam błąd. Coś źle złożyłem w turbine czy coś z podciśnieniem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety w afn można żle założyć pierścień i będzie wtedy przeładowywało. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety w afn można żle założyć pierścień i będzie wtedy przeładowywało. :naughty:

Co masz na myśli źle założony pierścień? Przed demontażem oznaczylem sobie położenie i górę pierścienia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle założony pierścień będzie powodował przeładowanie przy 3000-3200rpm

Tak jak napisał kolega wyżej, w afn'ach były montowane turbiny różniące się nieco geometrią (jeśli ktoś chce mogę podać różnice i fotki)

Dobrze złożone turbo: http://images45.fotosik.pl/498/ef386afa418bd3c6.jpg

Niepoprawnie złożona: (środek geometrii powinien zostać obrócony tak żeby otwór przy śrubie na torxa był bliżej łączenia turbiny do kolektora wydechowego)

http://images39.fotosik.pl/481/8cf844a26fa7cf89med.jpg

Na co zwracać uwagę opisałem na tym foto: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/e5815594daec19d7.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób log dynamiczny grupy 11 z odpiętym wężykiem od gruszki i będzie zaraz wiadomo czy turbo źle poskładane czy problem leży gdzie indziej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli w poniedziałek ponowna rozbiórka dzięki panowie. Jeszcze mam takie pytanie czy po wykasowaniu tego błędu na wolnych obrotach znów będzie powracał nie dotykając nawet gazu tzn na wolnych obrotach juz będzie przeładowywała turbina?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wolnych obrotach nie będzie przeładowywać.

Źle założony pierścień powoduje że przy wysokich obrotach łopatki nie potrafią się odpowiednio domknąć żeby wirnik turbiny spowolnił aby nie spowodować przeładowania

Przed zabraniem sie ponownie za turbinę zrób log o który Cie prosi mantix.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten błąd objawia się trybem awaryjnym. Z trybu awaryjnego wychodzisz gasząc motor i odpalając na nowo, jednakże sam błąd 0575 musisz wykasować vagiem, ale czy on jest skasowany czy nie to żadnego znaczenia nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właśnie że u mnie po wykasowaniu tego błędu na wolnych obrotach błąd natychmiast powraca a nie po jeździe tak jakby na wolnych obrotach już przeładowywała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz podłączony N75? Sztanga w BS 011 pracuje?

U Ciebie nie obsługuje BS 011, teraz zauważyłem , że masz 96 :kwasny:

Edytowane przez mantix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak odpalasz auto niech druga osoba zobaczy czy grucha wciąga sztangę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po złożeniu turbo, kiedy masz je jeszcze w rękach, trzeba sprawdzić jak chodzi ramię od łopatek (to, do którego podłączona jest grucha). Ramię to powinno chodzić leciuteńko jak zefirek. Pomijając błędnie złożone turbo sprawdź czy nie przeoczyłeś czegoś przy składaniu wozu - węże podciśnienia, może przy N75, może przy filtrze powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany wyskoczył wężyk od podciśnienia przy N75

mam tylko pytanie dlaczego w vag'u w bloku pomiarowym 011 nie mogę zrobić testu sztangi turbiny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tym bardziej że wszystkomiałem oznaczone co gdzie przychodzi a w środku jest ten wodzik i boleć wiec by się nie zeszła ale problem rozwiązany wiec się ciesze że nie musiałem jej drug raz wyciągać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ze okazała się błachostka do której doszedłeś :)

Sterowniki ecu przedliftem nie obsługiwały bs 011.

Ja mam przedlifta z konca 96, chyba przejscie na lift bo po częsci w chromie i mój ecu obsługuje bs 011.

Albo ktoś kiedyś wymienił ecu na nowsze?

Wysłane z mojego GT-I9100

Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


z tego co wiem to nie można sie pomylić z ta turbina ,bo inaczej sie jej nie złoży

Z tą akurat się można, wszystko się złoży, sztanga będzie pracować, tyle że nawet jak wężyk od gruszki odepniesz będzie będzie przeładowywała. Zobacz sobie kilka postów w górę, kolega Hezen pokazał co można namącić, jak się nie poznaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można się pomylić ale wtedy flansze od strony gorącej i zimnej były by przedstawione względem siebie i ten błąd od razu by wyszedł przy montażu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...