davidoff82 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Koledzy jak przegonie zdrowo swojego klekota zaswieca mi sie kontrolka ABS. Pierwszy raz zaswiecila sie przy ponad 200km/h zjechalem na parking zgasilem po chwili odpalilem nadal swiecila ruszyłem i zgasla. Zeby sprawdzic jeszcze raz rozpedzilem do 190 i jak zacząłem zwalniać to przy okolo 170 zaswiecila... oczywiście pozniej zgasla po ponownym odpaleniu. ktos cos?
dliwski Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 sprawdzałeś vagiem? pewnie któryś z czujników ABS nawala
davidoff82 Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Opublikowano 23 Lutego 2015 Nie sprawdzalem jeszcze bo nie mam kabelka. Musze pojechac gdzies.
lapek85 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 Czujnik, albo zbyt duża przerwa od zębatki do czujnika na tylnej osi.
Grigori Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 masz problem z koronką, luźna albo brakuje zęba. I nie zależy to od dużej prędkości pozornie, a od jechania dłuższy czas z tą samą prędkością. Jak jedziesz ponad 200,( rozumiem że są to prędkości zbliżone do twojej maksymalnej ) to przyśpieszenie jest już żadne i stosunkowo długo poruszasz się ze stałą prędkością, ilość obrotów w danym czasie. Spróbuj ustawić tempomat na 120 i jechać tak nie zwalniając ani nie przyśpieszając przez 5 minut i zaświeci się na 90% kontrolka abs
Polko_V Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Mam/miałem podobny objaw, ale u mnie się okazało, że w tylnej prawej piaście czujnik trzeba było dobić, bo z niewiadomych przyczyn się wysunął...
dliwski Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 U mnie dobijanie nie pomaga wiec chyba trzeba będzie wymienić koronkę - dzięki Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Polko_V Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 a może masz za bardzo dobity czujnik?! Kuzynowi pomogło zdemontowanie koronki i delikatne oklupanie z rdzy, bo w jednym miejscu było jej więcej a w drugim mniej i do dziś ma spokój i oczyszczenie koronki szczotką
dliwski Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 A dużo jest roboty z wymianą tylnej koronki? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Polko_V Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) Dużo, nie dużo...ja to robiłem przy wymianie klocków...procedura standardowa: zdemontować zacisk z jarzmem (powieś na drucie gdzieś obok), zdejmujesz dekielek, odkręcasz nakrętkę łożyska i ściągasz całą tarczę z piastą (uważaj na łożysko aby nie zabrudzić, ewentualnie przemyjesz z PB i nasmarujesz na nowo) i dalej będziesz widział co robić ...a koronki z tyłu nie wymienisz, bo niestety w naszych modelach jest tak dypiate rozwiązanie...tarcza hamulcowa i piasta i koronka abs-u jest jako "jedność". Najpierw ją spróbuj oklupać z rdzy a potem ewentualnie możesz wymienić...jak wyżej parę postów napisałem. Wystarczyło oklupać i jest wporzo Wyżej też trochę źle napisałem...zdemontować koronkę...chodziło mi oczywiście o zdemontowanie tarczy-mój błąd przepraszam Edytowane 14 Marca 2015 przez Polko_V
dliwski Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 Nie rozumiem nadal to da się tylna koronkę wymienić czy nie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Polko_V Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 u mnie to wygląda tak jak w linku http://allegro.pl/piasta-lozysko-kola-tyl-audi-a4-b5-kombi-i5100775448.html ...jak widzisz to wszystko jest razem zmontowane i zdarza się "często", że ta koronka między zębami jest zanieczyszczona (zalepiona np. rdzą czy czymś innym) i dlatego może Ci świecić abs. Ja na Twoim miejscu pierw bym wyczyścił szczotką drucianą te rowki i ewentualnie oklupał młoteczkiem nadmiar rdzy(no chyba, że okaże się, że któryś ząbek może być np. uszczerbiony-to wymienić) i dobrze włożył czujnik. Jak to nic nie da, to dopiero bym szukał winy np. w czujniku czy w owej koronce
dliwski Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 OK, jeszcze posprawdzam Swoją droga można kupić na Allegro samą koronkę do A4 B5 na tył Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Polko_V Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 a po co masz kupywać jak możesz sprawdzić czy nie jest "brudna"
lapek85 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 koronka jest zdejmowana, jak nie jest pęknięta to wystarczy dobrze wyczyścić i ponownie zamontować, tylko równo i trzeba pamiętać o odpowiednim odstępie, ja zawsze szczelinomierzem sprawdzałem luz między koronką a czujnikiem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się